Gå til innhold

Beste spa hotell i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg skal ta en tur til Oslo og vil på et spa hotell. Hvilket er det beste i Oslo? Ønsker ikke dra på the well, vil bo på samme sted som det er spa.. 😊

Anonymkode: 73ebc...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så mange i Oslo? Tror de fleste er litt utenfor. Hva med F.eks son? Siden Kolbotn var Oslo for deg altså.

Anonymkode: af42a...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så mange i Oslo? Tror de fleste er litt utenfor. Hva med F.eks son? Siden Kolbotn var Oslo for deg altså.

Anonymkode: af42a...082

Er Son bedre enn the thief? Så ut som det er utendørs basseng/jacuzzi der og det er det kanskje ikke på the thief? 

Anonymkode: 73ebc...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dra på the Thief. Veldig dyrt og dårlig spa. Skal du ha skikkelig spa, tror jeg nesten du må litt ut av byen. Son er vel nærmest og bra. 

Anonymkode: fd9dc...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Son Spa blir jo ikke Oslo-tur med spa, det blir kun en helg på spahotell, som kunne vært hvor som helst. Større spa  = utenfor byen. Mindre (og ofte dyrere) spa i sentrum, kombineres da med bytur... 

Anonymkode: d19c4...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grand er det vel bare et vanlig basseng? Ikke boblebad og sånn? Lenge siden jeg var der, så mulig jeg husker feil. Men sjekk det opp 😊

Anonymkode: fd9dc...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Ikke dra på the Thief. Veldig dyrt og dårlig spa. Skal du ha skikkelig spa, tror jeg nesten du må litt ut av byen. Son er vel nærmest og bra. 

Anonymkode: fd9dc...bc3

Enig. Deilig på The Thief, men de har ikke et stort spa. Det er deilig der, men fryktelig lite.

Jeg ville valgt The Well - går buss fra Oslo sentrum.

Anonymkode: 69354...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva dere er ute etter. Hvis dere ønsker massasjebehandlinger og liknende, er det sikkert mange som tilbyr dette inne i byen. Ønsker dere et stort utvalg i bad, dusjer og saunaer, er det vanskelig å komme utenom The Well. The Well er et sted man lett kan tilbringe hele dagen uten å gå lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kommer dere fra og hvor lenge er dere her? Jeg bor i Oslo. Favoritten er farris bad i Larvik, 1,5time kjøring fra Oslo. Anbefaler å ta en natt der. 
 

evt er Holmenkollen og the well (gratis buss fra Oslo sentrum) gode alternativer. 

Anonymkode: 2e02d...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...