Gå til innhold

Skallfasetter - knust

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, satte inn skallfasetter for 1 uke siden ca. Har funket bra. Men spiste nettopp havregrøt med rosiner og nøtter inni, og plutselig ble den ene biten av fasetten knust, altså halve delen. Hva i alle dager? 

Anonymkode: 268af...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skallfasetter som vanlige tenner kan bli knust.har hatt mine i mange år uten at de ble knust. Dra til tannlegen så får du hjelp. 

Du har laget 100 tråder om temaet. KG er ikke et tannlegekontor. 

Anonymkode: fdc33...45a

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skallfasetter som vanlige tenner kan bli knust.har hatt mine i mange år uten at de ble knust. Dra til tannlegen så får du hjelp. 

Du har laget 100 tråder om temaet. KG er ikke et tannlegekontor. 

Anonymkode: fdc33...45a

Er dem så dårlig kvalitet? At dem blir knust hvis du spiser rosiner og nøtter?

Skrevet

Hva skal jeg gjøre nå? Klage?

Skrevet

Ja, du bør klage. Jeg har hatt to av mine i tolv år uten noen problemer, og man skal kunne spise normalt.

Anonymkode: d9a8f...2e1

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du bør klage. Jeg har hatt to av mine i tolv år uten noen problemer, og man skal kunne spise normalt.

Men fasettene datt ikke av liksom, litt av biten ble bare knust, så fasetten sitter ennå, men sykt spiss pga den ble knust, og jeg kan ta ut fasetten med fingrene og.

Tyder det på dårlig tannlegearbeid(dårlig lim?), eller dårlig kvalitet på tennene? Er porselen. 

Skrevet

Hvorfor går du ikke tilbake til tannlegen?

Anonymkode: 2316f...f35

• Liker 3
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Men fasettene datt ikke av liksom, litt av biten ble bare knust, så fasetten sitter ennå, men sykt spiss pga den ble knust, og jeg kan ta ut fasetten med fingrene og.

Tyder det på dårlig tannlegearbeid(dårlig lim?), eller dårlig kvalitet på tennene? Er porselen. 

Det er umulig for meg å vite om det tyder på dårlig lim eller dårlig kvalitet på tennene.

Hva sa tannlegen da du kontaktet henne i dag?

• Liker 1
Skrevet
På 28.1.2020 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med tannlegen! Ingen her kan gjøre noe 🙄

Anonymkode: e1da2...1f9

• Liker 2
Skrevet

Hei! Jeg hadde villet kontaktet tannlegen. Jo fortere jo bedre. Høres ikke ut som det er normalt. Lykke til. Er aldri morsomt å ha noe med tannlege og problemer med tenner. Kan skape angst slike ting. Håper du får hjelp. Lykke til!!

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger, og svar til det. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...