AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Er det rart at en mann kontakter deg etter halvt år når han har vart så sint? Jeg skrev til han at jeg var gravid det var jo ikke sant, og sa det jeg til han.. men han ble så sint og ville ikke møte meg igjen og snakka ikke med meg på så lenge nå tar han kontakt igjen og vil ha snappen min.. jeg liker han, men usikker på hva han vil. Burde jeg bare la det være? Jeg vet det var barnslig av meg Anonymkode: c002b...b8b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Ja det er veldig rart at en mann blir sint og ikke vil ha kontakt når man forteller at man er gravid. Selvom du løy så viste han jo at han dreit i deg og "babyen". Tipper han bare er ute etter å ta hevn og få fitte nå siden han ikke har klart å finne like chill tilgang hos en annen. Jeg hadde ikke giddet Anonymkode: cc851...741 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er veldig rart at en mann blir sint og ikke vil ha kontakt når man forteller at man er gravid. Selvom du løy så viste han jo at han dreit i deg og "babyen". Tipper han bare er ute etter å ta hevn og få fitte nå siden han ikke har klart å finne like chill tilgang hos en annen. Jeg hadde ikke giddet Anonymkode: cc851...741 Ja, er litt redd for det.. stoler ikke på han og siden han har vært så sint så tør jeg ikke, høres bare merkelig ut at han tar kontakt igjen etter så lenge. Takk for svar btw Anonymkode: c002b...b8b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, er litt redd for det.. stoler ikke på han og siden han har vært så sint så tør jeg ikke, høres bare merkelig ut at han tar kontakt igjen etter så lenge. Takk for svar btw Anonymkode: c002b...b8b Ja bare hold deg unna han og drit i han Anonymkode: cc851...741 2
Bamseklemmer Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det var barnslig av meg Jeg vet ikke hvem som er mest barnslig av dere rett og slett😂
EvaLena Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Hvorfor jugde du om at du var gravid? Lavmål fra din side. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha noe mer med deg å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 Har han sterilisert seg nå og er klar for mer....? 😏 Anonymkode: de36b...3d2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 Kanskje han vil sjekke om du fortsatt er gravid... Men å lyve om graviditet? Hva i all verden... Er da bare a holde han unna. Anonymkode: f8308...f45
GrønnNellik68 Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 Fin som april spøk da. Dro den ifjor til ett par jeg hadde møtt med bilde av positiv test😂😂😂...var da 51😂😂😂 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 På 28.1.2020 den 13.16, AnonymBruker skrev: Ja det er veldig rart at en mann blir sint og ikke vil ha kontakt når man forteller at man er gravid. Selvom du løy så viste han jo at han dreit i deg og "babyen". Tipper han bare er ute etter å ta hevn og få fitte nå siden han ikke har klart å finne like chill tilgang hos en annen. Jeg hadde ikke giddet Anonymkode: cc851...741 Jeg vil tro han ble sint for løgnen og ikke fordi hun var gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå