AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hei ! Jeg har likt en fyr i over et år . Vi studerte sammen. Jeg bor nå i Stavanger og han i Kristiansand . Han tok kinotallene i julen og vi har pratet hver dag nå i en mående . Jeg spurte han ut På en dere og vi tok et par øl sammen i helga . Etter 5 minutter var kleinheten over , vi lo å hadde det gøy i hele 5 timer. Jeg har sakt det var hyggelig å treffe han og han har sagt det var hyggelig. Jeg har reist tilbake til Stavanger og vi har ikke avtalt noe nytt møte . Mulig dette har å gjøre med ar jeg bor i Stavanger da? Jeg har så lyst til å henge med han igjen å reiser gjerne oftere hjem . Får litt panikk liker han jo så godt , å vill ikke være for på . Men jeg skille gjerne vist konkret om han ville møte meg igjen , men tør ikke mase . Han sa jo det var hyggelig Anonymkode: b2208...cd2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Ville ha sendt han en melding og spurt om han var intrissert i en ny date igjen. Du maser ikke da:) Enten får du ett ja, eller så blir det nei, men da slipper du iallefall å gruble så mye på det. Anonymkode: 99076...d42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå