Gå til innhold

Nysingel


Castrox1

Anbefalte innlegg

Hei dere! 
 Jeg gjorde det nettopp slutt med typen etter 5 år. Nå er jeg singel og det føles relativt godt. Har gledet meg en stund til singellivet. Meen, føler ting har forandret seg veldig når det kommer til dating. For det første, tinder! Man blir jo spammet ned, man rekker jo ikke å svare folk og synes egt folk på appen blir veldig fort usexy pga tørre åpningslinjer osv. Vet liksom ikke om folk er interessert eller om folk bare sender det samme til alle i håp om å få seg litt kjøtt?!  Er det fremdeles single folk som ikke henger på en app? (Alder: mellom 23-30) 

Oog, tror jeg tenner på litt yngre menn. Kanskje det er en fase nå, men er det innafor å ha seg med og leke litt med gutta som er 20-23 når man begynner å nærme seg 30 år? Tror dere det er unge gutter som er interessert i mer enn sengekos med litt eldre damer? (4-6 år eldre?) 

 

Håper dere kan gjøre en nybegynner i game’et litt smartere 😄 takk! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! 😄

Tinder = 99% egoistiske menn som vil ha et effortless ligg og noen å sende nudes med. Be aware! 

Alle single er ikke på app,  mange i den virkelige verden også.  

Skjønner dragningen mot yngre i denne fasen,  men syns du går litt veel lavt. Jeg jaktet det samme da jeg ble singel for det er jo ingen tvil om hvem som har best kropp og steller best med utseendet sitt av 23 åringer og 30 åringer på tinder, men merket kjapt at det var helt bom å skrive og snakke med så unge gutter som flørtet som 14 åringer, ble masete, og trodde de hadde funnet en milf (30 år er jo superold i en 23 årings øyne) å endelig få ligge med, men kom etter tre minutter så det hele var bortkastet for meg. Nyt singellivet men ikke kast det bort heller! 

Anonymkode: 07df7...420

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send den første meldingen om du får sjansen. Ikke sitt og vent på at andre skal gjøre jobben. Ikke sikkert at profilen din gjør det særlig enkelt å sende den første meldingen heller.

Null problem å sikte deg inn på litt yngre menn. Om man vil ha et fast forhold med en fem år eldre dame eller der omkring er nok ganske individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva planen din kan koste deg: 

nå du nærmer deg 30, omtrent, toppen av verdiet ditt på parforhold markedet,

å skaffe deg en bra mann og familie sammen. 

Når du vil være 35-40 og plutselig vil ha barn og familie, menn vil ikke lenger stå i kø for deg!

Du kan jo fortsatt finne noe, men de beste mennene med høy sosial status velger vel damer som er yngre...

Du vil utvikle deg "mindre uskyldig karaktertrekk" , du kommer til å være en mindre bra "kona material"...

Samtidig du har kanskje rett å bruke noe år for å "leke", det er jo bedre enn å gifte deg og være utro bare 2 år senere...

Alt i alt jeg ville ikke anbefale deg å lage en "stor prosjekt" av APPer....bare se hvordan det går, vær fleksibel! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje noe i det over. Hvis du er interessert i å stifte familie, er det nok en dum idé å bruke et par år på å "nyte singellivet". Hvis ikke er det selvsagt bare å kjøre på.

Anonymkode: 1b77b...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er kanskje noe i det over. Hvis du er interessert i å stifte familie, er det nok en dum idé å bruke et par år på å "nyte singellivet". Hvis ikke er det selvsagt bare å kjøre på.

Anonymkode: 1b77b...ef1

Hun har da ikke nevnt et par år, og hva så uansett? Det er hennes liv og ganske teit at dere dikterer hvordan det skal leves. Hvorfor ta det som en selvfølge at hun må få familie? Mange kvinner ønsker ikke dette, men om hun vil får hun bestemme det i eget tempo. 

Hun er nettopp ute av et forhold og kan få kose seg før hun involverer seg følelsesmessig med en ny nå. Det gjør hun ikke noe mindre konematerialie fordet!

Anonymkode: 07df7...420

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får gjøre som de vil, men hvis du er 30 år så begynner du allerede å bli gammel i forhold til menn som ønsker familie. Ønsker du da å pule på 20 år gamle gutter et år eller to - noe som i seg selv er turn off for enhver voksen kar, så kan du nok i alle fall bare glemme å finne deg en 👌 mann når du som 32-33 åring ønsker familie.

Da er i alle fall alle de kjekkeste mennene tatt og du stiller langt bak i køen med alderen din. 

Anonymkode: 07b48...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk får gjøre som de vil, men hvis du er 30 år så begynner du allerede å bli gammel i forhold til menn som ønsker familie. Ønsker du da å pule på 20 år gamle gutter et år eller to - noe som i seg selv er turn off for enhver voksen kar, så kan du nok i alle fall bare glemme å finne deg en 👌 mann når du som 32-33 åring ønsker familie.

Da er i alle fall alle de kjekkeste mennene tatt og du stiller langt bak i køen med alderen din. 

Anonymkode: 07b48...803

Regner med du har samme innstillingen til menm? At de som puler rundt er mindre verdt som kjærester og havner bakerst i køen hvis de nærmer seg 30. Samt at det forventes av alle at de skal vie resten av livet på familie selvom de ikke har sagt noenting om at de ønsker det selv!

Hvor får dere 2-3 år fra?! Du kan umulig mene det er best å hoppe rett fra et forhold til et annet,  etter et brudd. La nå dama få samle seg, og leve for seg! Utrolig mannsjåvinistiske kommentarer her.. 

Anonymkode: 07df7...420

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hun har da ikke nevnt et par år, og hva så uansett? Det er hennes liv og ganske teit at dere dikterer hvordan det skal leves. Hvorfor ta det som en selvfølge at hun må få familie? Mange kvinner ønsker ikke dette, men om hun vil får hun bestemme det i eget tempo. 

Hun er nettopp ute av et forhold og kan få kose seg før hun involverer seg følelsesmessig med en ny nå. Det gjør hun ikke noe mindre konematerialie fordet!

Anonymkode: 07df7...420

Rart hvordan du påpeker at det ikke er en selvfølge at hun vil ha familie, når du svarer på et innlegg der det eksplisitt står at det ikke er en selvfølge at hun vil ha familie ("hvis ikke er det bare å kjøre på"),

Anonymkode: 1b77b...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du har samme innstillingen til menm? At de som puler rundt er mindre verdt som kjærester og havner bakerst i køen hvis de nærmer seg 30. Samt at det forventes av alle at de skal vie resten av livet på familie selvom de ikke har sagt noenting om at de ønsker det selv!

Hvor får dere 2-3 år fra?! Du kan umulig mene det er best å hoppe rett fra et forhold til et annet,  etter et brudd. La nå dama få samle seg, og leve for seg! Utrolig mannsjåvinistiske kommentarer her.. 

Anonymkode: 07df7...420

Selvfølgelig. Ingen ordentlig dame velger en mannlig horebukk med et ræva syn på sex, relasjoner og helse. 

Så kvinner er mannsjåvinister, den var ny.

Anonymkode: 07b48...803

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lek i vei! Bare husk at det er nettopp lek, slik at du ikke brenner deg. Yngre gutter i tidlig tyveårene er «sjelden» ute etter kone, unger og hele alpakka. Det finnes alltid unntak, men personlig vet jeg ikke om jeg ville tatt sjansen på det. Nyt singeltilværelsen en stund, og før du vet ordet av det møter du en (eldre?) fyr du har lyst til å satse på! 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Folk får gjøre som de vil, men hvis du er 30 år så begynner du allerede å bli gammel i forhold til menn som ønsker familie. Ønsker du da å pule på 20 år gamle gutter et år eller to - noe som i seg selv er turn off for enhver voksen kar, så kan du nok i alle fall bare glemme å finne deg en 👌 mann når du som 32-33 åring ønsker familie.

Da er i alle fall alle de kjekkeste mennene tatt og du stiller langt bak i køen med alderen din. 

Anonymkode: 07b48...803

Hun har bare 10 år til på seg for å få barn, men den er god du 🙄 men er mange som tenker som deg dessverre, da jeg var 29 fikk jeg melding av alle jeg matchet med, ble rett og slett nedrent til enhver tid. Så fylte jeg 30 for noen mnd siden, og siden har ingen (nye) matcher skrevet til meg, så jeg måtte bare slette appen for den ble ubrukelig, haha. 

Anonymkode: cab8e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Gutter i tidlig 20 årene elsker kvinner som er eldre🙈.

Har selv fått ekstremt mange henvendelser fra gutter. Selv er jeg snart 40😅

Anonymkode: ee33d...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Regner med du har samme innstillingen til menm? At de som puler rundt er mindre verdt som kjærester og havner bakerst i køen hvis de nærmer seg 30

Det er jo likegyldig hva menn mener om andre menn som ligger rundt da. Det er opp til damene å avgjøre om de synes det er greit. Jevnt over synes kvinner det er greit at menn har pult mange (kanskje til og med positivt), menn synes overhodet ikke det er attraktivt. Men samma det, avsporing. 

Ts er ung nok til at hun kan ha det moro før hun stifter familie. Og gammel nok til at mange i hennes sko ville begynt å stresse med å tenke på barn. Hun avgjør selv, men innspillene her har vært fornuftige og relevante for situasjonen. 

Anonymkode: 20b0c...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo likegyldig hva menn mener om andre menn som ligger rundt da. Det er opp til damene å avgjøre om de synes det er greit.

Anonymkode: 20b0c...c9a

Nei for det sier mye om menneskesynet og kvinnesynet menn har om de setter lavere verdi på kvinner enn på menn for samme handlinger. 

Anonymkode: 07df7...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.1.2020 den 11.42, Castrox1 skrev:

Hei dere! 
 Jeg gjorde det nettopp slutt med typen etter 5 år. Nå er jeg singel og det føles relativt godt. Har gledet meg en stund til singellivet. Meen, føler ting har forandret seg veldig når det kommer til dating. For det første, tinder! Man blir jo spammet ned, man rekker jo ikke å svare folk og synes egt folk på appen blir veldig fort usexy pga tørre åpningslinjer osv. Vet liksom ikke om folk er interessert eller om folk bare sender det samme til alle i håp om å få seg litt kjøtt?!  Er det fremdeles single folk som ikke henger på en app? (Alder: mellom 23-30) 

Oog, tror jeg tenner på litt yngre menn. Kanskje det er en fase nå, men er det innafor å ha seg med og leke litt med gutta som er 20-23 når man begynner å nærme seg 30 år? Tror dere det er unge gutter som er interessert i mer enn sengekos med litt eldre damer? (4-6 år eldre?) 

 

Håper dere kan gjøre en nybegynner i game’et litt smartere 😄 takk! 

 

Haha! Skjønner problemstillingen din:P Jeg er en mann som ble singel i sommer. Bestemte meg for å opprette profil på tinder nå nylig og herrejesus... Det er jo ikke bullshit det som har blitt sagt :P

Har lagt ut bilder av meg selv hjemme i mitt hus og på motorsykkelen. Fikk match med 20 stk den første dagen og mye der handlet om sex. To spurte om de kunne flytte inn 😂 Når jeg var singel sist så måtte man rett og slett ut for å finne seg en date :P

Så jeg anså dette som håpløst og sletta appen. 

 

Anonymkode: 472d9...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Nei for det sier mye om menneskesynet og kvinnesynet menn har om de setter lavere verdi på kvinner enn på menn for samme handlinger. 

Anonymkode: 07df7...420

Men heterofile menn vurderer jo ikke andre menn på den måten. Hadde han vært bi hadde du hatt et poeng, såklart.

Anonymkode: 1b77b...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har bare 10 år til på seg for å få barn, men den er god du 🙄 men er mange som tenker som deg dessverre, da jeg var 29 fikk jeg melding av alle jeg matchet med, ble rett og slett nedrent til enhver tid. Så fylte jeg 30 for noen mnd siden, og siden har ingen (nye) matcher skrevet til meg, så jeg måtte bare slette appen for den ble ubrukelig, haha. 

Anonymkode: cab8e...ba7

10 år??? Snakk om biologisk urealist. Venter hun så lenge så blir det nok ikke så lett du, leser du ikke andres erfaring og vet du ikke at mange kvinner ikke engang er fruktbare når de er 40? 

Fordi du gikk fra 29 til 30 ? 😂 Det var mer ekstremt enn jeg trodde , om du ikke bare er sarkastisk hehe. 

Anonymkode: 07b48...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo likegyldig hva menn mener om andre menn som ligger rundt da. Det er opp til damene å avgjøre om de synes det er greit. Jevnt over synes kvinner det er greit at menn har pult mange (kanskje til og med positivt), menn synes overhodet ikke det er attraktivt. Men samma det, avsporing. 

Ts er ung nok til at hun kan ha det moro før hun stifter familie. Og gammel nok til at mange i hennes sko ville begynt å stresse med å tenke på barn. Hun avgjør selv, men innspillene her har vært fornuftige og relevante for situasjonen. 

Anonymkode: 20b0c...c9a

Det tror de alle, så kommer de på kg når de er 36 og tiden er i ferd med å renne ut for mann og barn. Da er de beste mennene tatt eventuelt i gang med barnekull nr.2. 

Anonymkode: 07b48...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...