Gå til innhold

Hva er det med bad boys..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutter kan være så fine de vil, men er de ikke bad, er de ikke attraktive. Jeg liker de som kjører for fort, payer maten deres med svarte penger, sier rett ut hva de synes er sexy med deg og stikker handa ned i trusa de uten å spørre om lov. Rett og slett en mann som tar det han vil ha. Det er så mye mer attraktivt enn en som skal snakke politikk og splitte regningen, og senere skrive en klein tekst om hvor hyggelig det var.

Hva tenker dere andre kvinner?

Anonymkode: 1a742...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Bunuel skrev:

Men hva synes du om at FrP gikk ut av regjeringen da?

Vet du hva, det har jeg ikke fått med meg 😙

Endret av Hundemamma97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette sitter du å skriver midt på natta på en ukedag. Mange spesielle folk her gitt

Anonymkode: 572c4...56f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når regningen kommer sier de "jeg tar den" før jeg rekker å si at vi kan splitte.
Forteller meg rett foran trynet mitt hvor fin jeg er.
Ta tak rundt meg og kysse meg ømt selvom vi blokkerer hele inngangen. Sa det en gang, og da svarte han "men det driter jeg i". Må si jeg ble litt tent. 
"Vi du møtes til helgen?", kort og presis på én melding uten å gå rundt grøten. 
Fortelle meg under foreplay hvor mye jeg tente ham.
Kalte meg de fineste tingene. Ikke noe søt/du ser bra ut. Men du er nydelig, vakker, pen, sexy. 

Resultat av dette: ble playet hardt. Men fy søren hvor mye han tente meg og det tok mange måneder å få han ut av tankene. Han har selvfølgelig tatt kontakt i etterkant men jeg ignorerte. På tide å la fornuften styre. 

Anonymkode: 1c1dd...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de er flinke til å manipulere og er "kule" tenker jeg

Anonymkode: fe3b5...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest sånn menn er kleine og krampe aktig, litt sånn må være kul kompleks. 

Anonymkode: 6deae...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Gutter kan være så fine de vil, men er de ikke bad, er de ikke attraktive. Jeg liker de som kjører for fort, payer maten deres med svarte penger, sier rett ut hva de synes er sexy med deg og stikker handa ned i trusa de uten å spørre om lov. Rett og slett en mann som tar det han vil ha. Det er så mye mer attraktivt enn en som skal snakke politikk og splitte regningen, og senere skrive en klein tekst om hvor hyggelig det var.

Hva tenker dere andre kvinner?

Anonymkode: 1a742...bb2

Payer?

Anonymkode: 1f951...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter kan være så fine de vil, men er de ikke bad, er de ikke attraktive. Jeg liker de som kjører for fort, payer maten deres med svarte penger, sier rett ut hva de synes er sexy med deg og stikker handa ned i trusa de uten å spørre om lov. Rett og slett en mann som tar det han vil ha. Det er så mye mer attraktivt enn en som skal snakke politikk og splitte regningen, og senere skrive en klein tekst om hvor hyggelig det var.

Hva tenker dere andre kvinner?

Anonymkode: 1a742...bb2

Jeg liker at kvinner gjør sånt, jeg 😊

Anonymkode: 72f7a...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når regningen kommer sier de "jeg tar den" før jeg rekker å si at vi kan splitte.
Forteller meg rett foran trynet mitt hvor fin jeg er.
Ta tak rundt meg og kysse meg ømt selvom vi blokkerer hele inngangen. Sa det en gang, og da svarte han "men det driter jeg i". Må si jeg ble litt tent. 
"Vi du møtes til helgen?", kort og presis på én melding uten å gå rundt grøten. 
Fortelle meg under foreplay hvor mye jeg tente ham.
Kalte meg de fineste tingene. Ikke noe søt/du ser bra ut. Men du er nydelig, vakker, pen, sexy. 

Resultat av dette: ble playet hardt. Men fy søren hvor mye han tente meg og det tok mange måneder å få han ut av tankene. Han har selvfølgelig tatt kontakt i etterkant men jeg ignorerte. På tide å la fornuften styre. 

Anonymkode: 1c1dd...638

Ja, akkurat sånn. Off. Kanskje vi kvinner burde å gjøre det samme.

Jeg skal begynne å ta regninga, se han dypt i øynene og si hvor sexy han er, osv, kanskje det er måten å playe tilbake hehe

Anonymkode: 1a742...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Gutter kan være så fine de vil, men er de ikke bad, er de ikke attraktive. Jeg liker de som kjører for fort, payer maten deres med svarte penger, sier rett ut hva de synes er sexy med deg og stikker handa ned i trusa de uten å spørre om lov. Rett og slett en mann som tar det han vil ha. Det er så mye mer attraktivt enn en som skal snakke politikk og splitte regningen, og senere skrive en klein tekst om hvor hyggelig det var.

Hva tenker dere andre kvinner?

Anonymkode: 1a742...bb2

Du liker dem som kjører for fort og ikke forstår skadepotensialet bil med høy fart har for seg selv og andre.

Stikker handa ned i trusa uten å spørre om lov betyr at du liker dem som ikke respekterer andres intim grenser og ser på alle kvinner som sex objekter. 

Kunne fortsatt....men skjønner at lav IQ blandet med ulike personlighetsforstyrrelser er attraktivt for deg. Like barn leker best. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...