Gå til innhold

Hvor mange biter sushi spiser du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke faen om du blir mett av 12 biter. 

Anonymkode: eab08...e6e

Med tanke på at 12 biter sannsynligvis dekker kaloribehovet til en voksen mann for en hel dag, så burde jeg virkelig bli mett av 12 biter. Damer som spiser 30 biter er helt sinnsykt, de ordner jo kaloriene for omtrent halve uken sin i ett måltid. Håpre virkelig de sliter med å fordøye all maten.

Anonymkode: 9284e...111

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, -jk- skrev:

Så sant det ikke er sashimi-biter da ;)

Jeg spiser ikke rå fisk. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at 12 biter sannsynligvis dekker kaloribehovet til en voksen mann for en hel dag, så burde jeg virkelig bli mett av 12 biter. Damer som spiser 30 biter er helt sinnsykt, de ordner jo kaloriene for omtrent halve uken sin i ett måltid. Håpre virkelig de sliter med å fordøye all maten.

Håper du de sliter med å fordøye all maten??   Hvorfor håper du det?  

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og spiser 12 maks. De som sier 20-30 er feite uten tvil.

24 minutter siden, Apocalypte skrev:

Håper du de sliter med å fordøye all maten??   Hvorfor håper du det?  

Han er nok en liten pingle som er usikker på sin maskulinitet, etter første innlegg å dømme. :nigo: 

Anonymkode: 0e322...caa

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok en liten pingle som er usikker på sin maskulinitet, etter første innlegg å dømme. :nigo: 

Anonymkode: 0e322...caa

Ja, en voksen mann som er glad i sushi ville uten tvil spist mye mer enn 12 biter, sikkert det dobbelte.  Kanskje han har komplekser fordi han ikke greier å spise like mye som normale menn?  🤣

• Liker 1
Skrevet

Stort sett 18, men færre om jeg bestiller de store, frityrstekte eller flere om jeg bare får for sashimi.

Anonymkode: 56400...53d

Skrevet

Sushi varierer i størrelse, så selv om svarene spriker, trenger ikke det bety så mye.

Anonymkode: 0bcfe...2ad

• Liker 3
Skrevet

Jeg spiser 15-20 og min samboer kan spise oppimot 30. Ingen av oss er feite, ref. manne-mann som spiser maks 12 biter og blir mett på det lengre oppi her 😬

Anonymkode: 8d327...069

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Jeg trodde visst jeg var mer storspist enn jeg var, gikk på en kjempesmell i dag og bestilte 30 biter på takeaway. Etter 16 biter var jeg helt sprengt. 😂

Har lunsj i morra også da. 😋

Anonymkode: bf822...6b0

Skrevet

Ti biter. Da er jeg mett, men ikke stappmett.
Liker å spise litt forskjellige biter, så har ingen store favoritter.

Skrevet

Bruker å kjøpe en kombo som er 11 biter. Blir passe mett. 

Anonymkode: 94bba...382

Skrevet
På 29.1.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Sabrura??😻😻😻

Anonymkode: 02795...df6

Oh yes😁

Anonymkode: a3085...83d

Skrevet

Så mange jeg får. Blir greit mett, men er villig til å strekke magen til det ekstreme. Det er noe med ris og fisk, kan forspise meg på ordinær stekt laks eller torsk med ris og saus også.

Skrevet

Min mann og jeg spiser vegetarsushi. Han spiser seg mett på 12, jeg spiser 8-10. Den typen vi spiser er en ganske godt munnfull, er ikke sånn bittesmå biter. 

Burde jo legge til hvilken bmi vi er: hans er på 24, min er på 20. Vi spiser 2-3 ganske lette måltider i tillegg til middag, og nei: vi orker ikke trøkke i oss mer sushi enn 10/12 biter hver.

Anonymkode: 6d755...c40

• Liker 1
Skrevet

Syns sushi er dyrt, betaler 250 til over 300 kr for 20-24 biter, litt avhengig hva det er . 

Skrevet
11 timer siden, Apocalypte skrev:

Jeg spiser ikke rå fisk. 

Det begrenser jo sushi-utvalget en smule, for å si det pent...

Skrevet

Pleier å bestille 16. Blir ikke særlig mett av det, men det blir så dyrt om jeg skulle bestilt mer

Skrevet
1 minutt siden, -jk- said:

Fritert tofu, søtpotet, avokado.. masse god vegetar sushi å velge i 😍 Trenger ikke fisk!

Skrevet
3 minutter siden, -jk- skrev:

Neida, finnes maki med stekt laks, fritert laks, kokt scampi, fritert scampi, stekt kylling, vegetar, crabsticks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...