Gå til innhold

Nyresteinsanfall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde et anfall på lørdag. Etter 5 timer smertehel***e så fikk jeg endelig god smertelindring på legevakta.

Men enda føler jeg meg syk. Kroppen er skjelven, jeg er svimmel, er slapp og småkvalm. Er det normalt?

Anonymkode: 4dd52...bae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt to slike anfall, med typ et års mellomrom. 6 timer første gangen, rundt 4 andre gangen. Begge ganger anfall fra morgenen av  og utover formiddag. Var svimmel og kvalm utover kveld men jeg var like fin dagen etter. Tror ikke det er normalt at du fremdeles føler deg syk to dager etter anfall, det kan jo være andre grunner også til at du føler deg syk nå. hadde sjekket det med lege om jeg var deg. 

Anonymkode: c0a81...650

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt to slike anfall, med typ et års mellomrom. 6 timer første gangen, rundt 4 andre gangen. Begge ganger anfall fra morgenen av  og utover formiddag. Var svimmel og kvalm utover kveld men jeg var like fin dagen etter. Tror ikke det er normalt at du fremdeles føler deg syk to dager etter anfall, det kan jo være andre grunner også til at du føler deg syk nå. hadde sjekket det med lege om jeg var deg. 

Anonymkode: c0a81...650

Takk for svar 🙂

Jeg får kontakte fastlegen hvis jeg ikke er bedre i morgen..

Anonymkode: 4dd52...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...