Quinden Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Hei Skal på jobbintervju imorgen Har en fin dongeribukse (kontorstilling) som jeg føler meg vel i. har endel andre bukser, men liker best dongerien, den er nokså mørk. Negativt å stille i den syns dere? :oops: Gjør ingenting før jeg konfererer med dere her inne
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Ikke engang jeg ville stilt med dongeri på jobbintervju, uansett stilling (og mitt forhold til nevnte plagg er vel ingen hemmelighet, akkurat). Nei, kle deg litt penere, kanskje dressbukse, en nøytral topp og en cardiganjakke.
Morea Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Enig med Lilith. Jeans egner seg ikke til et slikt jobbintervju. Altså kontorjobber og lignende. Bukse eller skjørt/drakt hadde jeg valgt tror jeg. Og NØYTRAL topp til drakt. Hvis ikke blir det veldig fort "pyntet", og det blir også feil.
Quinden Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2005 Hei igjen Tusen takk for svar, det blir svart bukse, svart topp og beige dressjakke. Godkjent??
Quinden Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2005 OK, da gjenstår det bare å få jobben da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå