Gå til innhold

Hvordan gå fram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en mann som bruker å sitte i kassa på butikken jeg handler i, som jeg synes er veldig fin å kjekk. Jeg har veldig lyst å ta sjansen å bare starte en liten samtale, men har virkelig ikke peiling på hvordan. Trenger råd da jeg ikke er god på sånne ting

Anonymkode: 06038...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan fint være direkte hvis du tør, menn tåler det.

Anonymkode: 316f4...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å hilse gjenkjennende er jo en normal start. Etterhvert som dere vet dere kjenner hverandre godt igjen så si tilfeldige ting om varene, tilbudsavisen, takk for hjelpen , god helg osv. Også begynne å si heisann går det bra :) og andre høflighetsfraser. Og med tiden utvide og til slutt spørre om han ikke vil bli med å ta en kaffe en dag :)

Anonymkode: 725bc...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå rundt grøten. Si rett ut at du syns han var drithot! Er bare teit å snakke seg frem til et telefonnummer eller noe

Anonymkode: ddce0...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynne å hilse gjenkjennende er jo en normal start. Etterhvert som dere vet dere kjenner hverandre godt igjen så si tilfeldige ting om varene, tilbudsavisen, takk for hjelpen , god helg osv. Også begynne å si heisann går det bra :) og andre høflighetsfraser. Og med tiden utvide og til slutt spørre om han ikke vil bli med å ta en kaffe en dag :)

Anonymkode: 725bc...536

Så kleint. Ville sagt det rett ut og spurt der og da. Blir jo bare verre og verre om man skal «utvide samtalen» for hver gang man er innom butikken.

Anonymkode: ddce0...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kleint. Ville sagt det rett ut og spurt der og da. Blir jo bare verre og verre om man skal «utvide samtalen» for hver gang man er innom butikken.

Anonymkode: ddce0...b24

Det er jo det som er mest naturlig da, og se om man får noe respons. Ubehagelig å si til en mann må handle hos hver dag at han er hot og bli sett på som en seksuelt trakasserende kunde han gruer seg til å få i kassa igjen

Anonymkode: 725bc...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Bente1234 skrev:

Sjekk først om han er single er lurt 

kan man  bare spørre om det sånn uten videre?  Jeg har nemlig en kjekkas jeg lurer på, men ikke sikker på om han er singel eller ei... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vite navnet hans. Sjekke Facebook og så 1881 og om d er andre personer på adressen. Ja jeg spør om hvor lenge har du vært single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...