Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal på ferie til Mallorca i neste uke, og skal da også på utflukter til Palma by. Har hørt/lest om bra shoppingmuligheter her, men da oftest om handlegater. Har også hørt om to-tre store kjøpesenter i eller i området rundt Palma, men vet ikke hva de heter. Finner det ikke heller i feriekatalogen osv.. Vet bare om El Corte Ingles, men det er visstnok hvertfall ett stort kjøpesenter i tillegg. Jeg lurer derfor på om noen her vet hva det heter? Og evt. om det er mye bra butikker?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aloha
Skrevet

Vet ikke navnet på noen kjøpesentre, men vil anbefale deg å rusle i smågatene i området nedenfor El Corte Ingles. Her finnes alt fra de kjente butikkjedene som Zara og Pimkie etc, til en drøss med småbutikker. Ekstremt mange skobutikker! I tillegg er det hyggelig der, med mange koselige uteserveringer.

Jeg vil være med! :-x

Skrevet

Husker ikke navnet, men ligger ett ved "inngangen" av Palma By dersom du kommer kjørende fra Palma Nova/Magaluf-siden. Er Mc Donald like ved siden av, sikkert noen lokal-kjente som vet hvor det er om du spør :)

Skrevet

Tuuuuusen takk :) Skal nok finne fram ;) Begynner å bli klar nå ja!! ;):hoppe:

Gjest Palmagjest
Skrevet

Er et kjempestort kjøpesenter på veien fra Magaluf, dvs rett overfor havneområdet og innkjørselen til militærbasen. Det heter Porto Pi, og der har de mye fint. Anbefaler dette. Mange busser går forbi der, og de fleste bussene starter på bussstasjonen i sentrum. Dessuten har de en El Corte som er mye større enn den inne i sentrum, men den er jeg ikke helt sikker på hvor ligger. Undersøk på hjemmesidene deres kanskje. Ellers er det mye bra butikker dersom du tar utgangspunkt i Plaza de Espanyol, og går nedeover der. Gater fulle av fine og rimelige butikker, særlig sko. Og nederst kommer du inn i gamlebyen og der er det også svært fint. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...