Ane24 Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #21 Skrevet 30. januar 2020 Ja krysser fingrene for begge to 😍🤞
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #22 Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, Ane24 skrev: Er foresten også veldig veeeeldig trett! Jeg skal ha mensen tirsdag eller onsdag! Viss jeg har rekna rett 😊 Da er du et par dager foran meg🤩 Håper ikke jeg blir skuffet og får negativ test når jeg tar neste Anonymkode: 3f785...daa
Ane24 Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #23 Skrevet 30. januar 2020 Hva tid har du forventet mens? 😊 Du fikk jo svakt positivt! Så kan være 😊🤞😊🤞
Ane24 Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #24 Skrevet 30. januar 2020 Hva tid har du forventet mens? 😊 Du fikk jo svakt positivt! Så kan være 😊🤞😊🤞 Tulla! Mente onsdag eller torsdag 🙈
Ane24 Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #25 Skrevet 30. januar 2020 Hold meg oppdatert på testinga da 🤞😁
Ane24 Skrevet 31. januar 2020 Forfatter #26 Skrevet 31. januar 2020 På 30.1.2020 den 20.33, Ane24 skrev: Ååå så spennende!! 😍 Venter på tester i posten jeg. Hvor mange dpo er du? Jeg er enda litt mer øm i brystene å litt sensitiv på brystvortene 🙈, men ikke like mye når jeg ikke har bh?! Ellers øm i korsryggen i noen stillinger? Vet ikke om det kan være tegn! Ikke hørt noe mer fra deg? Testet noe? 😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #27 Skrevet 1. februar 2020 Sjekket Flo (appen) nå. Hadde lette blødninger og spotting fra dag 24-35 av svangerskapet. Anonymkode: 0d0a3...4cb
Ane24 Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #28 Skrevet 1. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekket Flo (appen) nå. Hadde lette blødninger og spotting fra dag 24-35 av svangerskapet. Anonymkode: 0d0a3...4cb Mener du da dag fra første dag i siste mens?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #29 Skrevet 2. februar 2020 På 31.1.2020 den 23.23, Ane24 skrev: Ikke hørt noe mer fra deg? Testet noe? 😊 Vi har vært på ei hytte i helgen uten dekning, så har ikke fått oppdatert deg noe. Men her har det blitt hyppige tissepauser og kvalme. Tok en sånn early detection test fra clear blue på fredag, den fikk en sånn ghost strek🤔 så føler i grunn at jeg er på samme sted, og vet fortsatt ingenting mer. Men har bestemt meg for å ikke teste mer før fredag 7.😊 da bør jeg kunne få et klart svar på en test. hvordan har det gått med deg siden sist?😊 Anonymkode: 3f785...daa
Ane24 Skrevet 2. februar 2020 Forfatter #30 Skrevet 2. februar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært på ei hytte i helgen uten dekning, så har ikke fått oppdatert deg noe. Men her har det blitt hyppige tissepauser og kvalme. Tok en sånn early detection test fra clear blue på fredag, den fikk en sånn ghost strek🤔 så føler i grunn at jeg er på samme sted, og vet fortsatt ingenting mer. Men har bestemt meg for å ikke teste mer før fredag 7.😊 da bør jeg kunne få et klart svar på en test. hvordan har det gått med deg siden sist?😊 Anonymkode: 3f785...daa Ikke så mye forandring her.. Tatt en test, men helt hvit.. 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært på ei hytte i helgen uten dekning, så har ikke fått oppdatert deg noe. Men her har det blitt hyppige tissepauser og kvalme. Tok en sånn early detection test fra clear blue på fredag, den fikk en sånn ghost strek🤔 så føler i grunn at jeg er på samme sted, og vet fortsatt ingenting mer. Men har bestemt meg for å ikke teste mer før fredag 7.😊 da bør jeg kunne få et klart svar på en test. hvordan har det gått med deg siden sist?😊 Anonymkode: 3f785...daa
Ane24 Skrevet 2. februar 2020 Forfatter #31 Skrevet 2. februar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært på ei hytte i helgen uten dekning, så har ikke fått oppdatert deg noe. Men her har det blitt hyppige tissepauser og kvalme. Tok en sånn early detection test fra clear blue på fredag, den fikk en sånn ghost strek🤔 så føler i grunn at jeg er på samme sted, og vet fortsatt ingenting mer. Men har bestemt meg for å ikke teste mer før fredag 7.😊 da bør jeg kunne få et klart svar på en test. hvordan har det gått med deg siden sist?😊 Anonymkode: 3f785...daa Ikke så mye forandring her.. Tatt en test, men helt hvit..
Ane24 Skrevet 4. februar 2020 Forfatter #32 Skrevet 4. februar 2020 På 2.2.2020 den 17.12, AnonymBruker skrev: Vi har vært på ei hytte i helgen uten dekning, så har ikke fått oppdatert deg noe. Men her har det blitt hyppige tissepauser og kvalme. Tok en sånn early detection test fra clear blue på fredag, den fikk en sånn ghost strek🤔 så føler i grunn at jeg er på samme sted, og vet fortsatt ingenting mer. Men har bestemt meg for å ikke teste mer før fredag 7.😊 da bør jeg kunne få et klart svar på en test. hvordan har det gått med deg siden sist?😊 Anonymkode: 3f785...daa Hvordan er det med deg idag? 😊 Jeg har igjen fått disse rosa blødningene... 2 ganger da jeg har vært på do, derretter gått over til brunlig nå på kvelden. Brystene er mindre vonde nå, så kanskje løpet er kjørt for meg denne mnd 😔
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #33 Skrevet 7. februar 2020 Hei Jeg hadde ikke festeblødning. Viste negativ 4 dager etter EL, men positiv ca 1 uke etter IKM. Anonymkode: 85862...e6e
Ane24 Skrevet 18. februar 2020 Forfatter #34 Skrevet 18. februar 2020 Ble ikke noe positiv test, samt tanta kom.. Meeen igår testa jeg en eggløsningstest, som så slik ut. Jeg tolker den som positiv, hva gjør dere? Siste bildet viser 2 tester med en dags mellomrom, øverste fra søndag, nederste fra igår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå