Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Lurte på om det er noen her som har vært borti festeblødning? Eventuelt hva tid etter el denne kom.

Viss jeg har rett skal eggløsningen min ha vært mellom 24.og 25. Januar. Hadde sex for 5 og 3 dager siden. Har idag rosa aktig på papiret da jeg tørker meg. Regner ikke med at tante rød skal komme så fort etter el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca ved forventet mens begge ganger!

Anonymkode: 28c99...328

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Opplever nøyaktig det samme. Har aldri hatt sånn rosa aktig på papiret etter dobesøk i mellom mens tidligere. Forventet mens er for meg 5.februar. 

Nå har jeg i tillegg vondt i magen og er veldig kvalm og svimmel. Nysgjerrig på hva det kan være. Hvor kjapt kan man ta en graviditetstest?🤔

Anonymkode: 3f785...daa

Skrevet

Festeblødning 7 dager etter samleie 😊

Anonymkode: fcc7a...30a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Opplever nøyaktig det samme. Har aldri hatt sånn rosa aktig på papiret etter dobesøk i mellom mens tidligere. Forventet mens er for meg 5.februar. 

Nå har jeg i tillegg vondt i magen og er veldig kvalm og svimmel. Nysgjerrig på hva det kan være. Hvor kjapt kan man ta en graviditetstest?🤔

Forventet mens for meg er rundt 6 februar! Spennende! 

Skrevet

Men føler det har gått så liten tid etter el at det kan være festeblødning? Vet ikke? 

Skrevet
17 timer siden, Ane24 skrev:

Men føler det har gått så liten tid etter el at det kan være festeblødning? Vet ikke? 

Jeg er like usikker som deg, jeg har hatt denne veldig lille blødningen i litt over et døgn nå, og er fortsatt like nysgjerrig på hva det er.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er like usikker som deg, jeg har hatt denne veldig lille blødningen i litt over et døgn nå, og er fortsatt like nysgjerrig på hva det er.

Har begynt å gå mye mer på toalettet nå. Ikke mye som kommer, men går mye mer en jeg normalt sett gjør. Er litt murringer også i nedre delen av magen. 

Skrevet

Hvor er dere som påstår at symptomer på at egget fester seg bare er innbilte?

Jeg hadde også festeblødning og noen murringer ca 5 dager etter samleie.

Anonymkode: 80c01...66b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dere som påstår at symptomer på at egget fester seg bare er innbilte?

Jeg hadde også festeblødning og noen murringer ca 5 dager etter samleie.

Takk for svar! Får krysse fingrene! Mistet 2 ganger nå 😔 så ønsker så meget det skal gå nå! 

Skrevet
2 minutter siden, Ane24 skrev:

Takk for svar! Får krysse fingrene! Mistet 2 ganger nå 😔 så ønsker så meget det skal gå nå! 

Lykke til ❤️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til ❤️

Takk takk! ❤️

Skrevet

Hvordan er formen din i dag Ane24? Merker du noen endringer? Jeg har en del murringer i nedre del av magen, men blødningen er helt ferdig. Hadde litt rosa først, og så gikk det over til litt brunaktig på slutten. Det har kommet veeeeldig lite, sånn totalt sett. Brukt truseinnlegg, men det har ikke fått noe på seg, bare kommet litt på papiret etter dobesøk. 

Jeg har også mistet en gang tidligere (uke 14), så håper virkelig at dette er gode nyheter❤️ Føler også at luktesansen min har endret seg, merker veldig godt røyklukt, det gjorde jeg også ved forrige graviditet.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er formen din i dag Ane24? Merker du noen endringer? Jeg har en del murringer i nedre del av magen, men blødningen er helt ferdig. Hadde litt rosa først, og så gikk det over til litt brunaktig på slutten. Det har kommet veeeeldig lite, sånn totalt sett. Brukt truseinnlegg, men det har ikke fått noe på seg, bare kommet litt på papiret etter dobesøk. 

Jeg har også mistet en gang tidligere (uke 14), så håper virkelig at dette er gode nyheter❤️ Føler også at luktesansen min har endret seg, merker veldig godt røyklukt, det gjorde jeg også ved forrige graviditet.

Hei! 

Så kjedelig at du har mistet før! Håper å krysser fingrene for dg ❤️

Ingenting blødning nå. Er litt murringer som kommer og går helt nederst i magen. Ellers litt sensitive bryster, samt føler jeg at jeg er litt mer på toalettet en vanlig og føler meg litt oppblåst.

Ellers ikke noe sånn kjempe mye forandring. Er bare redd disse symptomene er at mensen snart er på vei..  Er så redd for å bli skuffet at jeg på en måte legger bort at det kan være en sjangse for graviditet. 

• Liker 1
Skrevet
På 29.1.2020 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med deg idag? 😊 

Skrevet
6 timer siden, Ane24 skrev:

Hvordan er det med deg idag? 😊 

Kjenner en del stikninger og er støl nederst i magen. All spotting er ferdig. 

Mer nysgjerrig og utålmodig, så tok en graviditetstest i går og i dag. Brukte sånne strips, og da ble det en veeeeeeldig svak positiv strek, som ble borte igjen etter 10 minutter.

Kjenner at jeg har blitt mer sensitiv for lukt, spesielt røyk. Blir kvalm av å gå forbi noen på gata😂 slik var det under forrige svangerskap også, slik jeg oppdaget det sist, pluss ømme bryster, men det har jeg ikke nå🤔

hvordan er formen din i dag?❤️

Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del stikninger og er støl nederst i magen. All spotting er ferdig. 

Mer nysgjerrig og utålmodig, så tok en graviditetstest i går og i dag. Brukte sånne strips, og da ble det en veeeeeeldig svak positiv strek, som ble borte igjen etter 10 minutter.

Kjenner at jeg har blitt mer sensitiv for lukt, spesielt røyk. Blir kvalm av å gå forbi noen på gata😂 slik var det under forrige svangerskap også, slik jeg oppdaget det sist, pluss ømme bryster, men det har jeg ikke nå🤔

hvordan er formen din i dag?❤️

Ååå så spennende!! 😍 Venter på tester i posten jeg. Hvor mange dpo er du? 

Jeg er enda litt mer øm i brystene å litt sensitiv på brystvortene 🙈, men ikke like mye når jeg ikke har bh?! 

Ellers øm i korsryggen i noen stillinger? Vet ikke om det kan være tegn! 

Endret av Ane24
Skrevet

Er foresten også veldig veeeeldig trett! 

Skrevet
1 time siden, Ane24 skrev:

Ååå så spennende!! 😍 Venter på tester i posten jeg. Hvor mange dpo er du? 

Jeg er enda litt mer øm i brystene å litt sensitiv på brystvortene 🙈, men ikke like mye når jeg ikke har bh?! 

Ellers øm i korsryggen i noen stillinger? Vet ikke om det kan være tegn! 

Jeg er vel 8/9 dager dpo nå. Veldig spennende. Skal i utgangspunktet kunne få et sikkert svar i morgen tidlig med sånn early test fra CB i morgen, altså 6 dager før forventet mens. Men usikker på om jeg heller skal prøve å spare meg en dag til. Greit å få en avklaring før lørdag, siden vi skal feire pappa sin 70-årsdag og det kan være greit å styre unna vin til maten😊 takker jeg nei til vin, kan fort gamle tanter trekke konklusjoner på egenhånd 😂

hvor mange dpo er du nå? 

Spennende tegn hos deg også da😍

jeg krysser alt som krysses kan for oss begge😁

Skrevet

Er foresten også veldig veeeeldig trett! 

Jeg skal ha mensen tirsdag eller onsdag! Viss jeg har rekna rett 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...