Gå til innhold

Vil blokkere en person men...

Fremhevede innlegg

Gjest Fallabella
Skrevet

Personen har over 20 profiler i sitt navn... Hvordan går dette ann? Antar personen også har flere falske profiler.

Hvordan får jeg stoppet denne personen i å se meg på face? Er det i det hele tatt mulig?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke at denne personen skal se deg? Hva er så farlig at den personen ser deg? Hvis du er redd for å bli sett av absolutt alle, hvorfor i det hele tatt er du på sosiale medier og har facebook?

Plager personen deg, eller vil du bare blokkere personen fordi personen gjør deg ukomfortabel og det er noe ved han eller henne som trigger deg?

Å unngå alt du synes er ubehagelig, om det er en person vil ikke hjelpe. En dag vil du måte bli konfrontert med ubehageligheten. Hvis du synes denne personen er ubehagelig eller det er noe ved personen som trigger deg. Hvorfor snakker du ikke bare ut om det med personen?

Anonymkode: 8815a...3e7

Gjest Fallabella
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke at denne personen skal se deg? Hva er så farlig at den personen ser deg? Hvis du er redd for å bli sett av absolutt alle, hvorfor i det hele tatt er du på sosiale medier og har facebook?

Plager personen deg, eller vil du bare blokkere personen fordi personen gjør deg ukomfortabel og det er noe ved han eller henne som trigger deg?

Å unngå alt du synes er ubehagelig, om det er en person vil ikke hjelpe. En dag vil du måte bli konfrontert med ubehageligheten. Hvis du synes denne personen er ubehagelig eller det er noe ved personen som trigger deg. Hvorfor snakker du ikke bare ut om det med personen?

Jo takk for svar på et teknisk spørsmål, nå ble jeg mye klokere på hvordan blokkering fungerer :) 

Skrevet

Gå inn på innstillinger, der en plass skal det gå an å blokkere. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, av og til kan det være litt lurt å svare på hva tråden faktisk spør om. Herregud.

• Liker 1
Gjest Fallabella
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på innstillinger, der en plass skal det gå an å blokkere. 

Takk, ja det fant jeg, men personen har jo uendelig mange profiler.. Får blokkere de jeg kjenner igjen. Falske profiler er det vel antagelig lite å gjøre noe med. 

Skrevet

Enten så har du en åpen profil og du må blokkere enkeltpersoner, eller så må du ha en lukket profil og kun akseptere enkeltpersoner.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Fallabella skrev:

Takk, ja det fant jeg, men personen har jo uendelig mange profiler.. Får blokkere de jeg kjenner igjen. Falske profiler er det vel antagelig lite å gjøre noe med. 

Falske profiler kan du rapportere til Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...