Gå til innhold

Sex etter overgrep

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

sliter med sex etter overgep. Det er ikke det at jeg er redd for å ha det og får heller ikke panikkangst, men underlivet mitt blir følelseløst og sliter med kåthet.

andre som sliter med akkuart det samme etter overgrep? hva gjorde du for at det skulle bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg din tid. 

Jeg slet litt da jeg ble voldtatt mens jeg var sammen med eksen. Hvis jeg kjente hjertebankene hans mens vi hadde sex minnet det meg om voldtekten og jeg klarte ikke å gjennomføre. Har dessverre ingen gode tips på hvordan man kan løse dette, men for meg gikk det seg til av seg selv. Som sagt hadde jeg kjæreste og var veldig trygg på han, så det kan ha vært en viktig faktor.

Anonymkode: 1ab9b...8a4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg din tid. 

Jeg slet litt da jeg ble voldtatt mens jeg var sammen med eksen. Hvis jeg kjente hjertebankene hans mens vi hadde sex minnet det meg om voldtekten og jeg klarte ikke å gjennomføre. Har dessverre ingen gode tips på hvordan man kan løse dette, men for meg gikk det seg til av seg selv. Som sagt hadde jeg kjæreste og var veldig trygg på han, så det kan ha vært en viktig faktor.

Anonymkode: 1ab9b...8a4

Leit å høre at du ble utsatt for noe sånt💔 vi holder på med sensualitetstrening som sexologen har sagt at vi bør gjøre.

Skrevet

Hei

sliter med sex etter overgep. Det er ikke det at jeg er redd for å ha det og får heller ikke panikkangst, men underlivet mitt blir følelseløst og sliter med kåthet.

andre som sliter med akkuart det samme etter overgrep? hva gjorde du for at det skulle bli bedre?

• Liker 1
Skrevet

Ville kanskje sett om jeg kunne snakket med en profesjonell istede for tilfeldige folk på nettet. 

Skrevet

Etter ca 3 år har det begynt å bli bedre. Lite de 2 første årene, men kommer litt etter litt nå. Det fungerer aller best når jeg ikke prøver, det må komme naturlig, lyst og kåthet. Men det er jo som kjent lettere sagt en gjort. Tror tid leger mange sår her, og det blir verre jo mer jeg prøver å komme over det så fort som mulig. Hvor lenge har du hatt det sånn?

Skrevet
3 minutter siden, SinEater skrev:

Ville kanskje sett om jeg kunne snakket med en profesjonell istede for tilfeldige folk på nettet. 

Jeg har det. , men vil høre hvordan andre har fått det bedre

Skrevet
3 minutter siden, Castor Troy skrev:

Etter ca 3 år har det begynt å bli bedre. Lite de 2 første årene, men kommer litt etter litt nå. Det fungerer aller best når jeg ikke prøver, det må komme naturlig, lyst og kåthet. Men det er jo som kjent lettere sagt en gjort. Tror tid leger mange sår her, og det blir verre jo mer jeg prøver å komme over det så fort som mulig. Hvor lenge har du hatt det sånn?

6 år

Skrevet
Akkurat nå, Lady1995 skrev:

6 år

Noe annet som hjalp var å bare godta at det var sånn akkurat nå, selv om det var et nederlag å innrømme. Man vil jo helst bare skru tiden tilbake og kunne ha vært et annet sted den gangen. Men sånn fungerer det jo ikke. Men har alltid vært fast bestemt på å ta livet tilbake. 

Skrevet
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Vi holder på med sånn sensualitetstrening der vi har 3 trinn og vi er på det siste trinnet

Skrevet

For meg tok det tid, jeg måtte bli trygg på personen jeg hadde samleie med først! Det går seg til etterhvert! Nå er det 11 år siden, og det går mye bedre en de første åra etter hendelsen

For meg er det viktig med følelser og sex, ikke bare sex for å ha sex! Men en jeg er glad i / trygg på! Nærhet og kos har mye å si i mitt forhold osv! Pga det gir trygghet, omsorg og tillitt hos meg ihvertfall

Anonymkode: 7701e...e4c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg tok det tid, jeg måtte bli trygg på personen jeg hadde samleie med først! Det går seg til etterhvert! Nå er det 11 år siden, og det går mye bedre en de første åra etter hendelsen

For meg er det viktig med følelser og sex, ikke bare sex for å ha sex! Men en jeg er glad i / trygg på! Nærhet og kos har mye å si i mitt forhold osv! Pga det gir trygghet, omsorg og tillitt hos meg ihvertfall

måtte du igjennom sensualitetstrening ? 

Skrevet
1 minutt siden, Lady1995 skrev:

Vi holder på med sånn sensualitetstrening der vi har 3 trinn og vi er på det siste trinnet

har ikke vært borti det selv, men håper du får noe godt ut av det. 

Skrevet
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

var hos en sexolog og der ble vi fortalt at vi skulle ha slike trening

Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Der skal man ligge på magen først også en ene partneren begynner på hodet å kose  og forsette nedover også etterpå så legges personen på neste sider og koser over alt der. utenom private steder feks pupper. Så er det neste person som skal få kos. også når vi gjorde det i noen uker var det trinn 2 . Da er det helt likt som trinn 1 men denne gangen kan man kose på puppene.

Skrevet
4 minutter siden, Lady1995 skrev:

Der skal man ligge på magen først også en ene partneren begynner på hodet å kose  og forsette nedover også etterpå så legges personen på neste sider og koser over alt der. utenom private steder feks pupper. Så er det neste person som skal få kos. også når vi gjorde det i noen uker var det trinn 2 . Da er det helt likt som trinn 1 men denne gangen kan man kose på puppene.

Synes du dette er godt eller komfortabelt? Hvis man klarer å slappe av og nyte det høres det ut som en fin øvelse, i motsetning til å gå rett på sex med en ny partner. Selv er jeg veldig utålmodig og skulle gjerne hatt fikset alt på 2 minutter, men det er ikke så lett.  

Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Synes du dette er godt eller komfortabelt? Hvis man klarer å slappe av og nyte det høres det ut som en fin øvelse, i motsetning til å gå rett på sex med en ny partner. Selv er jeg veldig utålmodig og skulle gjerne hatt fikset alt på 2 minutter, men det er ikke så lett.  

Jeg synes det er veldig godt og klarer å slappe av. ,men nå er vi på 3 trinn . Det vi gjør da er at når vi har lyst på kos. Så runker jeg samboeren imens han tar på meg der nede eller puppene . Jeg sier ifra når jeg vil ha på puppene eller andre plasser. 

Skrevet
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Jeg får ikke noe panikk eller noe jeg elsker når vi er inni sengen og koser med hverandre , men ikke samleie , men at jeg koser på hans og han koser på min eller puppene når jeg ber om det fordi jeg elsker kos på puppene. 

Skrevet
Akkurat nå, Lady1995 skrev:

Jeg synes det er veldig godt og klarer å slappe av. ,men nå er vi på 3 trinn . Det vi gjør da er at når vi har lyst på kos. Så runker jeg samboeren imens han tar på meg der nede eller puppene . Jeg sier ifra når jeg vil ha på puppene eller andre plasser. 

da høres det ut som du er på god vei og har kommet et langt stykke. noen ganger tar det tid mellom hvert punkt det løsner men man kan jo ikke gi opp :)  jeg ble også anbefalt ulike seksuelle fantasier og nye stillinger jeg ikke var kjent med, så jeg skulle forbinde sex med noe helt annet og nytt en jeg hadde gjort tidligere. 

Skrevet
16 minutter siden, Lady1995 skrev:

måtte du igjennom sensualitetstrening ? 

Nei har aldri gått igjennom noe slikt.

Jeg var bare veldig åpen med partner, og vi tok alt slow, lå inntil hverandre mens vi så film, strøyk på hverandre, klemte og kyste, også gikk det over til beføling, osv! 

Hvis du føler du ikke vil gå lengre, så bare stopper det opp og går over til å ligge inntil hverandre igjen, osv! Helt til du føler du er klar for samleie. Noen ganger går det, andre ganger ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...