Gå til innhold

Hoptimist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbords-butikken her hadde opphørssalg og jeg kjøpte meg en rød Hoptimist Junior Bumble. 

Jeg synes de er så fine, og finnes i flere størrelser og farger. Flere butikker har de, bl.a. Kitch'n og her.

Noen som har de?

01a1bf48-28e7-49c9-9001-c4e4308a8663.webp

Anonymkode: a8b9a...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva brukes denne til?

Anonymkode: 9fbb9...275

Skrevet

De er søte, men jeg har ikke helt skjønt poenget. "Hipsternips" på en måte, eller nips for folk som forakter nips. :fnise: 

Skrevet

Jeg liker de! Og jeg er langt fra noen hipster :fnise: Kjøpte min første billig på salg for flere år siden, den er i kobber. Noen år senere kjøpte jeg meg den gule bien :lillesky: Jeg hverken forakter nips eller drukner i det, nipset mitt består ellers av små skulpturkopier av kunst blandet med noen mer barnslige og lekne ting.

• Liker 1
Skrevet

De skal gi lykke og glede til personen som får de :) Jeg elsker de, pleier å kjøpe i Danmark :)

• Liker 1
Skrevet

De er laget av en dansk designer. 

Neste gang Kitch'n har kampanje ønsker jeg meg disse to.😍

62751681_3007-20.jpg

62751682_3008-40.jpg

Anonymkode: a8b9a...9de

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flere hoptimister, en litt sotr i lyseblå, min datter har en sau, ellers har vie flere i  rosafarger, og den som er hund og en som er katt, har ellers både kobber og i tre. Får de av en venninne som jobber med merket i Danmark

Anonymkode: 73714...8f4

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe for meg. Men jeg vil tro de som liker dem blir glade av å se på de. 😊 Skikkelige fargeklatter!

Anonymkode: 0a5b0...8fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...