AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #601 Del Skrevet 15. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg aldri har skjønt, er hvorfor Sascha røk ut som førstemann. Han var jo både kjekk og spennende. De fleste andre hjemsendingene har vært forståelige, men hvorfor akkurat ham, og så tidlig?? Jeg lurer på om de kjente hverandre fra før, og at det var derfor? Anonymkode: ce16b...aed Han er bifil og har tidligere figurert i ymse realityprogrammer. Anonymkode: ab68f...4a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #602 Del Skrevet 15. mars 2020 11 minutter siden, Sandin skrev: Han heter Alexander Harlem. Takk for info for det visste jeg ikke. Var sikker på at han het Harlem til fornavn siden han blir kalt det. Anonymkode: e177f...fdb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 15. mars 2020 #603 Del Skrevet 15. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for info for det visste jeg ikke. Var sikker på at han het Harlem til fornavn siden han blir kalt det. Anonymkode: e177f...fdb Vil vel være litt mer interessant da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 16. mars 2020 #604 Del Skrevet 16. mars 2020 Jan Thomas ble sjokkert da Kristoffer trakk seg. Kanskje han var JTs førstevalg, sikkert litt nedtur for egoen at den yngste og peneste trakk seg og dumpet han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 16. mars 2020 #605 Del Skrevet 16. mars 2020 Kristoffer har vokst veldig på meg. Fin gutt ❤️ Ser for meg Kent og Harlem i en finale og en veldig skuffet Kent til slutt 💔 Blir veldig spennende å se hvem han ender med til slutt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #606 Del Skrevet 16. mars 2020 Håper Thor er neste mann ut. Ikke veldig kjekk. Anonymkode: ab648...e94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 16. mars 2020 #607 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg synes Harlem er den peneste. Han er helt nydelig. Men for dem som har sett siste episode på Dplay: Spoiler Synspunkter på hvorfor han sendte hjem Kent Jøran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #608 Del Skrevet 16. mars 2020 10 minutter siden, Kristina S. skrev: Jeg synes Harlem er den peneste. Han er helt nydelig. Men for dem som har sett siste episode på Dplay: Vis skjult innhold Synspunkter på hvorfor han sendte hjem Kent Jøran? Spoiler Rett og slett pga at han døler mere for de to andre... Anonymkode: 13b65...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #609 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg var ikke klar over at Jan hadde fått så sansen for Kristoffer! At han sa hele reisen var verdt det bare for å få møte han! Har ikke sett for meg Kristoffer som et kjærestevalg for Jan men kanskje jeg tok feil allikevel. Anonymkode: 03541...cee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #610 Del Skrevet 16. mars 2020 Er helt imponert over at Kristoffer klarte å holde planken lengst, hvordan er det mulig? Er ikke de andre bedre trent enn han? Likte veldig godt hans personlighet, voksen og selvsikker og respektfull mot de andre. Men jeg tror nok ikke at JT hadde de rette følelsene for han. Jeg synes Thor kler seg fint, spesielt da han satt på den benken (når han fortalte om seg selv). Anonymkode: 8b8e4...a93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #611 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Kristina S. skrev: Jeg synes Harlem er den peneste. Han er helt nydelig. Men for dem som har sett siste episode på Dplay: Vis skjult innhold Synspunkter på hvorfor han sendte hjem Kent Jøran? Spoiler Tror ikke Kent matcher verken utseendemessig, stilmessig eller interessemessig. Kent er håndballtrener og studerer til å bli miljøarbeider (?) og du ser at han er mye mindre trent enn f.eks Harlem. JT er jo ekstremt opptatt av kosthold og trening, lever på «chicken smoothie» og er veldig bevisst på helse og utseende. På de områdene er JT og Kent fra forskjellige universer. Kent virker veldig snill, dyp og kjærlig men det var nok også for lite motstand og utfordringer i han Anonymkode: 7720e...682 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 16. mars 2020 #612 Del Skrevet 16. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Tror ikke Kent matcher verken utseendemessig, stilmessig eller interessemessig. Kent er håndballtrener og studerer til å bli miljøarbeider (?) og du ser at han er mye mindre trent enn f.eks Harlem. JT er jo ekstremt opptatt av kosthold og trening, lever på «chicken smoothie» og er veldig bevisst på helse og utseende. På de områdene er JT og Kent fra forskjellige universer. Kent virker veldig snill, dyp og kjærlig men det var nok også for lite motstand og utfordringer i han Anonymkode: 7720e...682 Er enig i alt du skriver der. Og JT er som mannfolk flest, har opplevd det samme selv en del ganger Spoiler som det med han og Harlem. Evinnelig press om å åpne seg mer, "trusler" om å gå, men de fortsetter jakten allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimsi Skrevet 16. mars 2020 #613 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ikke klar over at Jan hadde fått så sansen for Kristoffer! At han sa hele reisen var verdt det bare for å få møte han! Har ikke sett for meg Kristoffer som et kjærestevalg for Jan men kanskje jeg tok feil allikevel. Anonymkode: 03541...cee Vet ikke hvor mye kjærestevalg Kristoffer var for Jan.. Mulig det blir sagt ved en senere anledning? Mitt inntrykk er at Jan først og fremst likte Kristoffer veldig godt som person, noe som er forståelig. En type som vokste veldig hos meg, fin personlighet, fantastisk humor, trygg, empatisk og klok. Jan sa jo også til Trond at han likte han kjempegodt, da Trond ble sendt hjem. At de hadde så god kjemi, at han syntes han var en fantastisk mann og at han ville fortsette å ha kontakt med Trond når han kom hjem. Kanskje det var på samme måte med Kristoffer? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #614 Del Skrevet 17. mars 2020 På 15.3.2020 den 15.17, Sandin skrev: Han heter Alexander Harlem. Takk for info, grei kombo det! Anonymkode: 1b238...d18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #615 Del Skrevet 17. mars 2020 JT er nok ikke så glad i typer det i for stor grad «oser homo» av, se bare på eksmannen. Så det som skjer/har skjedd er ingen bombe. Anonymkode: 1b238...d18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ralu Skrevet 17. mars 2020 #616 Del Skrevet 17. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er helt imponert over at Kristoffer klarte å holde planken lengst, hvordan er det mulig? Er ikke de andre bedre trent enn han? Likte veldig godt hans personlighet, voksen og selvsikker og respektfull mot de andre. Men jeg tror nok ikke at JT hadde de rette følelsene for han. Jeg synes Thor kler seg fint, spesielt da han satt på den benken (når han fortalte om seg selv). Anonymkode: 8b8e4...a93 Å holde armene ut på den måten er enda tyngre for en med store armer. Har sett mye på mesternes mester og merker at det er en fordel for de med tynne armer. Mindre vekt å holde oppe. Det handler mer om vilje enn styrke akkurat i den øvelsen. Holdt på å le meg ihjel når han sprakk ballongene hele tiden 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #617 Del Skrevet 17. mars 2020 Var inne på instaen til Harlem nå. Det underbygget mitt inntrykk av at han er en relativt platt type. Spiller kun på kropp og sex. Masse poseringer. Overrasker meg ikke hvis JT, som er fanatisk opptatt av utseende og ungdommelighet, ender opp med ham. Anonymkode: 9fe85...a8d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #618 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg har lurt litt på dette gjennom programmet. Det var en del av guttene som virkelig åpnet seg for jt. Som virkelig så ut til å bry seg og bli forelsket i han. Så har du slike som harlem hvor det kun virker som en seksuell attraksjon, og det skriver jeg med nød og neppe. Samme med han Trond, som en liten fling eller en ons. Så velger da jt en av de karene som kun er seksuelt, han aner jo ikke om de vil ha han også? Greit at han blir kjempe kåt og alt dette men hva om de egentlig ikke vil ha han tilbake? Kun gjør det for å være på TV liksom? Anonymkode: abcf6...9ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #619 Del Skrevet 17. mars 2020 Har en følelse av at Jan Thomas muligens ikke velger noen, og at det blir en lang tale om "fantastiske gutter, en reise, minner for livet, ærlig mot meg selv og takknemlig" 😜 Det eller Harlem Anonymkode: 413eb...b06 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #620 Del Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en følelse av at Jan Thomas muligens ikke velger noen, og at det blir en lang tale om "fantastiske gutter, en reise, minner for livet, ærlig mot meg selv og takknemlig" 😜 Det eller Harlem Anonymkode: 413eb...b06 Tror jeg også. Forblir venner med noen av de. Det forklarer hvorfor han har vært med Harlem i ettertid. Anonymkode: ab648...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå