Gå til innhold

"Topp utvalgte" på Tinder


OnFire

Anbefalte innlegg

Hva er greia? Er det disse som får flest høyresveip? Hvorfor får jeg isåfall opp de mest attraktive, som jeg har null sjanse på? 

Nesten så jeg bare kan droppe å gå inn på "topp utvalgte", akkurat som at jeg dropper super likes når man får opp noen damer og kan gi super like til en av dem. Jeg gir forsåvidt aldri super likes til noen, men dropper i hvert fall den lista der det er lagt opp til å gi til en av dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolig, men gir jo ikke mye mening å ha dette når bare 10-20 % av oss har noen sjanse på disse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro "topp utvalgte" gir mest mening for kvinnene på tinder, for deg er det antakeligvis bare bortkasta

Anonymkode: 5b28f...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, OnFire skrev:

Trolig, men gir jo ikke mye mening å ha dette når bare 10-20 % av oss har noen sjanse på disse. 

Jo, for dem som er topoutvalgt så. De får jo blitt spredd til mange fler på tinder 

Anonymkode: 06543...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, for dem som er topoutvalgt så. De får jo blitt spredd til mange fler på tinder 

Anonymkode: 06543...02e

Jo da, men vet ikke om det trengs, og dette må være ganske uinteressant for de aller fleste av oss. Ikke noe problem akkurat, men bortkastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri funnet noen attraktive blant topp utvalgte... men jeg liker ikke norske menn da, og det er som regel sånne norske klyser på topp utvalgte. Litt teit ordning, er det de tinder selv synes er deiligst liksom? Haha.

Anonymkode: b66cd...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, OnFire skrev:

Jo da, men vet ikke om det trengs, og dette må være ganske uinteressant for de aller fleste av oss. Ikke noe problem akkurat, men bortkastet. 

Trengs kanskje ikke for deg , men tinder handler ikke bare om deg heller. 

På deiligst.no som gjaldt i min tid var det også rangering på forsiden av de ti mest populære profilene, og dette var jo flott for de som da ble mer eksponert, og for alle som ellers ikke fant profilen deres som ville prøve seg. Win win og noe de fleste syns er interessant, eller hvertfall ikke bryr seg så mye om å hate på at de klager over det og kaller det bortkastet bare fordi de ikke får være med på leken selv. Det handler om muligheten og til og med du får muligheten til å gi disse menneskene en superlike. Det er ikke sikkert du hadde fått om du ikke så profilen dems. Om de eller du faktisk er interessert eller ikke er urelevant for funksjonens fordeler, og handler om individuelle preferanser som appen ikke kan styre :)

 

Anonymkode: 06543...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trengs kanskje ikke for deg , men tinder handler ikke bare om deg heller. 

På deiligst.no som gjaldt i min tid var det også rangering på forsiden av de ti mest populære profilene, og dette var jo flott for de som da ble mer eksponert, og for alle som ellers ikke fant profilen deres som ville prøve seg. Win win og noe de fleste syns er interessant, eller hvertfall ikke bryr seg så mye om å hate på at de klager over det og kaller det bortkastet bare fordi de ikke får være med på leken selv. Det handler om muligheten og til og med du får muligheten til å gi disse menneskene en superlike. Det er ikke sikkert du hadde fått om du ikke så profilen dems. Om de eller du faktisk er interessert eller ikke er urelevant for funksjonens fordeler, og handler om individuelle preferanser som appen ikke kan styre :)

 

Anonymkode: 06543...02e

Bør nok lese innlegget mitt en gang til. Det står "ganske uinteressant for de aller fleste av oss". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri funnet noen attraktive blant topp utvalgte... men jeg liker ikke norske menn da, og det er som regel sånne norske klyser på topp utvalgte. Litt teit ordning, er det de tinder selv synes er deiligst liksom? Haha.

Anonymkode: b66cd...a51

Det er litt forskjellig der. En del damer som ikke er innenfor mine preferanser, men som sikkert mange andre liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å sjekke nå og tviler på at det er de mest populære..?

Endret av Bunuel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...