Oida Skrevet 9. mars 2020 #41 Del Skrevet 9. mars 2020 56 minutter siden, Justsaying skrev: Dette blir for mye blablabla for min del, tydelig at du bare fileterer mine meninger fordi det er nettopp mine meninger. Orker knapt kommentere, men det eneste jeg vil si er at nå er det sånn at det er kvinner som blir gravide og hvis de da ikke ØNSKER å bli gravide så må DE bruke prevensjon. For det er de som tar (selvbestemt) abort eller eventuelt beholder uavhengig av hva mannen ønsker. Så da bør først og fremst kvinnen bruke prevensjon, og menn også hvis de vil være sikrest mulig. Men kvinnen er den som absolutt bør bruke prevensjon hvis hun ikke vil bli gravid! Så menn som ikke ønsker barn har ikke ansvar for å bruke prevensjon fordi de ikke blir gravide? Bare hvis de vil "være sikrest mulig"? Det har ikke falt deg inn at det er et ansvar som ligger likt på begge parter? Kondom bør vel også være en selvfølge ved tilfeldig sex da det ikke bare er en uønsket graviditet som er risikoen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 9. mars 2020 #42 Del Skrevet 9. mars 2020 Skjønner ikke at damer vil ha sex med han, han ser ti ganger eldre ut enn det han er, og ser ut som en nisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 9. mars 2020 #43 Del Skrevet 9. mars 2020 28 minutter siden, Oida skrev: Så menn som ikke ønsker barn har ikke ansvar for å bruke prevensjon fordi de ikke blir gravide? Bare hvis de vil "være sikrest mulig"? Det har ikke falt deg inn at det er et ansvar som ligger likt på begge parter? Kondom bør vel også være en selvfølge ved tilfeldig sex da det ikke bare er en uønsket graviditet som er risikoen. Nå sa jeg vel ikke at menn ikke hadde ansvar? Nei, du feiltolker så mange ting i denne verden Jeg sa at kvinner har det største ansvaret hvis DE ikke vil bli gravide. Hvis jeg ikke vil ha myggstikk så går jeg vel ikke å ber naboen ta på seg myggstift heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 9. mars 2020 #44 Del Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, Justsaying skrev: Nå sa jeg vel ikke at menn ikke hadde ansvar? Nei, du feiltolker så mange ting i denne verden Jeg sa at kvinner har det største ansvaret hvis DE ikke vil bli gravide. Hvis jeg ikke vil ha myggstikk så går jeg vel ikke å ber naboen ta på seg myggstift heller. Etter hva som er kommet frem i denne saken ønsket ikke noen av dem barn. Så hvordan kan du da få det til at det bare var kvinnen som skulle ta ansvar for prevensjon? Som vanlig legger du all skyld på kvinner. Men i din verden finnes det jo l bare en uskyldig kvinne, Komikerfruen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå