AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Kan man gå fra å ha depresjon til sosial angst? Ble deprimert i høst og har grunnet det vært sykemeldt siden da. Har i det siste blitt mer og mer redd for å omgås andre og isolerer meg derfor. Anonymkode: 4023b...37d
Jalee Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Man kan fint ha begge deler. Isolasjon er også ett symptom på depresjon da, men hvis du engster deg for å gå ut så kan det godt være sosial angst inne i bildet også.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 12 timer siden, Jalee skrev: Man kan fint ha begge deler. Isolasjon er også ett symptom på depresjon da, men hvis du engster deg for å gå ut så kan det godt være sosial angst inne i bildet også. Har blitt veldig redd for å omgås andre i det siste i tillegg til at jeg har vært sykemeldt pga depresjon i noen mnd nå. Hva gjør man med det? Skal det bare gå over av seg selv, eller er det noe behandling/ piller å få for det? Ts Anonymkode: 4023b...37d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man gå fra å ha depresjon til sosial angst? Ble deprimert i høst og har grunnet det vært sykemeldt siden da. Har i det siste blitt mer og mer redd for å omgås andre og isolerer meg derfor. Anonymkode: 4023b...37d Er vel mer normalt at sosial angst fører til depresjon ? Anonymkode: 0a380...379
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vel mer normalt at sosial angst fører til depresjon ? Anonymkode: 0a380...379 Jeg vet ikke. Er første gang jeg opplever dette, og hos meg startet det med depresjon, deretter har jeg begynt å isolere meg da jeg ikke tør å omgås andre enn noen få i familien. Ts Anonymkode: 4023b...37d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå