Gjest *Fiona* Skrevet 9. juni 2005 #21 Skrevet 9. juni 2005 Ehm, nå er altså videoen slettet, så de som kanskje ville se iallfall hva den dreide seg om vet det altså ikke. Uten å være ekstremt eksplisitt, hva skjedde her? Det kan være lurt å nevne på forhånd at det er sterke scener. Vet ikke hva slags personer som sitter bak skjermene rundt omkring, og det er iallfall bra å kunne få velge til en viss grad hva man får presentert. Jeg sier det seff på generelt grunnlag, siden jeg altså ikke så filmen. Det er ingen tvil om at det finnes syke syke mennesker som gjør ille ting mot dyr; det finnes vitterlig en del mennesker som gjør absurde ting mot medmennesker også. Synes nå det er minst like ille, og jeg grøsser når jeg hører at folk synes det er verre med dyr enn mennesker som lider, jf en tråd som var her for en stund siden. Får dilla når jeg tenker på hvilke videoer som hadde florert dersom man skulle lage liknende skremselskampanjer for å få folk til å være snillere med HVERANDRE... enda det jaggu kunne vært på sin plass av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå