Gjest Ninaen Skrevet 25. februar #981 Skrevet 25. februar 29_j skrev (34 minutter siden): Så dere ikke klippet av Solberg og Emil sitt klin? De kysset hverandre. Så derfor florerte ryktene om at han har funnet kjærligheten, noe han ikke helt verken bekreftet eller avkreftet på God Morgen Norge. Men om de klinte for gøy? Det vet jeg ikke Eh, han var vel ganske klar på GMN på at det var for show?
Aristokrat1 Skrevet 25. februar #982 Skrevet 25. februar Hvis han er så åpen om at han liker alle kjønn og ikke bryr seg om det, hvorfor kan han ikke være åpen om at han og Emil har noe på gang eventuelt da? Skjønner at han ikke trenger å dele alt men når de først er så åpenlyse😅 1
Tiara07 Skrevet 25. februar #983 Skrevet 25. februar Aristokrat1 skrev (2 timer siden): Hvis han er så åpen om at han liker alle kjønn og ikke bryr seg om det, hvorfor kan han ikke være åpen om at han og Emil har noe på gang eventuelt da? Skjønner at han ikke trenger å dele alt men når de først er så åpenlyse😅 At han ikke er så «åpen om det», trenger jo ikke å handle om kjønn…. Ikke sikkert han ønsker å dele enda - hvis det er noen dele - og det må respekteres!
pwy90 Skrevet 28. februar #984 Skrevet 28. februar Tanker om det han delte på liveshowet sitt i kveld?
Gjest Queen19 Skrevet 28. februar #985 Skrevet 28. februar pwy90 skrev (20 minutter siden): Tanker om det han delte på liveshowet sitt i kveld? Hva delte han?
Jdlso Skrevet 1. mars #986 Skrevet 1. mars (endret) Queen19 skrev (12 timer siden): Hva delte han? At det var utroskap. https://www.kk.no/underholdning/jeg-har-blitt-forlatt-av-de-to-kvinnene-som-skulle-ha-elsket-meg-mest/84304199 Endret 1. mars av Jdlso 2
Meg.no Skrevet 1. mars #987 Skrevet 1. mars pwy90 skrev (20 timer siden): Tanker om det han delte på liveshowet sitt i kveld? At han søker oppmerksomhet, sympati og hevn. Det er forståelig at han ønsker støtte og rom til å dele sin opplevelse, spesielt når et brudd er smertefullt. Samtidig har hun ikke anledning til å gi sin versjon i showet. Av hensyn til barna og deres framtid, tror jeg det er klokt å være varsom med hvor mye oppmerksomhet han gir detaljer som utroskap i media. 9 1 3
Axa Skrevet 5. mars #988 Skrevet 5. mars Tror de fleste skjønte at hun hadde vært utro. Kanskje dumt at han delte det pga barna, men var mye dummere det hun gjorde. Kunne ha gjort det slutt før hun lå med noen andre. Er ikke bare han som skal ta hensyn til barna. Hun tenkte ikke mye på barna da hun lå med en eller flere menn heller 13 1
Sfr Skrevet 5. mars #989 Skrevet 5. mars Axa skrev (7 timer siden): Tror de fleste skjønte at hun hadde vært utro. Kanskje dumt at han delte det pga barna, men var mye dummere det hun gjorde. Kunne ha gjort det slutt før hun lå med noen andre. Er ikke bare han som skal ta hensyn til barna. Hun tenkte ikke mye på barna da hun lå med en eller flere menn heller Jeg er på ingen måte for utroskap men det er måte på hvor "snill" han ville fremstå overfor barn og eks når han ved flerfoldige ganger i halvt annet år har sagt at hun har vært utro uten å ha si at hun var utro. Mener tilogmed en av gjestene i podcasten hans sa det for mange måneder siden(Iselin Guttormsen, husker ikke?) Endelig sa han det i klartekst... Gratulerer... 2
Hatsumomo Skrevet 11. mars #990 Skrevet 11. mars Er det bare meg som syntes det er kjedelig med tur nr ørten med Emil? Det var halvveis interessant når de var i Granka, men SÅ gøy med de to på tur er det faktisk ikke når de skal på flere turer sammen. Konseptet var jo at Solberg skulle dra på random turer med ukjente hver gang, det ville jo faktisk vært interessant å se på. Gadd ikke følge mer nå. 1
punkyB Skrevet 11. mars #991 Skrevet 11. mars Hatsumomo skrev (47 minutter siden): Er det bare meg som syntes det er kjedelig med tur nr ørten med Emil? Det var halvveis interessant når de var i Granka, men SÅ gøy med de to på tur er det faktisk ikke når de skal på flere turer sammen. Konseptet var jo at Solberg skulle dra på random turer med ukjente hver gang, det ville jo faktisk vært interessant å se på. Gadd ikke følge mer nå. Enig med deg Synes granka turen var gøy men etter det har jeg ikke fulgt med på SS - synes han kan bli litt mye generelt Tenkte vel ikke på det - men jeg vil ikke hjelpe SS med hva jeg mener er lettjente penger på at han fjaser rundt . Synes han overvurderte sine egne egenskaper da han mente han skapte alt på den granka-turen og Emil var helt newbie. Greit nok man må ha litt teft for å tjene penger som influencer - men rocketscience er det ikke Å følge influencere på turer kan jo være gøy - men de må jo helst finne på noe annet/nytt
Hatsumomo Skrevet 11. mars #992 Skrevet 11. mars punkyB skrev (6 minutter siden): Enig med deg Synes granka turen var gøy men etter det har jeg ikke fulgt med på SS - synes han kan bli litt mye generelt Ser den, ihvertfall når han har lange prateøkter om å kjenne seg selv, og hva han sliter med etter bruddet og tanker om dette, føles ut som det å snakke med snap er en slags terapisession for han. Det er ganske lite interessant for de aller fleste vil jeg tro.
Princess_81 Skrevet 11. mars #993 Skrevet 11. mars Hatsumomo skrev (2 timer siden): Er det bare meg som syntes det er kjedelig med tur nr ørten med Emil? Det var halvveis interessant når de var i Granka, men SÅ gøy med de to på tur er det faktisk ikke når de skal på flere turer sammen. Konseptet var jo at Solberg skulle dra på random turer med ukjente hver gang, det ville jo faktisk vært interessant å se på. Gadd ikke følge mer nå. Jeg digger Emil og Sebastian på turer sammen beste contentet på Snap 😍❤️❤️❤️ 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå