Gå til innhold

Sebastian Solberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

De tuller jo bare med hverandre, og med oss. Må dere rulle inn 😅 Det er sånn man skaper engasjement, åpenbart at det funker og.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fulgt hele turen - og har jo vært ganske gøy må jeg si - de er jo morsomme og finner på mye rart. Men nå begynner kanskje det å bli litt mye og man går litt lei - og det tror jeg de to gutta gjør også.  Litt usikker på om det ligger noe bak all drittslengingen - tror nok det er noe bak. De er vel nokså forskjellige i bakgrunn / alder / meninger selv om de er like på andre måter - og det kommer jo mer og mer fram, de har jo levd ganske tett på hverandre i noen dager nå. 

Vil anta at Emil har et ønske om å kunne bli mer kjent på SOME og få inntekter på det - da er det jo en genial plan å bli med på denne turen. Sebastian sier Emil ikke skjønner hvor mye jobb det faktisk er å tjene penger på SOME - er nok ikke bare helt rett fram men såååå vanskelig er det vel heller ikke. Men man må skjønne hva som lager litt mer spennende innhold enn bare intetsigende pjatt. Da er det jo en bra plan å være på Granka - gjør mye forskjellig og ikke minst prøve forskjellige hoteller.  På hotellene har de jo ikke vært veldig mye - dette siste som tydeligvis har mye uteområder og bassenger har de j ikke prøvd før sent på kvelden at de skulle bade. 

Litt usikker på hvordan de fordeler utgiftene - men virker som de deler og det føles kanskje litt urettferdig ovenfor Emil. Nå har vel S brukt inntekter fra snapping på minst en hotellnatt og kjøpt solbriller til Emil - men det er jo S som har trumfet gjennom dyre hoteller (som de ikke er på) . DE tjener jo veldig forskjellig - E er vel fremdeles student, men dette antar jeg jo de har vært enige om på forhånd 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det var veldig gøy å følge denne turen i starten men nå synes jeg det har bikket vel over og jeg orker ikke se på lengre fordi Sebastian er så utrolig nedlatende mot Emil. Greit nok at man har en slik type humor men det er så mye av det hele tiden! Og man ser jo at Emil reagerer også. Da Seb kalte Emil lat og at han er en type som bare tror alt kommer til han automatisk uten at man trenger å jobbe for noe så man at Emil ble ordentlig irritert og la frem at han faktisk tok en master samtidig som han jobbet. Da lo bare Seb det bort på en nedlatende måte. Kjenner jeg blir litt provosert. 

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kjenner de hverandre? De er ikke et par ds? ;) syntes jeg lukter litt guttaflørt jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
29_j skrev (2 timer siden):

Hvordan kjenner de hverandre? De er ikke et par ds? ;) syntes jeg lukter litt guttaflørt jeg. 

🤦‍♀️

Nei.

Sebastian la ut på snap at han skulle på tur alene, vurderte å dra med en random ukjent, Emil sa "Hei, jeg er med!"

The end.

Det går an å ha det gøy sammen uten at det er romantisk.

• Nyttig 4
Skrevet

Tråden er rydde for spekulasjoner.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...