Queen19 Skrevet 15. januar #941 Skrevet 15. januar Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Begynte å følge han etter han besøkte Isabel Raad i Dubai. Syntes han var grei å følge i Dubai, men jeg syntes han oppfører seg litt ugreit mot han der Emil.. kritiserer han jo for alt mulig, spesielt når han har drukket. Syntes Emil stadig vekk prøver å forsvarer seg. Hele greia virker VELDIG anstrengt, ikke så mye fra Solberg sin side, men ser jo at Emil ikke har egne meninger på den turen der, alt Solberg foreslår er han veldig giret på og prøver hele tiden å være i bildet til filmingen. Virker ikke å ha egne meninger, men det forstår jeg godt, Solberg virker veldig dominerende og av "jeg vet best" typen. Emil får bra «publisitet» ved å delta, så ikke rart han prøver å være synlig hele tiden.. Han virker også flere år yngre enn Sebastian, da er det ikke nødvendigvis like lett å sette ned foten og si i fra hvis man er uenig. «Tøft» gjort av dem da, jeg hadde aldri klart å dra på tur med en vilt fremmed person. 2
Hatsumomo Skrevet 15. januar #942 Skrevet 15. januar Queen19 skrev (3 minutter siden): Emil får bra «publisitet» ved å delta, så ikke rart han prøver å være synlig hele tiden.. Han virker også flere år yngre enn Sebastian, da er det ikke nødvendigvis like lett å sette ned foten og si i fra hvis man er uenig. «Tøft» gjort av dem da, jeg hadde aldri klart å dra på tur med en vilt fremmed person. Nei, det fremgår jo veldig tydelig. Men for meg blir det da litt ujevn balanse som jeg syntes er litt ubehagelig å se på, Solberg kan være litt mindre dominerende og heller la Emil styre litt uten at han hele tiden kommenterer det negativt. 1
Queen19 Skrevet 17. januar #943 Skrevet 17. januar Hatsumomo skrev (På 15.1.2026 den 12.24): Nei, det fremgår jo veldig tydelig. Men for meg blir det da litt ujevn balanse som jeg syntes er litt ubehagelig å se på, Solberg kan være litt mindre dominerende og heller la Emil styre litt uten at han hele tiden kommenterer det negativt. Kom frem at Emil er 27 år gammel, i mine øyne er du da en voksen mann, ikke bare en unggutt, da tenker jeg at han er voksen nok til at han bør kunne sette ned foten og ikke bare dilte etter. 1 2
Hatsumomo Skrevet 17. januar #944 Skrevet 17. januar Queen19 skrev (Akkurat nå): Kom frem at Emil er 27 år gammel, i mine øyne er du da en voksen mann, ikke bare en unggutt, da tenker jeg at han er voksen nok til at han bør kunne sette ned foten og ikke bare dilte etter. Tror du det? Når du kringkastes til hele følgerflokken til Sebastian Solberg (som jo også er en slags kjent person - jeg aner ikke, har ikke visst hvem han er) - og når det i tillegg kan gi deg følgere? Solberg kaller han jo barnet hele tiden også - nei, jeg tror Emil holder ut og dilter etter for han ikke ønsker å drite seg ut. Som jeg skrev i en annen tråd, de to kommer ikke til å se noe til hverandre etter denne turen. De er jo lei hverandre når de også velger å kutte ferien og dra hjem 1 dag tidligere enn planen. 1
Queen19 Skrevet 17. januar #945 Skrevet 17. januar Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Tror du det? Når du kringkastes til hele følgerflokken til Sebastian Solberg (som jo også er en slags kjent person - jeg aner ikke, har ikke visst hvem han er) - og når det i tillegg kan gi deg følgere? Solberg kaller han jo barnet hele tiden også - nei, jeg tror Emil holder ut og dilter etter for han ikke ønsker å drite seg ut. Som jeg skrev i en annen tråd, de to kommer ikke til å se noe til hverandre etter denne turen. De er jo lei hverandre når de også velger å kutte ferien og dra hjem 1 dag tidligere enn planen. Hva er det å tro? Min mening er at når man er 27 år gammel, så bør man være i stand til å sette grenser. Om Emil driter i grensesetting fordi han får content og høyere følgertall av dette, så er det en vurdering han selv gjør, hvor følgere og muligheten for mer inntekt og mer interaksjoner fra følgerne, er viktigere enn noe annet. 1 1
Hatsumomo Skrevet 17. januar #946 Skrevet 17. januar Queen19 skrev (8 minutter siden): Hva er det å tro? Min mening er at når man er 27 år gammel, så bør man være i stand til å sette grenser. Om Emil driter i grensesetting fordi han får content og høyere følgertall av dette, så er det en vurdering han selv gjør, hvor følgere og muligheten for mer inntekt og mer interaksjoner fra følgerne, er viktigere enn noe annet. Vi er enige her, han bør det. Men det skjer ikke, og grunnene vet vi ikke selv om vi tro det ene og andre. 1
Queen19 Skrevet 17. januar #947 Skrevet 17. januar Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Vi er enige her, han bør det. Men det skjer ikke, og grunnene vet vi ikke selv om vi tro det ene og andre. Det er sant, jeg driver med synsing. Jeg mener i hvert fall at han har et ansvar for å sette ned foten, dersom han opplever at Sebastian går over grensa. Sebastian kan ikke stoppe eller justere seg, hvis han ikke vet at noe er galt. 1 1
Guris Skrevet 17. januar #948 Skrevet 17. januar Queen19 skrev (1 time siden): Det er sant, jeg driver med synsing. Jeg mener i hvert fall at han har et ansvar for å sette ned foten, dersom han opplever at Sebastian går over grensa. Sebastian kan ikke stoppe eller justere seg, hvis han ikke vet at noe er galt. Emil sier klart ifra ifra når det er noe han ikke vil som å dra til Tenerife selv om Sebastian mange ganger spurte om de kunne dra dit, og også i Madrid når Sebastian gang på gang sa han ville på strippe klubb så ble det et klart nei fra Emil. Vi trenger ikke å ha meninger om alle små ting, det holder at vi får gehør for hva som er viktig for oss og det gjør jammen Emil, fra dag 1. Mange mennesker er fleksible inkludert meg selv, men det betyr ikke at vi ikke sier ifra når noe er viktig for oss. Sære mennesker som skal ha sterke meninger om de minste ting er det værste som finnes. Det blir nok mange turer på de to sammen fremover. 3
Queen19 Skrevet 17. januar #949 Skrevet 17. januar Guris skrev (1 minutt siden): Emil sier klart ifra ifra når det er noe han ikke vil som å dra til Tenerife selv om Sebastian mange ganger spurte om de kunne dra dit, og også i Madrid når Sebastian gang på gang sa han ville på strippe klubb så ble det et klart nei fra Emil. Vi trenger ikke å ha meninger om alle små ting, det holder at vi får gehør for hva som er viktig for oss og det gjør jammen Emil, fra dag 1. Mange mennesker er fleksible inkludert meg selv, men det betyr ikke at vi ikke sier ifra når noe er viktig for oss. Sære mennesker som skal ha sterke meninger om de minste ting er det værste som finnes. Det blir nok mange turer på de to sammen fremover. Hadde jeg vært i Emil sine sko, ville jeg nok latt Sebastian dra videre alene og blitt igjen i Madrid, eventuelt bestilt første fly hjem. Jeg sier ikke at Emil gjør noe feil, eller at Sebastian gjør noe riktig, jeg mener bare at dette er to voksne mennesker, som må ta ansvar for seg selv. Jeg hadde ikke orket en sånn tur, det er sikkert og visst. 1
Guris Skrevet 17. januar #950 Skrevet 17. januar (endret) Queen19 skrev (11 minutter siden): Hadde jeg vært i Emil sine sko, ville jeg nok latt Sebastian dra videre alene og blitt igjen i Madrid, eventuelt bestilt første fly hjem. Jeg sier ikke at Emil gjør noe feil, eller at Sebastian gjør noe riktig, jeg mener bare at dette er to voksne mennesker, som må ta ansvar for seg selv. Jeg hadde ikke orket en sånn tur, det er sikkert og visst. Men Emil visste jo godt hvordan S er gjennom media og det var Emil som inviterte seg med på en tur S allerede hadde planlagt. Jeg hadde heller aldri villet dra på en sånn type tur og heller ikke med noen av de 2, men de har sikkert utbytte av hverandres selskap på flere måter. Så føler jo begge 2 at de må prestere ekstra mye pga. følgere og da blir jo alt annerledes enn om noen som ikke lever av sosiale medier drar på tur. Hadde de oppført seg helt normalt og helt standard så hadde det blitt drit kjedelig for folk å følge med. Se på det som lett underholdning. Endret 17. januar av Guris 3 1
Guris Skrevet 17. januar #951 Skrevet 17. januar Queen19 skrev (4 timer siden): Det er sant, jeg driver med synsing. Jeg mener i hvert fall at han har et ansvar for å sette ned foten, dersom han opplever at Sebastian går over grensa. Sebastian kan ikke stoppe eller justere seg, hvis han ikke vet at noe er galt. Nå er det veldig merkelig mellom de, nå synes Jeg S er rett og slett slem. S snakker som om de er uvenner.
Queen19 Skrevet 17. januar #952 Skrevet 17. januar Guris skrev (1 minutt siden): Nå er det veldig merkelig mellom de, nå synes Jeg S er rett og slett slem. S snakker som om de er uvenner. Jeg har ikke sett dagens snapper, jeg blir fort lei av Sebastian.. tåler han i små doser 😅 Forsøker han i det minste å maskere det som humor, eller er det direkte ufint? 1
Guris Skrevet 17. januar #953 Skrevet 17. januar Queen19 skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke sett dagens snapper, jeg blir fort lei av Sebastian.. tåler han i små doser 😅 Forsøker han i det minste å maskere det som humor, eller er det direkte ufint? Jeg synes mye ser rett og slett slemt ut. S sier han vil finne en annen å være der med og at E må finne et annet hotell å bo på. S sier hele tiden at de ikke skal ha kontakt når de er tilbake i Norge o.s.v. Jeg tror grunnen til at S kun betaler for hotell for én og én natt er fordi han tenker at han plutselig vil dra hjem. 2
Queen19 Skrevet 17. januar #954 Skrevet 17. januar Guris skrev (17 minutter siden): Jeg synes mye ser rett og slett slemt ut. S sier han vil finne en annen å være der med og at E må finne et annet hotell å bo på. S sier hele tiden at de ikke skal ha kontakt når de er tilbake i Norge o.s.v. Jeg tror grunnen til at S kun betaler for hotell for én og én natt er fordi han tenker at han plutselig vil dra hjem. Oi.. det er ganske stygt ja.. en ting å si det privat, noe annet å ta det i plenum på Snapchat.. 1 1
Hatsumomo Skrevet 17. januar #955 Skrevet 17. januar Som sagt.. Merkelig stille fra den kanten nå, de skulle jo se på hotellrommet og så ingenting...
Meg.no Skrevet 17. januar #956 Skrevet 17. januar Guris skrev (1 time siden): Jeg synes mye ser rett og slett slemt ut. S sier han vil finne en annen å være der med og at E må finne et annet hotell å bo på. S sier hele tiden at de ikke skal ha kontakt når de er tilbake i Norge o.s.v. Jeg tror grunnen til at S kun betaler for hotell for én og én natt er fordi han tenker at han plutselig vil dra hjem. Ja.. jeg måtte slutte å følge med på dem, da jeg får så vondt av Emil. Ikke sett denne ekle siden av Sebastian før. Tipper eksen er glad at det ikke hun som er på tur med han lengre. Jeg tror grunnen til at de skifter hotell er like mye for å for å gjøre det "spennende", ellers kunne de jo bare forlenget med en natt på samme hotell. Vet ikke om Emil kommer bra ut av denne turen. Han forsvinner i Sebastians dominans og overkjøring 2 1
Justlooking Skrevet 17. januar #957 Skrevet 17. januar Jeg ser det som spøk og at han ønsker å gjøre reisekompisen kjent på some med masse linker til ham. Fin inngangsbillett for denne Emil. 1 1
Teflonhjernen Skrevet 17. januar #958 Skrevet 17. januar Sebastian har jeg såvidt hørt om, men hvem er han andre, Emil? Ser mange skriver at de ikke kjenner hverandre, så hvor møttes de og hvorfor er de sammem på ferie og på samme hotellrom? Har vært litt vittig noe av det jeg har sett, men han Sebastian er litt mye å se på for lenge.
Guris Skrevet 17. januar #959 Skrevet 17. januar Meg.no skrev (6 minutter siden): Ja.. jeg måtte slutte å følge med på dem, da jeg får så vondt av Emil. Ikke sett denne ekle siden av Sebastian før. Tipper eksen er glad at det ikke hun som er på tur med han lengre. Jeg tror grunnen til at de skifter hotell er like mye for å for å gjøre det "spennende", ellers kunne de jo bare forlenget med en natt på samme hotell. Vet ikke om Emil kommer bra ut av denne turen. Han forsvinner i Sebastians dominans og overkjøring Ja merkelig at S er så slem når han har masse langvarige vennskap og snill familie. De var morsomme å følge de første dagene av turen men nå er det vondt å se på. Tror de fleste er glad de ikke er med på den turen der. S leter allerede etter en av følgerene sine som skal bli med på ny tur. Hvem gidder? 2
Hatsumomo Skrevet 17. januar #960 Skrevet 17. januar Så på Emil sin snap nå at S sliter med snappen sin - så får en se mer hva som skjer på Emil sin. Der fortsetter ufinhetene fra Solberg sin side og det ender med at siste snap er Emil som oppgitt ber Solberg om å kutte ut. Nei, dette ender ikke bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå