Gå til innhold

Sebastian Solberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Begynte å følge han etter han besøkte Isabel Raad i Dubai.

Syntes han var grei å følge i Dubai, men jeg syntes han oppfører seg litt ugreit mot han der Emil.. kritiserer han jo for alt mulig, spesielt når han har drukket. Syntes Emil stadig vekk prøver å forsvarer seg.

Hele greia virker VELDIG anstrengt, ikke så mye fra Solberg sin side, men ser jo at Emil ikke har egne meninger på den turen der, alt Solberg foreslår er han veldig giret på og prøver hele tiden å være i bildet til filmingen. Virker ikke å ha egne meninger, men det forstår jeg godt, Solberg virker veldig dominerende og av "jeg vet best" typen.

Emil får bra «publisitet» ved å delta, så ikke rart han prøver å være synlig hele tiden.. Han virker også flere år yngre enn Sebastian, da er det ikke nødvendigvis like lett å sette ned foten og si i fra hvis man er uenig. «Tøft» gjort av dem da, jeg hadde aldri klart å dra på tur med en vilt fremmed person. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Queen19 skrev (3 minutter siden):

Emil får bra «publisitet» ved å delta, så ikke rart han prøver å være synlig hele tiden.. Han virker også flere år yngre enn Sebastian, da er det ikke nødvendigvis like lett å sette ned foten og si i fra hvis man er uenig. «Tøft» gjort av dem da, jeg hadde aldri klart å dra på tur med en vilt fremmed person. 

Nei, det fremgår jo veldig tydelig. Men for meg blir det da litt ujevn balanse som jeg syntes er litt ubehagelig å se på, Solberg kan være litt mindre dominerende og  heller la Emil styre litt uten at han hele tiden kommenterer det negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...