Gå til innhold

Sebastian Solberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Julemarsipan skrev (15 timer siden):

Hvor er det Nikoline bor nå? Ser ut som hun bor i en råflott toppleilighet ? 🤩

Hun har selv sagt på snap for et par dager siden at det er på Bekkestua i Bærum (mot Stabekk-siden). 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes Sebastian utleverer Nicoline i podden sin...

Skrevet
HerKommerMummi skrev (8 timer siden):

Synes Sebastian utleverer Nicoline i podden sin...

Hva sier han?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kartoffel skrev (På 13.5.2025 den 8.56):

Hva sier han?

du kan jo høre på? Gratis ute alle steder

Skrevet
mariie skrev (52 minutter siden):

Det visste jeg ikke. Skal høre! 

Skrevet
mariie skrev (På 15.5.2025 den 10.26):

Kan jo være greit å ikke gi klikk på utlevering av eksen. Det skjer jo fordi det er penger å tjene på det. 

• Liker 1
Skrevet
Embla82 skrev (23 minutter siden):

Kan jo være greit å ikke gi klikk på utlevering av eksen. Det skjer jo fordi det er penger å tjene på det. 

Jeg har nå hørt om nå si jeg ikke synes han utleverer eksen i det hele tatt, men mulig noe har gått meg hus forbi her. 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
Embla82 skrev (På 18.5.2025 den 16.00):

Den podcasten støtter jeg maks! Prøver derimot å styre unna å like hennes innlegg etc

• Liker 5
Skrevet

Synes han er ufyselig med denne rating av kjendisene på rød løper.

Å gi terningkast 2 til Caroline og Kaithlyn fra Cammo var skikkelig unødvendig. Han kunne heller droppet å si noe som helst 💔

(Så mye TikTok betyr for særlig profiler som Kaithlyn, synes jeg han kan bruke hodet.) 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er jo bare lett underholdning og en enkelt persons smak og uhøytidelige mening. Og jeg synes det er fint å inkludere alle. Det er antrekket han vurderer, ikke personen. Vil tro de aller fleste tåler dette helt fint. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Titori skrev (På 6.6.2025 den 23.26):

Det er jo bare lett underholdning og en enkelt persons smak og uhøytidelige mening. Og jeg synes det er fint å inkludere alle. Det er antrekket han vurderer, ikke personen. Vil tro de aller fleste tåler dette helt fint. 

Enig

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er jo ingen bombe for noen akkurat, men nå har han selv sag at han har en flytende seksualitet og liker begge kjønn. Han har hatt kvinnelig samboer i ti år og fått fire barn. Når han etter hvert kommer seg enda mer ovenpå og får mer tid og overskudd vil jeg tro neste samboer blir en mann. Men det kan ta tid. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Jentemamma88 skrev (På 31.5.2025 den 16.43):

Den podcasten støtter jeg maks! Prøver derimot å styre unna å like hennes innlegg etc

Du støtter hans pod maks, men styrer unna å like hennes innlegg, skriver du. Hvorfor? Ja, hun var utro, men hva med hans svin på skogen? Han har vært mer ute på galeien han på festligheter mens hun har passet barna hjemme, men det er kun der hvor man åpent går ut og rakker offentlig ut noen som gjelder eller?

Støtter faktisk ingen av dem, må to til for å danse tango!

• Liker 8
Skrevet
Istapp skrev (43 minutter siden):

Du støtter hans pod maks, men styrer unna å like hennes innlegg, skriver du. Hvorfor? Ja, hun var utro, men hva med hans svin på skogen? Han har vært mer ute på galeien han på festligheter mens hun har passet barna hjemme, men det er kun der hvor man åpent går ut og rakker offentlig ut noen som gjelder eller?

Har han vært utro også?

• Nyttig 2
Skrevet
Tough cookie skrev (11 timer siden):

Har han vært utro også?

Han har sagt i media at han aldri har vært utro.
For meg virker det som om hun blomstrer nå. Unnskylder ikke utroskap, men å være sammen med en som er bifil tror jeg personlig at jeg ville synes var rart og forstyrrende. Håper de begge finner lykken med ny partnere om de ønsker det. 

• Liker 15
Skrevet
Meg.no skrev (2 timer siden):

Han har sagt i media at han aldri har vært utro.
For meg virker det som om hun blomstrer nå. Unnskylder ikke utroskap, men å være sammen med en som er bifil tror jeg personlig at jeg ville synes var rart og forstyrrende. Håper de begge finner lykken med ny partnere om de ønsker det. 

Jeg håper de også finner lykken på hver sin kant, men ønsker å understreke at bifilie er akkurat like trofaste og utro som hetrofile og homofile. Og at om en person er bilfil legitimerer ikke utroskap fra andre parten. Så klart. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Istapp skrev (14 timer siden):

De har au pair som tar seg av barna og inntrykket er vel at de har fartet mye på festligheter og turer begge to hver for seg?

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (7 timer siden):

De har au pair som tar seg av barna og inntrykket er vel at de har fartet mye på festligheter og turer begge to hver for seg?

De har au pair, men begge har vært tydelige på at barna tar de selv i hverdagslivet. Au pairen tar seg av typ rydde hus, klesvask, bytte på senger osv sånn at N og S fikk frigjort tid til å prioritere barna

De har og vært åpne om at de er heldige med familie og nettverk som har passet barna når de har vært ute på reiser sammen, eller den som har vært alene med barna når den andre har vært på soloreise har fått hjelp av nettverket deres.

Au pairen har aldri passet barna

Er innom snappen til S av og til, senest for noen dager siden, og må si han er på vei i positiv retning  da han sa at tidligere etter bruddet, den uken barna var hos moren, så trivdes han ikke hjemme uten barna og det ble mye fest og farting de ukene, men nå så jobbet han med å finne roen i eget hjem også uten barna, så forrige helg hadde han takket nei til fyll og fanteri, for å være alene hjemme og begynne å venne seg til å også trives de ukene uten barn. Det er et steg i riktig retning: å lære seg å også trives når barna ikke er der, samt kunne slappe av hjemme i eget selskap :) Men det er nok en prosess

Jeg er ikke overrasket over at det ble slutt, utroskap eller ei; de var jo relativt unge da de fikk første barnet, husker N begynte med master under graviditeten med eldste, og nesten rett etter fødsel så dro S til huset i Spania med den lille babyen sånn at N skulle gjøre ferdig masteren sin (tror hun er klinisk ernæringsfysiolog) De har fått 4 barn på rappen, samtidig som at mottoet tydeligvis har vært at svangerskap, spedbarnstiden og småunger ikke skulle stoppe de fra å leve det livet de var vant til før barn med reiser og festing + ukesvis med alenetid i huset i Spania der den andre var igjen alene med barna. N har også en modellkarriere og har div oppdrag i inn og utland. Når man får barn, i allefall flere på rappen, så har jeg ikke helt trua på den tankegangen om at livet sånn som man har levd det før barn skal fortsette som før; barn ingen hindring, de får bare henge på liksom. Å fortsette å feste og farte rundt så hyppig som N og S fortsatte å gjøre, enten sammen eller hver for seg, etter at man har fått barn (i deres tilfelle er det vel 4 barn ila 6 år) kommer tilslutt ikke til å fungere. Ikke er det gunstig for barn heller at mor eller far er på aleneferie i flere uker, eller til stadighet å bli plassert hos familie og venner pga foreldrene skal leve livet som før barn.. Barn behøver faste rammer. Personlig så tror jeg ikke S og N var modne nok for å få barn på det tidspunktet de fikk eldste, selv om jeg forstår det S sa om ønsket og behovet for egne, biologiske barn mtp at han er adoptert selv og har ingen kjennskap til sitt biologiske opphav. Men 4 på rappen da det var tydelig at ingen av de var modne nok til ikke sette barnet først da de fikk eldste…..man bør kunne innse egne begrensninger

Det var vel også noe rusk og ugreiheter mellom de etter at barn nr 3 ble født også. Men de fikk etterhvert forholdet oppe å gå igjen etterhvert. Når et forhold knaker i sømmene fra før så er det i allefall ikke en god idé å få et barn til for å reparere forholdet, og det er kort tidsintervall mellom nr 3 og nr 4. Og sistemann var fortsatt en baby da det ble endelig slutt. 

Etter å ha sett S i serien Vokteren og sett de meltdownene verdig en 3-åring når noe buttet i mot, hvor langsint og snurt han ble for ingenting, samt veldig barnslig så kan jeg ikke helt se for meg at han er en enkel mann å leve med når noe ikke går hans vei.

Men; jeg har sansen for både N og S, og jeg håper de har/får et godt samarbeid pga de 4 små. De vil jo alltid være knyttet til hverandre via barna, så selv om de ikke er sammen lengre så håper jeg de klarer å få til et godt samarbeid og vennskap. Begge fremstår som rause mennesker så jeg ser ikke bort i fra at det kan bli et godt vennskap mellom de.

Ønsker begge lykke til; selv om livet ikke blir sånn som man har tenkt seg så får man gjøre det beste ut av sånn som det ble; og klarer man å samarbeide godt om barna og ha de i fokus så kommer man langt :) Litt klisjé, men det er et ordtak som sier at når ei dør lukkes så åpnes det ei ny dør. Selv om N og S var et vakkert par så var de tydeligvis ikke ment for hverandre. Håper på sikt når begge får landet på beina, slått seg til ro i den nye situasjonen, samarbeider godt om barna og har de i fokus at de begge etterhvert finner den riktige livspartneren for de og at begge + barna får et godt liv. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
skruf skrev (7 minutter siden):

De har au pair, men begge har vært tydelige på at barna tar de selv i hverdagslivet. Au pairen tar seg av typ rydde hus, klesvask, bytte på senger osv sånn at N og S fikk frigjort tid til å prioritere barna

De har og vært åpne om at de er heldige med familie og nettverk som har passet barna når de har vært ute på reiser sammen, eller den som har vært alene med barna når den andre har vært på soloreise har fått hjelp av nettverket deres.

Au pairen har aldri passet barna

Er innom snappen til S av og til, senest for noen dager siden, og må si han er på vei i positiv retning  da han sa at tidligere etter bruddet, den uken barna var hos moren, så trivdes han ikke hjemme uten barna og det ble mye fest og farting de ukene, men nå så jobbet han med å finne roen i eget hjem også uten barna, så forrige helg hadde han takket nei til fyll og fanteri, for å være alene hjemme og begynne å venne seg til å også trives de ukene uten barn. Det er et steg i riktig retning: å lære seg å også trives når barna ikke er der, samt kunne slappe av hjemme i eget selskap :) Men det er nok en prosess

Jeg er ikke overrasket over at det ble slutt, utroskap eller ei; de var jo relativt unge da de fikk første barnet, husker N begynte med master under graviditeten med eldste, og nesten rett etter fødsel så dro S til huset i Spania med den lille babyen sånn at N skulle gjøre ferdig masteren sin (tror hun er klinisk ernæringsfysiolog) De har fått 4 barn på rappen, samtidig som at mottoet tydeligvis har vært at svangerskap, spedbarnstiden og småunger ikke skulle stoppe de fra å leve det livet de var vant til før barn med reiser og festing + ukesvis med alenetid i huset i Spania der den andre var igjen alene med barna. N har også en modellkarriere og har div oppdrag i inn og utland. Når man får barn, i allefall flere på rappen, så har jeg ikke helt trua på den tankegangen om at livet sånn som man har levd det før barn skal fortsette som før; barn ingen hindring, de får bare henge på liksom. Å fortsette å feste og farte rundt så hyppig som N og S fortsatte å gjøre, enten sammen eller hver for seg, etter at man har fått barn (i deres tilfelle er det vel 4 barn ila 6 år) kommer tilslutt ikke til å fungere. Ikke er det gunstig for barn heller at mor eller far er på aleneferie i flere uker, eller til stadighet å bli plassert hos familie og venner pga foreldrene skal leve livet som før barn.. Barn behøver faste rammer. Personlig så tror jeg ikke S og N var modne nok for å få barn på det tidspunktet de fikk eldste, selv om jeg forstår det S sa om ønsket og behovet for egne, biologiske barn mtp at han er adoptert selv og har ingen kjennskap til sitt biologiske opphav. Men 4 på rappen da det var tydelig at ingen av de var modne nok til ikke sette barnet først da de fikk eldste…..man bør kunne innse egne begrensninger

Det var vel også noe rusk og ugreiheter mellom de etter at barn nr 3 ble født også. Men de fikk etterhvert forholdet oppe å gå igjen etterhvert. Når et forhold knaker i sømmene fra før så er det i allefall ikke en god idé å få et barn til for å reparere forholdet, og det er kort tidsintervall mellom nr 3 og nr 4. Og sistemann var fortsatt en baby da det ble endelig slutt. 

Etter å ha sett S i serien Vokteren og sett de meltdownene verdig en 3-åring når noe buttet i mot, hvor langsint og snurt han ble for ingenting, samt veldig barnslig så kan jeg ikke helt se for meg at han er en enkel mann å leve med når noe ikke går hans vei.

Men; jeg har sansen for både N og S, og jeg håper de har/får et godt samarbeid pga de 4 små. De vil jo alltid være knyttet til hverandre via barna, så selv om de ikke er sammen lengre så håper jeg de klarer å få til et godt samarbeid og vennskap. Begge fremstår som rause mennesker så jeg ser ikke bort i fra at det kan bli et godt vennskap mellom de.

Ønsker begge lykke til; selv om livet ikke blir sånn som man har tenkt seg så får man gjøre det beste ut av sånn som det ble; og klarer man å samarbeide godt om barna og ha de i fokus så kommer man langt :) Litt klisjé, men det er et ordtak som sier at når ei dør lukkes så åpnes det ei ny dør. Selv om N og S var et vakkert par så var de tydeligvis ikke ment for hverandre. Håper på sikt når begge får landet på beina, slått seg til ro i den nye situasjonen, samarbeider godt om barna og har de i fokus at de begge etterhvert finner den riktige livspartneren for de og at begge + barna får et godt liv. 

I tillegg kjøpte de et par boliger, pusset opp og flyttet 2-3 ganger også midt i svangerskap, mye reising og små barn som skal følges opp.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tough cookie skrev (40 minutter siden):

I tillegg kjøpte de et par boliger, pusset opp og flyttet 2-3 ganger også midt i svangerskap, mye reising og små barn som skal følges opp.

Ikke rart forholdet gikk åt skogen med det i tillegg, for å si det sånn…

Oppi alt det jeg ramset opp + dette du skriver så kan de umulig hatt tid til å pleie forholdet seg i mellom.

Nok en klisjé; men et forhold er som ei plante som må vannes for å trives, vokse og gro. Det samme med familiebåndet, i deres tilfelle en familie på 6.

Egentid er definitivt viktig i et forhold, men da tenker jeg mere i de baner som å gå på kino eller en lunsj/middag med egne venner mens den andre er hjemme med barna. Mulig ei jente/guttehelg på hytta uten partner og barn.

Ikke å bytte på å dra på fest og fyll alene annenhver helg, eller som i N og S sitt tilfelle der de byttet på å være flere uker alene i huset i Spania mens den andre var hjemme med barna. De reiser jo regelmessig av gårde alene i jobbsammenheng; feks N ifm modelljobber og feks S da han var med på Vokteren, men igjen; det er betalt jobb som gagner familien. «Ego»tid i flere uker alene i Spania med 4 små barn hjemme synes jeg er rett og slett egoistisk med så små barn hjemme. Og når den som har hatt en lang pause alene og kommer hjem uthvilt og opplagt så blir han/hun møtt av en utslitt partner som har hatt alt ansvar for 4 små og all logistikk alene og som da har behov for å reise bort alene

Sier seg nesten selv at et sånt levesett med barn ikke kommer til å fungere.

Jeg støtter forsåvidt ikke utroskap, men når det går så langt som det så er det et av de mest alarmerende tegnet på at forholdet ikke fungerer. S er jo veldig åpen om alt, til tider for mye oversharing, og han har vært åpen om at sex var det som virkelig fungerte mellom han og N. Så når man får det behovet dekket og mere til, og likevel velger å være utro «ut av det blå» og det ikke har vært et forhold i det skjulte over tid med følelser i bildet, så blir det å plutselig være tilfeldig utro i mine øyne et bevisst punktum finale og spikeren i kisten for et langvarig forhold man mistrives i. Og hvis N i tillegg har blitt beskyldt for utroskap før (som jeg nevnte tidligere så var ikke S mye grei da nr 3 ble født og er en kopi av N……kan ikke tenke meg hun hadde det noe greit i barseltiden frem til DNA-test når man kunne se hvordan han oppførte seg under Vokteren når ting der buttet i mot) Men det gikk seg til igjen og han er far til 4. Det jeg ikke forstår er når man vet (pga S var åpen om det) hvor vanskelig det var etter nr 3 at de da velger å smelle til med nr 4. Også blir det slutt nesten rett etter at nr 4 blir født

Men igjen; bra at S nå prøver å endre kurs ved å ha fokus på barna de ukene han har de, og at han nå også fokuserer på å trives i eget hjem de ukene uten barna, i eget selskap kontra å flykte unna når han er alene med reiser og fyll. Han er på riktig vei i allefall :)  Det er viktig å kunne trives i eget selskap også…….og han er en voksen mann, om enn litt umoden, så den fjortisfylla han har drevet med, også da han var sammen med N, bør legges på hylla. En ting man bør ha i bakhodet ved 50/50 deling av barna er at man er fortsatt mamma/pappa den uka man ikke har barna. Og at man også bør være ei trygghet for barna selv når barna er hos den andre. Ting kan oppstå og da er det ikke lurt å dra på flatfylla flere ganger i uken og være totalt redusert dagen etter (mener ikke at man må være avholds 24/7, men er forskjell på noen glass kontra rølping) 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...