Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (På 26.2.2025 den 6.57):

Hvorfor skal man forvente å få antrekket sitt ratet fordi man stiller på rød løper? Kunne man ikke droppet det? Poenget ellers er at det er signalet det gir til barn og unge som er hovedproblemet. De plukker opp dette med rating av klær og overfører dette til skolehverdagen. 
Jeg syns det er totalt unødvendig og ufint å drive med denne ratingen. Det er tatt opp tidligere også, da var det mange kvinner som gikk ut mot Jan Thomas sin rating i Se og hør. Folk vil ikke ha det, hvorfor fortsette med det da?  

Ekspander  

Folk vil ikke ha det? Snakk for deg selv. Ratingene er kjempeunderholdene å se på. Har snakket om de med vennegjengen min flere ganger og alle er enige om at det er gøy. Hvis man er så skjør så kan man holde seg unna rød løper og bruke vanlig inngang. 

Endret av Billiebi
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (På 6.3.2025 den 20.56):

Det at Nikoline var utro mot Sebastian med forskjellige menn, er noe som de fleste er klar over. Ryktene begynte å gå allerede før jul

Ekspander  

Dette

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo litt mannebaby og ihvertfall fra deres insragramkontoer er de utrolig forskjellige. Han vil jo vise alt det negative og syte, og hun vil fine det som er fint og dryppe litt på når det er tungt. Hvis de er så forskjellige i virkeligheten så irriterer de jo bare hverandre med hva de publiserer. Da er det kanskje ikke så rart at det ikke går i lengden 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (På 14.3.2025 den 11.18):

Men han er jo litt mannebaby og ihvertfall fra deres insragramkontoer er de utrolig forskjellige. Han vil jo vise alt det negative og syte, og hun vil fine det som er fint og dryppe litt på når det er tungt. Hvis de er så forskjellige i virkeligheten så irriterer de jo bare hverandre med hva de publiserer. Da er det kanskje ikke så rart at det ikke går i lengden 

Ekspander  

Men er det hun har gjort normal handling? Det kan jo være hun mangler empati og derfor bare legger ut fine bilder, at hun oppriktig ikke bryr seg. Jeg har lurt litt på det. De handlingene også tyder på mulighet for diagnose 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentemamma88 skrev (På 14.3.2025 den 19.23):

Men er det hun har gjort normal handling? Det kan jo være hun mangler empati og derfor bare legger ut fine bilder, at hun oppriktig ikke bryr seg. Jeg har lurt litt på det. De handlingene også tyder på mulighet for diagnose 

Ekspander  

Men hva hun gjøre? Hvis det som skrives her er sant, kan hun ikke akkuratt klage. Jeg vet ikke hvorfor de gikk fra hverandre og spekulasjoner interesserer meg ikke. Vi får sannsynligvis uansett ikke vite de helt ekte grunner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentemamma88 skrev (På 14.3.2025 den 19.23):

Ekspander  

På kvinnedagen så la hun ut flere bilder på story som handlet om at ugifte kvinner er de lykkeligste i verden, osv.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (På 14.3.2025 den 20.02):

Men hva hun gjøre? Hvis det som skrives her er sant, kan hun ikke akkuratt klage. Jeg vet ikke hvorfor de gikk fra hverandre og spekulasjoner interesserer meg ikke. Vi får sannsynligvis uansett ikke vite de helt ekte grunner.

Ekspander  

Det har jo lekket ut via deres venner, sebastian selv og i podcasten til Nora Angeltvedt der Iselin guttormsen snakket om det. Jeg tar veldig avstand handlingene og synes de er så stygge at det er vanskelig å tro på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentemamma88 skrev (På 14.3.2025 den 20.17):

Det har jo lekket ut via deres venner, sebastian selv og i podcasten til Nora Angeltvedt der Iselin guttormsen snakket om det. Jeg tar veldig avstand handlingene og synes de er så stygge at det er vanskelig å tro på. 

Ekspander  

Jeg tar avstand fra handlingene, men har alltid tenkt at hun er for pen og for modellaktig for han. Hun er ikke dama for han. Han trenger ei som er mye enklere 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (På 21.3.2025 den 22.38):

Jeg tar avstand fra handlingene, men har alltid tenkt at hun er for pen og for modellaktig for han. Hun er ikke dama for han. Han trenger ei som er mye enklere 

Ekspander  

Utseendet hennes er da helt irrelevant. Ville du sagt det om en firebarnsfar var utro med mange forskjellige mot sin dame? At du alltid bare har tenkt at han er for pen for henne uansett?

Endret av Jentemamma88
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (På 21.3.2025 den 22.38):

Ekspander  

Dette gir ikke mening for min del, han er jo en skikkelig forfengelig type, så ei «enkel» dame eller en «enkel» mann vil nok ikke nødvendigvis være en god match for han. Skal man være sammen med en såpass forfengelig mann, så tror jeg nesten man må ha de samme interessene selv.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentemamma88 skrev (På 23.3.2025 den 20.08):

Utseendet hennes er da helt irrelevant. Ville du sagt det om en firebarnsfar var utro med mange forskjellige mot sin dame? At du alltid bare har tenkt at han er for pen for henne uansett?

Ekspander  

Jeg skrev jo at jeg TAR AVSTAND fra hennes utroskap. Utroskap kan ikke unnskyldes med NOE. men de er ingen par. Hun er for fin for han 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (På 23.3.2025 den 20.11):

Dette gir ikke mening for min del, han er jo en skikkelig forfengelig type, så ei «enkel» dame eller en «enkel» mann vil nok ikke nødvendigvis være en god match for han. Skal man være sammen med en såpass forfengelig mann, så tror jeg nesten man må ha de samme interessene selv.  

Ekspander  

Jeg synes han er bra enkel og ikke så fin heller. Han virker ikke særlig intelligent heller, men det er bare min mening 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...