Lyckeliten Skrevet 22. februar #841 Skrevet 22. februar Er ikke så fan av han, men enig i at man må forvente å få antrekket sitt kommentert når man velger å stille på rød løper. Er noe helt annet om noen barn/ungdommer mobber utenfor en slik setting, det er to helt forskjellige ting. Flere kjendiser ønsker ikke å bli kommentert og stiller derfor ikke opp på rød løper, det er helt fair. 11 1
Sol79 Skrevet 22. februar #842 Skrevet 22. februar Jan Thomas er ofte mye verre i sine kommentarer. Aurora Gude fikk passet påskrevet som kveldens verste antrekk på Vixen. (mens Linni Meister var classy og fikk terningkast 6) 7
Måne Rampelyset Skrevet 23. februar #843 Skrevet 23. februar Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. 1
Minombre Skrevet 26. februar #844 Skrevet 26. februar Lyckeliten skrev (På 22.2.2025 den 14.35): Er ikke så fan av han, men enig i at man må forvente å få antrekket sitt kommentert når man velger å stille på rød løper. Er noe helt annet om noen barn/ungdommer mobber utenfor en slik setting, det er to helt forskjellige ting. Flere kjendiser ønsker ikke å bli kommentert og stiller derfor ikke opp på rød løper, det er helt fair. Hvorfor skal man forvente å få antrekket sitt ratet fordi man stiller på rød løper? Kunne man ikke droppet det? Poenget ellers er at det er signalet det gir til barn og unge som er hovedproblemet. De plukker opp dette med rating av klær og overfører dette til skolehverdagen. Jeg syns det er totalt unødvendig og ufint å drive med denne ratingen. Det er tatt opp tidligere også, da var det mange kvinner som gikk ut mot Jan Thomas sin rating i Se og hør. Folk vil ikke ha det, hvorfor fortsette med det da? 16 7
Lillemor_Meg Skrevet 26. februar #845 Skrevet 26. februar (endret) Lyckeliten skrev (På 22.2.2025 den 14.35): Er ikke så fan av han, men enig i at man må forvente å få antrekket sitt kommentert når man velger å stille på rød løper. Er noe helt annet om noen barn/ungdommer mobber utenfor en slik setting, det er to helt forskjellige ting. Flere kjendiser ønsker ikke å bli kommentert og stiller derfor ikke opp på rød løper, det er helt fair. Nå spør jeg sikkert dumt, men jeg kan ikke noe om slikt. Hvis man blir invitert på et arrangement med "rød løper", velger man da om man vil gå på den røde løperen eller snike seg inn bakveien, eller går man glipp av arrangementet om man ikke vil gå på den røde løperen? Endret 26. februar av Lillemor_Meg 2
kaffemor Skrevet 26. februar #846 Skrevet 26. februar Lillemor_Meg skrev (1 time siden): Nå spør jeg sikkert dumt, men jeg kan ikke noe om slikt. Hvis man blir invitert på et arrangement med "rød løper", velger man da om man vil gå på den røde løperen eller snike seg inn bakveien, eller går man glipp av arrangementet om man ikke vil gå på den røde løperen? Man kan fint delta på de fleste av arrangementene uten å gå på rød løper ja😊 Man kan ofte gå inn fra siden eller en annen inngang 1 3
Jentemamma88 Skrevet 26. februar #847 Skrevet 26. februar Minombre skrev (2 timer siden): Hvorfor skal man forvente å få antrekket sitt ratet fordi man stiller på rød løper? Kunne man ikke droppet det? Poenget ellers er at det er signalet det gir til barn og unge som er hovedproblemet. De plukker opp dette med rating av klær og overfører dette til skolehverdagen. Jeg syns det er totalt unødvendig og ufint å drive med denne ratingen. Det er tatt opp tidligere også, da var det mange kvinner som gikk ut mot Jan Thomas sin rating i Se og hør. Folk vil ikke ha det, hvorfor fortsette med det da? Da kan man bare gå inn en av de andre inngangene. Hele poenget med rød løper er å bli fotografert, intervjuet og vurdert fra topp til tå. Vil man ikke ha den oppmerksomheten så går man inn en hvilken som helst annen inngang eller bare rett forbi rød løper. 9 3
Minombre Skrevet 26. februar #848 Skrevet 26. februar Jentemamma88 skrev (3 timer siden): Da kan man bare gå inn en av de andre inngangene. Hele poenget med rød løper er å bli fotografert, intervjuet og vurdert fra topp til tå. Vil man ikke ha den oppmerksomheten så går man inn en hvilken som helst annen inngang eller bare rett forbi rød løper. Jeg skjønner at folk går på rød løper for å bli sett og intervjuet, men man MÅ jo ikke bedømme utseende og klær for det. Gi meg én god grunn til det?! Kan ikke folk få gå på rød løper, bli sett og intervjuet for den man er og hva de gjør- ikke hvordan man ser ut? Selv om det har blitt gjort i alle de år trenger man jo ikke å fortsette med det. Man VET at unger og ungdom blir påvirket av det de ser voksne gjør, da kan jo vi voksne faktisk ta oss sammen og endre fokus! 7 1 4
Lillemor_Meg Skrevet 26. februar #849 Skrevet 26. februar (endret) kaffemor skrev (4 timer siden): Man kan fint delta på de fleste av arrangementene uten å gå på rød løper ja😊 Man kan ofte gå inn fra siden eller en annen inngang Takk for svaret. Da skjønner jeg de som sier at de må forvente å bli kommentert. Og på en måte er jeg også enig. MEN... så er det noe med hva man sier, og hvordan. Jeg så hva han sa om Ulrikke Brandstorp, og den kommentaren hadde jeg også blitt lei meg av. Sitat Hvis du først skal være gravid: Gå nå faen med noe tettsittende så du slipper å stå med den dustete hånda der. Også er det feil farge. https://www.dagbladet.no/kjendis/refset-det-var-vondt/82711023 Det er en barnelærdom at "hvis du ikke har noe pent å si, så la være å si noe". Hvorfor ikke bare kommentere det man synes er pent, og la resten bli forbigått i stillhet? Endret 26. februar av Lillemor_Meg 1 1
Minombre Skrevet 26. februar #850 Skrevet 26. februar Lillemor_Meg skrev (4 timer siden): Takk for svaret. Da skjønner jeg de som sier at de må forvente å bli kommentert. Og på en måte er jeg også enig. MEN... så er det noe med hva man sier, og hvordan. Jeg så hva han sa om Ulrikke Brandstorp, og den kommentaren hadde jeg også blitt lei meg av. Det er en barnelærdom at "hvis du ikke har noe pent å si, så la være å si noe". Hvorfor ikke bare kommentere det man synes er pent, og la resten bli forbigått i stillhet? Helt enig med deg! Kult å trekke fram noen som skiller seg ut og som kler seg fint, men de kan droppe å kommentere de man ikke syns er fine. Ulrikke la jo åpent fram at hun sliter med kroppen og føler seg ikke vel som gravid og ble lei seg av den kommentaren. Det kan være mange andre der også som bærer på noe som ikke syns på utsiden. Alle kan klistre på seg et smil og late som alt er bra. JA til å heie på folk, NEI til å tråkke andre ned. 5
Strikkagenser Skrevet 5. mars #851 Skrevet 5. mars Hørte Nora Angeltveit sin podcast i dag, hvor Iselin Guttormsen var gjest, og de bekreftet vel ganske greit hva Sebastian har gått gjennom 1 3
Kassiopeia8 Skrevet 5. mars #852 Skrevet 5. mars Strikkagenser skrev (58 minutter siden): Hørte Nora Angeltveit sin podcast i dag, hvor Iselin Guttormsen var gjest, og de bekreftet vel ganske greit hva Sebastian har gått gjennom Hva da? 4
Strikkagenser Skrevet 5. mars #853 Skrevet 5. mars Kassiopeia8 skrev (26 minutter siden): Hva da? At hans eks har vært utro mot han med flere stk over lengre tid 4 1
Gjest pålandjorda Skrevet 6. mars #854 Skrevet 6. mars Spent på om han kommenterer antrekket til gravide SET… som sitter ved siden av gravide UB.
Kassiopeia8 Skrevet 6. mars #855 Skrevet 6. mars Strikkagenser skrev (8 timer siden): At hans eks har vært utro mot han med flere stk over lengre tid Sitter virkelig Guttormsen og slarver om noen andres kjærlighetsproblemer i en podkast? 😬 21 1
Strikkagenser Skrevet 6. mars #856 Skrevet 6. mars Kassiopeia8 skrev (4 timer siden): Sitter virkelig Guttormsen og slarver om noen andres kjærlighetsproblemer i en podkast? 😬 Anonymisert ja, men lett å skjønne hvem det var snakk om 7 1
Tough cookie Skrevet 6. mars #857 Skrevet 6. mars Kassiopeia8 skrev (14 timer siden): Sitter virkelig Guttormsen og slarver om noen andres kjærlighetsproblemer i en podkast? 😬 Det at Nikoline var utro mot Sebastian med forskjellige menn, er noe som de fleste er klar over. Ryktene begynte å gå allerede før jul 5 4
Queen19 Skrevet 10. mars #858 Skrevet 10. mars Tough cookie skrev (På 6.3.2025 den 21.56): Det at Nikoline var utro mot Sebastian med forskjellige menn, er noe som de fleste er klar over. Ryktene begynte å gå allerede før jul Om dette er sant så forklarer det hvorfor han ikke en gang klarer å si navnet hennes. Om det er snakk om henne på snap så går det i «eksen min» eller at barna er hos «mammaen sin».. 4
Hittold Skrevet 11. mars #859 Skrevet 11. mars Sol79 skrev (På 22.2.2025 den 13.01): Faktisk 100% enig med han om at den hånda under magen ser helt idiotisk ut. Hvor kan man se han raiter henne??
Jentemamma88 Skrevet 13. mars #860 Skrevet 13. mars Tough cookie skrev (På 6.3.2025 den 21.56): Det at Nikoline var utro mot Sebastian med forskjellige menn, er noe som de fleste er klar over. Ryktene begynte å gå allerede før jul Så fælt. Stakkars Sebastian. Full medfølelse her. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå