Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke at vi skal spekulere meeen hva tror dere var årsaken? 🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppriktig synd på han. Det virker som at det kom helt ut av det blå for hans del. Så det er nok Nikoline som har gjort det slutt. 
Men han kommer nok godt ut av det til slutt :) 

• Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (På 5.1.2025 den 18.44):

Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔

Det siktes vel til samlivsbrudd med barn.  Hun også har jo vært gjennom det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det er enda ett PR-stunt eller at de faktisk har slått opp denne gangen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (50 minutter siden):

Det siktes vel til samlivsbrudd med barn.  Hun også har jo vært gjennom det. 

Haha..nei...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (1 minutt siden):

Haha..nei...

Så det siktes til en partner som har vært utro? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (3 minutter siden):

Så det siktes til en partner som har vært utro? 

Ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (Akkurat nå):

Ja

Vet du det sikkert? Eller tror du? (Jeg vet ikke, bare nysgjerrig.)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (På 13.1.2025 den 8.21):

Jeg synes oppriktig synd på han. Det virker som at det kom helt ut av det blå for hans del. Så det er nok Nikoline som har gjort det slutt. 
Men han kommer nok godt ut av det til slutt :) 

Et brudd kommer sjelden ut av det blå. Mest sannsynlig har den ene parten vært ulykkelig i forholdet over lengre tid, og mest sannsynlig har hun kommunisert dette til han. Jeg tviler sterkt på at en mamma til 4 små unger bryter ut av et forhold fordi "gresset er grønnere på den andre siden" Tar henne ikke i forsvar om hun har gjort det som er antydet, sier bare at sannheten sjelden er så svart-hvitt. 

Syntes synd på S om dette er sant, men samtidig syntes jeg det er sus at han prater om å skjerme barna, men bretter ut om bruddet, lar kommentarer som handler om utroskap ligge igjen i kommentarfeltet, og generelt oppfordrer til at folk leser mellom linjene ved å ikke avkrefte at noe slikt har skjedd opp i all spekulasjonen. For meg virker det litt som han jobber for å fremstille seg som et offer, men gjør det på en så sneaky måte at folk ikke kan ta han på det.

Men det er nå bare meg. Bare de to vet hva som har skjedd, og det er synd på barna opp i det hele. 

Endret av sbg93
  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I podcasten var det ikke god stemninge på slutten heller, så dette har nok ligget i kortene en god stund. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (21 timer siden):

I podcasten var det ikke god stemninge på slutten heller, så dette har nok ligget i kortene en god stund. 

Enig. Syns han har hatt en veldig nedlatende måte å snakke til henne på. "Når skal du også eie hus". Han snakker som om han har mer verdi, ufyselig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Men det er jo fordi han kommer fra penger og det gjør ikke hun? Hun har jo opptjent seg penger men tror ikke hun kommer fra en rik familie sånn som han. Trist når det blir sånn. Hun er en veldig flott dame 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syra skrev (11 timer siden):

Enig. Syns han har hatt en veldig nedlatende måte å snakke til henne på. "Når skal du også eie hus". Han snakker som om han har mer verdi, ufyselig. 

Jeg fikk inntrykk at han gjorde enormt mye for henne med barna, mer enn 50/50, sånn i hverdagen. At han på eget initiativ bare kunne ta og legge alle fire sånn at hun skulle få egentid etc, ofte 

Endret av Jentemamma88
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentemamma88 skrev (På 17.1.2025 den 7.21):

Jeg fikk inntrykk at han gjorde enormt mye for henne med barna, mer enn 50/50, sånn i hverdagen. At han på eget initiativ bare kunne ta og legge alle fire sånn at hun skulle få egentid etc, ofte 

Akkurat det tror jeg har gått begge veier. Han har jo ikke akkurat sittet hjemme på sofaen han heller. Det har han vært veldig flink til å vise i SoMe! Så egentid er det så absolutt ikke bare henne som har hatt….. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jentemamma88 skrev (På 17.1.2025 den 7.21):

Det har virkelig gått begge veier. Han har vært myye ute på happenings og festet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de, av alle, endte opp med å få fire(!!) barn sammen når de åpentbart er så glad i fest og egentid. Jeg kjenner ikke en gang noen som er i 30-årene UTEN barn som fester like mye som de gjør.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (47 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de, av alle, endte opp med å få fire(!!) barn sammen når de åpentbart er så glad i fest og egentid. Jeg kjenner ikke en gang noen som er i 30-årene UTEN barn som fester like mye som de gjør.

Tror det ble slutt/pause etter nr 3, men så ble de sammen igjen..

Nå sikter jeg ikke eksakt til Sebastian og Nikoline, men mange som har forhold som skranter velger å få et barn pga de tror barnet vil knytte de tettere sammen. Noe som er det dummeste man kan gjøre pga nyfødt- tiden og særlig de første to årene er tøffe og skilsmisserstatistikken er høy i den perioden. Så er forholdet dårlig fra før av så løser det ikke akkurat problemene med å få et barn til

Sebastian og Nikoline har 4 barn i bhg-alder; det må være tøft nok i seg selv, samtidig er de opptatt av egentid og begge har flere ganger dratt på aleneferie til det huset de har i Spania mens den andre er hjemme med alle barna. Ikke rart forholdet går til dundas med fire små samtidig som man skal ha alenetid, delta på fester og happenings blant influencer- miljøet med høy alkoholføring og rølping.

Det er i allefall tydelig at bruddet kom som et sjokk for Sebastian, men tror han har vært litt blind. Selv så synes jeg Nikoline har virket litt «off» med tomt blikk og stivt smil når Sebastian glad og lykkelig har postet videoer gjennom flytte-prosessen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Tror det ble slutt/pause etter nr 3, men så ble de sammen igjen..

Nå sikter jeg ikke eksakt til Sebastian og Nikoline, men mange som har forhold som skranter velger å få et barn pga de tror barnet vil knytte de tettere sammen. Noe som er det dummeste man kan gjøre pga nyfødt- tiden og særlig de første to årene er tøffe og skilsmisserstatistikken er høy i den perioden. Så er forholdet dårlig fra før av så løser det ikke akkurat problemene med å få et barn til

Sebastian og Nikoline har 4 barn i bhg-alder; det må være tøft nok i seg selv, samtidig er de opptatt av egentid og begge har flere ganger dratt på aleneferie til det huset de har i Spania mens den andre er hjemme med alle barna. Ikke rart forholdet går til dundas med fire små samtidig som man skal ha alenetid, delta på fester og happenings blant influencer- miljøet med høy alkoholføring og rølping.

Det er i allefall tydelig at bruddet kom som et sjokk for Sebastian, men tror han har vært litt blind. Selv så synes jeg Nikoline har virket litt «off» med tomt blikk og stivt smil når Sebastian glad og lykkelig har postet videoer gjennom flytte-prosessen. 

Og flytting, og oppussing.... trenger man flere grunner?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...