Vanja2345 Skrevet 5. januar #761 Del Skrevet 5. januar Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 5. januar #762 Del Skrevet 5. januar (endret) Hivju skrev (2 timer siden): Slik jeg har forstått det så er det jo Sebastian som har pengene. Men Nikoline har vel tjent litt på si med alt annet hun har holdt på med. Uff, forstår ikke hvorfor ikke de bare kunne holdt ut og samarbeidet. Veldig trist for barna å måtte flytte annenhver uke. Hvordan skal Nikoline klare seg selv? Og lykke til med å finne ny partner med 4 barn på slep. Stakkar Det stemmer ikke. Bare å sjekke skattelistene. Han tjener mest å har høy formue. Men hun har også til salt i grøten for å si det sånn. Hun Tjente 1,5 mil i fjord, så skal nok klare seg fint. Endret 5. januar av Mio-lio 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. januar #763 Del Skrevet 5. januar Vanja2345 skrev (47 minutter siden): Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔 Veldig rart å skrive dette hvis det ikke er det...men, rart hvis det ikke stemmer og....for legger jo opp til at folk skal tro det nå. Og han er knust, så virker ikke som han var klar for å gå fra hverandre.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. januar #764 Del Skrevet 5. januar Vanja2345 skrev (52 minutter siden): Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔 Det ble sladret noe om det på Jodel, noe a’la at han fersket henne på …. Afterski (ble det sagt)? Det ble ganske kjapt slettet, så en må vel bare vente. Historien kommer nok for en dag 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 5. januar #765 Del Skrevet 5. januar Vanja2345 skrev (1 time siden): Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔 Moongirl skrev (13 minutter siden): Veldig rart å skrive dette hvis det ikke er det...men, rart hvis det ikke stemmer og....for legger jo opp til at folk skal tro det nå. Og han er knust, så virker ikke som han var klar for å gå fra hverandre.. Det er jo mest sannsynlig at hun vet hva han går i gjennom i forhold til selve bruddet med sorg over tapt familieliv og sorg over at barna skal måtte oppleve dette. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. januar #766 Del Skrevet 5. januar maverick22 skrev (4 timer siden): Mann 33 her. HVEM i alle dager gidder å være ilag med en som oppfører seg så femi som han gjør? Minimalt med kvinner ønsker en så femi fyr som han der, uansett om man har all penger i verden, hus og barn etc. Fruen min er helt enig Hva faen Hvorfor tror du at noen er interessert i din, eller din kones, smak i menn? De har vært gift/sammen i over 10 år, så da er han tydligvis den type mann hun liker. Jeg tenker hvem som gidder å være sammen med en mannemann som må snakke høyt om at han ikke liker femi menn. 36 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 5. januar #767 Del Skrevet 5. januar Han minner meg om en stor baby 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. januar #768 Del Skrevet 5. januar Masse snakk om at Nikoline har vært utro over tid! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 5. januar #769 Del Skrevet 5. januar Vist det stemmer at Nikoline har vært utro kommer det til å komme ut. Sebastian er en sånn type som Iselin Guttormsen. Kommer til å «åpne opp» om sviket over alt han får sjangsen. Så fort sjokket har lagt seg vil skravla hans begynne. 32 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 5. januar #770 Del Skrevet 5. januar Vanja2345 skrev (2 timer siden): Når Iselin Guttormsen skriver på insta «jeg vet så altfor godt hva du går gjennom»…da tenker jeg, har partneren til Sebastian vært utro? Sånn som partneren til Iselin var?🤔 Første som slo meg når det ble sånn brått. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. januar #771 Del Skrevet 5. januar Mio-lio skrev (18 minutter siden): Vist det stemmer at Nikoline har vært utro kommer det til å komme ut. Sebastian er en sånn type som Iselin Guttormsen. Kommer til å «åpne opp» om sviket over alt han får sjangsen. Så fort sjokket har lagt seg vil skravla hans begynne. For barnas skyld får man håpe han har vett på å holde kjeft. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 5. januar #772 Del Skrevet 5. januar Fjugur skrev (28 minutter siden): For barnas skyld får man håpe han har vett på å holde kjeft. Fyren mener jo det bare er en trend å ikke eksponere barn i some å at folk bare gjør det for å høste cred. Så tviler. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 5. januar #773 Del Skrevet 5. januar Anonym75o skrev (1 time siden): Han minner meg om en stor baby Det er mitt inntrykk også etter jeg så han på Vokteren. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 5. januar #774 Del Skrevet 5. januar Dette var jo bare snakk om tid. Her har det jo vært turbulent i flere år. Trodde aldri de skulle holde sammen. Galskap å få 4 barn på 6 år, når forholdet var så tynt. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 5. januar #775 Del Skrevet 5. januar Måten hun omtaler bruddet på selv, så kan det se ut som hun som har tatt avgjørelsen. Siden hun skriver at «året starter derfor med noen skikkelige tøffe tak» syns Sebastian sin uttalelse virket trist og kanskje litt tatt på senga over bruddet. Mens hennes virket mer kald, om det er lov å si!? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 5. januar #776 Del Skrevet 5. januar I podcasten før jul så var det ikke akkurat god stemning mellom de. Noen som hørte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 5. januar #777 Del Skrevet 5. januar Mio-lio skrev (3 timer siden): Vist det stemmer at Nikoline har vært utro kommer det til å komme ut. Sebastian er en sånn type som Iselin Guttormsen. Kommer til å «åpne opp» om sviket over alt han får sjangsen. Så fort sjokket har lagt seg vil skravla hans begynne. «Offer-kortet» drar kroner i kassa på SoMe vettu. Melke det man kan i den verdenen 🙄 trist for barna!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 6. januar #778 Del Skrevet 6. januar Hivju skrev (13 timer siden): Slik jeg har forstått det så er det jo Sebastian som har pengene. Men Nikoline har vel tjent litt på si med alt annet hun har holdt på med. Uff, forstår ikke hvorfor ikke de bare kunne holdt ut og samarbeidet. Veldig trist for barna å måtte flytte annenhver uke. Hvordan skal Nikoline klare seg selv? Og lykke til med å finne ny partner med 4 barn på slep. Stakkar Hva i alle dager er det du skriver? Nå kommenterer jeg på generelt grunnlag; "Holde ut og samarbeide"? Nå aner ikke vi årsaken til hvorfor de går fra hverandre men det er jo tydeligvis noe som ikke fungerer der da. Å holde ut for barna sin skyld er ikke holdbart i lengden uansett. Tror mange barn kan ta mer skade av at foreldrene forsøker å holde ut. Og holde ut til hva da? Hvordan Nikoline skal klare seg selv? Har hun ikke egne to bein å stå på? Tror du virkelig hun kommer til å slite med å klare seg? De aller fleste av oss klarer oss fint selv om man går ut av ett forhold, med eller uten barn. Fordi man må. Fordi man omstiller seg. Fordi man finner løsninger. Lykke til med å finne en ny partner? MÅ man ha en partner da? Høres ut som du mener hun må ut på en desperat jakt tvert.. 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 6. januar #779 Del Skrevet 6. januar Mariiihøna skrev (13 timer siden): Måten hun omtaler bruddet på selv, så kan det se ut som hun som har tatt avgjørelsen. Siden hun skriver at «året starter derfor med noen skikkelige tøffe tak» syns Sebastian sin uttalelse virket trist og kanskje litt tatt på senga over bruddet. Mens hennes virket mer kald, om det er lov å si!? Hvor har hun uttalt seg? Finner ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. januar #780 Del Skrevet 6. januar Flowerina skrev (21 minutter siden): Hvor har hun uttalt seg? Finner ikke! Story på insta. Ligger på seher.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå