Gå til innhold

Fjerne silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å fjerne silikon? Hvordan ble de tilslutt, var det vondt og var det verdt det? Er så lei av mine nå.. ønsker sterkt å få tatt de ut! Men er redd de blir megastygge og flate etterpå. For å ikke snakke om hengende.... anyone? 

Anonymkode: 0c5ed...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du vil jo fortsatt ha fettvevet ditt og kjertlene så de blir ikke flate :) Arrene kommer der de gamle arrene er så det blir ikke stor forskjell sånn sett når det er grodd :)

Anonymkode: d0bd2...efa

Skrevet

Men vil de bli mer hengete enn de er med silikon? 
bør virkelig ta de ut for å skåne både rygg og nakke, men vil likevel føle at jeg ser ok ut i bikini.. hvis det er lov å håpe på det! 
erfaringer mottas med stor takk. 

Skrevet

Ingen som har vært  igjennom dette..? 

Skrevet

Å? er silikon ut av mote? Siden mange  fjerner de igjen. Lure på hva neste mote blir... Hmm...

Anonymkode: 2a3fe...3e1

Skrevet

Det vet jeg ikke,  men jeg for min del synes det er tungt til nakke og rygg etter å ha lagt på meg litt.. derfor vil jeg ta de ut:) 

Skrevet

Bestill en time til konsultasjon. Kanskje kan det være en løsning å bytte ut med mindre innlegg, om du ikke er helt klar for å si farvel til de. 

Skrevet

Fjernet mine for to år siden. Ganske blandede følelser angående det. Fornøyd med de en dag, hater de en annen og savner silikonen, samtidig som det er deilig å ikke ha fremmedlegemer i kroppen. 

Brystenen ser ut som før, men unntak av at de ser veldig slappe ut når jeg bøyer meg fremover og niplene har blitt litt «droppe».

Skrevet

Ja det må man nesten regne med tenker jeg, mine kommer også sikkert til å bli litt slappe etterpå, men det hadde vært fint med bikini uten å se vulgær ut! Mulig jeg bare må hoppe i det og få de fjernet da altså.. ser jo stort sett ut som at det har gått veldig bra for de fleste.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...