Gå til innhold

Avlyse date med en kar

Fremhevede innlegg

Skrevet

En type ba meg 3 ganger på date. Jeg kunne ikke de to første gangene, så jeg sa nei da. Men den tredje svarte jeg ja til. Vi pratet litt i ettertid på messenger mest på hans initiativ. Men plutselig stopper han å svare meg. Det er ingen krise, men har egentlig hele veien vært usikker på denne karen 😕 Jeg føler ikke helt vi er noen match, også føler jeg at han snakker så mye om seg selv.. så nå vurderer jeg egentlig bare å avlyse. Orker ikke sånne flaky typer. Men samtidig føler jeg det er litt dårlig gjort å avlyse.. jeg vet ikke. Noen med et godt råd? :) 

Anonymkode: 0f28d...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å avlyse hvis han ikke gidder å svare og du ikke er interessert. Send han en melding og si at du beklageligvis vil avlyse daten fordi du føler at dere ikke er en så god match.

Anonymkode: 9e6e7...ec8

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En type ba meg 3 ganger på date. Jeg kunne ikke de to første gangene, så jeg sa nei da. Men den tredje svarte jeg ja til. Vi pratet litt i ettertid på messenger mest på hans initiativ. Men plutselig stopper han å svare meg. Det er ingen krise, men har egentlig hele veien vært usikker på denne karen 😕 Jeg føler ikke helt vi er noen match, også føler jeg at han snakker så mye om seg selv.. så nå vurderer jeg egentlig bare å avlyse. Orker ikke sånne flaky typer. Men samtidig føler jeg det er litt dårlig gjort å avlyse.. jeg vet ikke. Noen med et godt råd? :) 

Anonymkode: 0f28d...d71

Gjør slik mange andre damer gjør. Slett og blokker. 

Skrevet
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Gjør slik mange andre damer gjør. Slett og blokker. 

Hvis det er noe du opplever at mange damer gjør så er jeg glad jeg ikke kjenner deg. Kanskje ta hintet om at du gjør noe helt creepy eller uakseptabelt? 

Ts: ingenting i veien å avlyse,  men si fra at du ikke føler greia og derfor har ombestemt deg, og ønsk han lykke til videre :)

Anonymkode: 0a194...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...