Gå til innhold

Hva er greia med milf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk de som har ei ung stemor da. Litt pinlig for de da hvis bestekompisen de sin er på milf's! 

Anonymkode: b30e5...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blei for nokre år sidan forført av ei kvinne i slutten av 40 årene(Eg var 34) på ein bar der me var dei to siste som sat igjen, eller tre egentlig om ein reknar den uheldige mannen som skulle kjøpe den siste ølen og kom tilbake med ein øl ein måtte drikke sjølv med tidenes hakeslipp når ho gjekk frå han og over til meg som sat og snurra på ein barkrakk ved pianoet og tenkte alt håp er ute for ein bondesønn frå karrig fjelldal på vestlandet.kl.02.15 på natta mens siste slurk av bacardi og cola var slukt.Eg vart forført på ein møte som ein ikkje klarte og stå i mot og ho ville noke meir enn og sitte på barkrakk og snakke intimt og forførende.Det enda med at ho ville ha meg med opp på mitt hotellrom og eg trur eg aldri har smilt så breitt i heile midt liv sidan eg sto med Lastebillappen i handa når eg i dei seine nattetimar dilta etter ho opp trappa til hotellrommet mitt.Og når eg da hadde fått av meg klærna og la meg i senga med verdens største smil om munnen og venta når ho kom ut i fra badet i undertøyet så trur eg at eg kunne dødd lykkelig der og da for det var eit syn for gudar.Det enda med den råaste opplevelsen med noken dame ever.Eg var heilt utkjørt morgen etter men den følesen med og vakne kåt og med morgenbrød har aldrig vore betre!.For eg spurte fint om eg kunne få knulle ho om morgenen og det var berre og kjøre på sa ho.Og med dei flotte puppene ho hadde med brystvorter som strutta klarer eg ikkje og gløyme, ingen ungpike kan måle seg med ei sånn dame!Eg klarar faktisk ikkje og gløyme ho mange år etter på. Ho var den litt mystiske og hemmlighetsfulle dama med eit forførande lurt glimt i auga.Skulle gjort mykje for og kunne helst på ho igjen:-)Så ja eg har eit godt auga for eldre damer dei kan sine saker!!.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...