Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil dele en histore som skjedde i sommer. 

Mannen som jeg hadde vært sammen med i over 1 år var på ferie sammen med en kompis, for å besøke famile i utlandet. Kompisen legger så ut et bilde av typen min sammen med eksen. Jeg ringer å spør "hva faen?" og han inrømer at hun er med på turen. Han gråter, unnskylder, og sier at det skjer ingen ting mellom dem. slår opp med en gang uansett! 

Trist og lei meg søker jeg trøst hos eksen min som jeg var sammen med i et halv år, for 2 år siden. Vi hadde ikke akurrat slått opp, men vi flyttet hver vår retning og bestemmer oss for å la det være over. Har ikke snakket med han på over et år. Sender han en snap, og etter mye chating bestemmer han seg for å komme på besøk i noen dager. Vi har det veldig fint sammen. 

Siste kvelden ser jeg plutselig at jeg har 5 ubesvarte anrop, og mange meldinger. "er han oss deg?? Be han om å ringe dama si!!" om hvordan hun hadde vært sammen med han i 6 år, og mye mye stygt. Har du dame spør jeg, "jo.. Jeg har det.. Vær så snill å ikke svar henne.. Jeg vet jeg vet, jeg er en drittsekk.." 

Jeg kom meg fort over denne situasjonen, trodde jeg. Var i hvertfall ikke særlig lei meg, så på hele greien med mørk humor. Tenk å finne ut i løpet av 1 uke at mine siste 2 typer er utro drittsekker. 

Men hvordan kan man klare å stole på noen etter noe sånt?

Håper noen har gode tips og råd. 

Anonymkode: 58c69...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud ja mange mannfolk er dritt , du må finne deg en med god moral og lete godt. Gjerne religiøs 

Anonymkode: 19391...8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...