AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Jeg lastet ned tinder for en liten stund tilbake og kom i kontakt med en veldig koselig fyr. Vi har snakket sammen i litt over en uke nå, og han spurte meg i starten av denne uka om vi skulle prøve å få til å møtes. Jeg sa ja, fordi jeg syns han virker som en veldig fin fyr. Det ble ikke lagt noen konkrete planer, og siden han ikke nevnte det igjen etter noen dager så spurte jeg om han fortsatt hadde lyst til å møtes. Han sa at han fortsatt hadde lyst, og jeg foreslo derfor noen dager hvor det passet for meg - og spurte om noen av dem også kunne være aktuelle for han. Han sa at søndagen (altså i dag) mest sannsynlig kunne passe for han, og derfor slo jeg meg til ro med det. Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra han - noe jeg syns er veldig spesielt siden vi har snakket om å møtes i dag. Jeg har allerede takket nei til å bli med på tur med noen venninner fordi jeg skulle møte han i dag - og selv om det egentlig er mitt eget problem så syns jeg at det er kjipt å sette av en hel dag og bare sitte og vente på at han skal ta kontakt. Jeg kan jo alltids sende en melding og høre, men i og med at han var den som foreslo å møtes i utgangspunktet så tenker jeg at det nå er han som skal kontakte meg. Er det rart av meg å synes at det er dårlig stil å ikke oppdatere meg når dagen faktisk er her, og ikke engang ta kontakt? Kanskje det bare er jeg som forlanger for mye, fordi jeg selv er veldig opptatt av å oppdatere folk og tar avtaler på alvor - både med venner, familie og ukjente. Dagen er jo ikke over enda, men når den nærmer seg halv 3 på ettermiddagen så hadde det vært greit å vite om det faktisk blir noe av. Anonymkode: 156da...37e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Du skulle bare blitt med de venninnene dine. Man klarer avtale å møte noen dagen før. Anonymkode: 017ca...58f 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Han er sikkert fyllesyk. Anonymkode: f615a...601 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Kanskje han venter på at du skal ta kontakt? Kanskje han er usikker og er redd for å bli avvist? Anonymkode: 569e3...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er sikkert fyllesyk. Anonymkode: f615a...601 Ja, det kan godt være - men da er det vel vanlig å si fra om at man er sliten og fyllesjuk, og heller kan ta det siden? Anonymkode: 156da...37e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han venter på at du skal ta kontakt? Kanskje han er usikker og er redd for å bli avvist? Anonymkode: 569e3...9c7 Jeg tror egentlig ikke det - for jeg var den som tok det opp sist og spurte om det passet på søndagen for han. Og han var jo den som tok det opp i utgangspunktet - at han ville møtes.. Så jeg vet ikke. Prøvde liksom å hente opp igjen det temaet og få til en dag, men var han som skulle finne ut om det passet i dag eller ikke. Han skrev jo «tror det passer på søndag», og jeg vil ikke mase heller. Anonymkode: 156da...37e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #7 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror egentlig ikke det - for jeg var den som tok det opp sist og spurte om det passet på søndagen for han. Og han var jo den som tok det opp i utgangspunktet - at han ville møtes.. Så jeg vet ikke. Prøvde liksom å hente opp igjen det temaet og få til en dag, men var han som skulle finne ut om det passet i dag eller ikke. Han skrev jo «tror det passer på søndag», og jeg vil ikke mase heller. Anonymkode: 156da...37e Du kan jo sende han en melding? Du har ikke så mye å tape på det. Anonymkode: 569e3...9c7 4
annebanane Skrevet 26. januar 2020 #8 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Feilen her er at sted og møtetid ikke ble avtalt i samme slengen. Du får følge det opp med noe konkret i stedet for bare en dag han sier "kanskje" til, og om han ikke kan er ballen hos han for å avtale noe konkret om han faktisk vil møtes. Tillegg: lurt å kontakte også dagen før en avtale for å bekrefte at alt enda står. Spesielt om det er avtalt en stund i forveien. Endret 14. januar 2023 av annebanane 5
eller Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 Når du har forventninger bør du fortelle om dem, ellers er det umulig for andre å vite. Ja, også om du synes det er helt logisk at slik og sånn. Om du ikke klarer å legge vekk tankene om hva han tenker, så må du nesten kommunisere det. Brems ned og pust med magen, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Feilen her er at sted og møtetid ikke ble avtalt i samme slengen. Du får følge det opp med noe konkret i stedet for bare en dag han sier "kanskje" til, og om han ikke kan er ballen hos han for å avtale noe konkret om han faktisk vil møtes. Ja, jeg forsøkte å foreslå noe konkret da jeg spurte om søndagen passet for han - men når han bare skrev at det kanskje kunne passe da, så blir det med en gang bare uklart. Da kan ikke jeg begynne med tidspunkt og møtested føler jeg. Hadde han sagt at søndagen passer, uten å nøle, så hadde jeg spurt når og hvor han tenker. Derfor føler jeg som du skriver, at «ballen er hos han». Verste følelsen som finnes er å føle at man må mase for at ting skal skje. Det orker jeg ikke. Man har lyst til å føle at den andre parten virkelig har lyst. Anonymkode: 156da...37e 4
Cinnamondiva Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Bare send melding og si ifra at du synes det er en fryktelig dårlig stil. Bare si ifra.bare vær frempå.
drue Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 Jeg hadde sendt en hyggelig sms for å finne ut om det blir noe av å møtes i dag. Kommer han ikke med noe konkret, hadde jeg tatt det som at han ikke er interessert. Thank you, next! 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Derfor føler jeg som du skriver, at «ballen er hos han». Verste følelsen som finnes er å føle at man må mase for at ting skal skje. Det orker jeg ikke. Man har lyst til å føle at den andre parten virkelig har lyst. Dette manglende interesse er akkurat det. Om han virkelig var interessert hadde han gått gjennom "ild" for å treffe henne, og passer det allikevel ikke så hadde han gitt beskjed om akkurat det. Husk en ting både kvinner og menn, manglende interesse og det å prioritere hverandre er alltid et stort rødt flagg. Tidlig i en dating setting ville jeg bare gått videre og ikke tatt mer kontakt. Anonymkode: 97c9b...85f 9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 Har du hørt noe ts? Anonymkode: f615a...601 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #15 Skrevet 27. januar 2020 Han er ikke interessert TS. Hadde han vært det så hadde han avtalt tid og sted for å møtes, ikke bare svart diffust om at søndag kan passe uten å følge opp. Glem han. Anonymkode: a0833...c11 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #16 Skrevet 27. januar 2020 På 26.1.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev: Har du hørt noe ts? Anonymkode: f615a...601 Jeg måtte til slutt sende en melding og spørre selv - bare så jeg fikk klarhet i det. Han svarte at han var fyllesyk, og at det derfor passet dårlig. Jeg svarte ikke på meldingen, men fikk ganske kjapt en ny melding etter det hvor det stod at han veldig gjerne ville møte meg til uka - noe jeg ikke har veldig lyst til lenger, egentlig. Anonymkode: 156da...37e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert TS. Hadde han vært det så hadde han avtalt tid og sted for å møtes, ikke bare svart diffust om at søndag kan passe uten å følge opp. Glem han. Anonymkode: a0833...c11 Helt enig.. Skjønte det veldig fort. Orker ikke kaste bort tiden min på det. Anonymkode: 156da...37e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #18 Skrevet 27. januar 2020 Du må la mannen ta styringen med når og møtes! Han spør deg om du ville møtes en dag, du svarer "ja, det hadde jeg gjerne hatt lyst til" - om han fortsetter samtalen uten å avtale noe mer, så fortsetter du samtalen selv uten å avtale noe mer. Ikke avlys avtaler med venner eller hold av dager før han har satt dag og tidspunkt, før det lever du som at du ikke skal møte noen. Om han tar det opp igjen og spør når det passer for deg, så kan du si når det passer for deg, men du spør ikke han først. Virker som han her mistet interessen i løpet av uken, kanskje han snakket med noen andre også eller at samtalen bare dabbet av. Anonymkode: 6acb3...976 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #19 Skrevet 27. januar 2020 On 1/26/2020 at 7:12 AM, drue said: Jeg hadde sendt en hyggelig sms for å finne ut om det blir noe av å møtes i dag. Kommer han ikke med noe konkret, hadde jeg tatt det som at han ikke er interessert. Thank you, next! Hvorfor? Om man må tvinge ut et møte av han er han jo ikke verdt det.. I "beste fall" om han sier ja til og møtes er han egentlig ikke interessert og har ikke noe annet å gjøre den dagen så han tenker "hvorfor ikke". Det er ikke noe man vil date. Dating skal være lett, ikke tvunget, om det ikke er lett er det ikke dne rette.. Anonymkode: 6acb3...976 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #20 Skrevet 27. januar 2020 Mitt beste dating-tips! Ikke sitt og vent på noen. Om du lurer på om dere skal treffes? Spør! Om du er usikker på en avtale? Spør bare! Ikke tenk at «det er hans tur» eller «ballen er i hans halvdel». Om man er interesserte i hverandre, så trenger det ikke være så komplisert. Det er min erfaring i alle fall! Om man vil være sammen, så finner man tid til det! 😊 Han her høres ikke noe særlig ut, men det har du nok funnet ut allerede. Før du vet ordet av det, finner du en fyr som gleder seg vilt til å treffe deg - og du til å treffe han! 😊 Anonymkode: df99e...ab2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå