Gå til innhold

Kalorier i kjøttkaker


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Hvor mange kalorier er det i 3 stk first price kjøttkaker? Skulle egentlig bare spise 2 men fikk ikke velge porsjonen selv.... Har så fakkings skyldfølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha skyldfølelse for å spise én kjøttkake ekstra, noe som sikkert ikke er mer enn 100 kalorier, ville jeg jobbet litt med. Hvis det er viktig å treffe akkurat antall kalorier, så kutt heller en banan/knekkebrød med pålegg/annet du hadde tenkt å spise i dag. Men det velter jo på ingen måte lasset uansett. Vi snakker ikke om en 200 gram Freia melkesjokolade eller en hel pose med potetgull. Og hadde det vært tilfellet, så er det bare å se framover uansett. Du kommer til å sprekke hvis du holder på slik. 

Anonymkode: e2b63...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri smakt de, men er de i nærheten like gode som Gilde sine?

Anonymkode: a4071...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over. Nå gikk jeg inn på profilen din og ser at du tidligere har skrevet om at du har en spiseforstyrrelse. Da er ikke dette riktig plass for deg å spørre mtp din mentale helse. Snakk med profesjonelle om følelsene du har knyttet til mat. 

Anonymkode: e2b63...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

AB over. Nå gikk jeg inn på profilen din og ser at du tidligere har skrevet om at du har en spiseforstyrrelse. Da er ikke dette riktig plass for deg å spørre mtp din mentale helse. Snakk med profesjonelle om følelsene du har knyttet til mat. 

Anonymkode: e2b63...68b

Greien er at Psykologen min ikke bryr seg om Spiseforstyrrelsen som blir sterkere og sterkere men hun vil bare utrede meg for asperger så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...