Gå til innhold

Avhengig av pepsi max


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Chroma skrev:

Jeg ønsker også å slutte. Har prøvd flere ganger, men sprekker hver gang. 

Kan du ikke bare nyte det iblant? F.eks en eller to ganger i måneden, må det være totalt slutt?

Anonymkode: 60f43...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte tannbleking og begynte samme dag som jeg sluttet. Under blekingen kan man ikke drikke eller spise fargede matvarer så dette hjalp meg å opprettholde det, hehe. Kanskje noe for deg? Hehe, Jeg sluttet på torsdag og har drukket to energidrikk siden, dette hjalp på hodepinen.

8 minutter siden, Chroma skrev:

Jeg ønsker også å slutte. Har prøvd flere ganger, men sprekker hver gang. 

 

Anonymkode: 4d64f...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare nyte det iblant? F.eks en eller to ganger i måneden, må det være totalt slutt?

Anonymkode: 60f43...0ec

Jeg tror ikke jeg klarer det. Tror jeg må holde meg vekke. Jeg er også et «enten eller» menneske.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kutte ned gradvis? Kose deg med ett glass pepsi max om kvelden for eksempel? Jeg gikk fra å drikke litervis med cola zero til å drikke bare et par glass om dagen. Noen dager drikker jeg det ikke. Og det fungerer kjempe fint. 

Anonymkode: 9f790...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt an på hvordan man er som person. Jeg har dessverre ikke selvkontroll til å unne meg bare litt - derfor jeg havnet utpå 1.5 l kjøret....

Anonymkode: 4d64f...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Familytree skrev:

Har du prøvd å drikke mindre mengder hver dag?
 

Nei egentlig ikke. 

Anonymkode: 4d64f...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Familytree skrev:

Vel, du kan😁

Vel, nå har jeg jo sluttet helt så ser absolutt ingen grunn til å starte å drikke litt?

Anonymkode: 4d64f...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen går bort når kroppen får vendt seg TIL uten. Alle som slutter på noe, som kaffe og... Får hodepine. 

 

Det gir seg etter et par uker. Sånn er det å bygge opp seg vanerog bli avhengig 

Anonymkode: 014fd...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå har jeg jo sluttet helt så ser absolutt ingen grunn til å starte å drikke litt?

Anonymkode: 4d64f...3de

Greit😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ca 2 uker før hodepinen ga seg helt hos meg. Nå får jeg faktisk hodepine av å drikke et glass Pepsi Max f.eks på besøk hos andre. Jeg drikker mye mer vann enn før, og litt sukkerfri brus i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinetabletter med koffein har hodepine som bivirkning hvis du blir avhengig og prøver å slutte ...så det er nok mangelen koffein som gir deg hodevondt.

Anonymkode: 9cee6...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...