Gå til innhold

Vixen Awards 2019


Amatariel

Anbefalte innlegg

Så søt og naturlig hun fattigstudent var! Fikk veldig godt inntrykk av Andrea og Morten også! Og Emilie! Og Kristin! Disse snakket godt for seg og virket naturlige! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt innafor at Funky vant syns jeg, men syns også at Camilla Lorentzen har stått veldig på det siste året, så litt synd hun ikke vant. Og hadde vært litt gøy å sett Funky klikka for at hun ikke vinner (ref. skal vi danse, haha). 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lirah skrev:

Helt innafor at Funky vant syns jeg, men syns også at Camilla Lorentzen har stått veldig på det siste året, så litt synd hun ikke vant. Og hadde vært litt gøy å sett Funky klikka for at hun ikke vinner (ref. skal vi danse, haha). 😄 

Kanskje fortsatt håp. Hun vant jo 3 priser i fjor, og er nominert til 4 stk i år. Kanskje hun vinner "bare" en og klikker for å være dårligere enn i fjor... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Vixen fornekter seg ikke, pris til den mest dobbeltmoralske influenceren (SE) og  KG brukte virkelig stemmen sin og fy fader det står det respekt av!

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Amatariel skrev:

Ojoj den talen til Kristin Gjelsvik! 😎

Fantastisk🙌👍🥳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 14.25, Hesya skrev:

Leste meg ned til Årets Forbilde... nr 2.... satte Pepsi Maxen i halsen 🤪😂😂

Hvem var det som ble Årets Forbilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 11.48, Honey Dew skrev:

Aner ikke hvem han er.

TV personlighet og standupkomiker. Visstnok fått veldig mye ufint etter seg fra både streite og homofile fordi han ikke passer "malen" kan man si. Hva enn det er meningen at malen skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...