frogger Skrevet 2. februar 2020 #21 Skrevet 2. februar 2020 5 hours ago, Paramount said: Damer i trange jeans med tynt stoff og stretch, Helst med lavt liv, slik at trekanten mellom benene tegner seg tydelig. Sukk, holder maska og tenker at det er helt normalt, men det er ikke lett, hjertet dunker heftig da...meget hot O'yeah😍
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #22 Skrevet 3. februar 2020 Svette tenåringskropper i helt korte treningstights og treningsbehå, slik man ofte ser skijentene i når de går rulleski. Men de kan gjerne ha litt muskler og junk in the trunk. Supertrente beinrangler er not hot. Anonymkode: 3aa2d...928
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #23 Skrevet 3. februar 2020 Det mest pirrende er når det fortsatt er litt klær igjen, da blir jeg mer tent en hvis alt ligger klart 😁 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #24 Skrevet 3. februar 2020 Kvinner i skjørt og nylonkledde ben,da er jeg solgt......toppes antrekket med høyhælte sko,så får jeg fort en stram en under bokseren. Det er bare såå sexy,og vet flere kompiser som synes d samme. Har sett det på byen også,de som fenger gutta først,er faktisk kvinner i skjørt og strømper/strømpebukser. Anonymkode: f15e2...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #25 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner i skjørt og nylonkledde ben,da er jeg solgt......toppes antrekket med høyhælte sko,så får jeg fort en stram en under bokseren. Det er bare såå sexy,og vet flere kompiser som synes d samme. Har sett det på byen også,de som fenger gutta først,er faktisk kvinner i skjørt og strømper/strømpebukser. Anonymkode: f15e2...6c0 Strømper eller stayups, strømpebukser er turn-off. Anonymkode: 4da55...c89 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #26 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Strømper eller stayups, strømpebukser er turn-off. Anonymkode: 4da55...c89 Jeg synes strømpebukser under skjørtet er like sexy som noe annet, men ikke tykkeullgreier,må være sånne tynne vanlige. Anonymkode: f15e2...6c0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #27 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner i skjørt og nylonkledde ben,da er jeg solgt......toppes antrekket med høyhælte sko,så får jeg fort en stram en under bokseren. Det er bare såå sexy,og vet flere kompiser som synes d samme. Har sett det på byen også,de som fenger gutta først,er faktisk kvinner i skjørt og strømper/strømpebukser. Anonymkode: f15e2...6c0 Oj, da skulle du jobbet med meg. Der er det bare sånne damer. 😜 Anonymkode: c3a28...27d
Skruf#2 Skrevet 3. februar 2020 #28 Skrevet 3. februar 2020 På alle fire i doggy med en foran og en bak🤪🤪så kalt Spitroast. Herlig😋😋
ElskerSkinn Skrevet 3. februar 2020 #29 Skrevet 3. februar 2020 Hot voksen dame med knullehull i skinnbuksa, da prater vi lynhurtig høy kølle
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #30 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, ElskerSkinn skrev: Hot voksen dame med knullehull i skinnbuksa, da prater vi lynhurtig høy kølle For ikke å snakke om et trangt skinnskjørt over ei formfull moden 50+ rompe, med gyngende hofter og timeglassfigur. Direkten trafikkfarlig Anonymkode: 4da55...c89
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2020 #31 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Castor Troy skrev: Det mest pirrende er når det fortsatt er litt klær igjen Ja det synes jeg også, spesielt hvis man ligger på sofaen under et pledd, sakte bevegelser med masse kyss og smasklyder😉 Mulig jeg er litt rar men, jeg synes det er mere sexy å se ei i undertøy enn naken!? og iallefall hvis hun da legger føttene bak hodet🥰🤪 Endret 4. februar 2020 av Bamseklemmer 2
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2020 #33 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Ingvild Helljesen i bunad. Det tror jeg du har sagt før😂 Joda, snerten snelle👌 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #34 Skrevet 4. februar 2020 På 27.1.2020 den 18.57, Taffel skrev: Sterke, muskuløse og solbrune mannearmer under en hvit skjorte som er rullet opp på ermene. Smelt.... Signerer denne🤩😍 Anonymkode: 1a423...123 2
ElskerSkinn Skrevet 4. februar 2020 #35 Skrevet 4. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For ikke å snakke om et trangt skinnskjørt over ei formfull moden 50+ rompe, med gyngende hofter og timeglassfigur. Direkten trafikkfarlig Anonymkode: 4da55...c89 Sjukt deilig👍 1
ArneAnd Skrevet 4. februar 2020 #36 Skrevet 4. februar 2020 Damer i treningstights er en vinner. Kan man i tillegg skimte en stringtruse under er jeg forelska umiddelbart 😍
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #37 Skrevet 4. februar 2020 57 minutter siden, ArneAnd skrev: Damer i treningstights er en vinner. Kan man i tillegg skimte en stringtruse under er jeg forelska umiddelbart 😍 Selv om du har/hadde hatt dame? mannen min klarer ikke la vær å se når damer går i treningstights, så lurer på hva han tenker Anonymkode: 95cea...5f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #38 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om du har/hadde hatt dame? mannen min klarer ikke la vær å se når damer går i treningstights, så lurer på hva han tenker Anonymkode: 95cea...5f8 Han tenker skittne tanker😅🍆 Anonymkode: 4cd09...ce0
ArneAnd Skrevet 4. februar 2020 #39 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv om du har/hadde hatt dame? mannen min klarer ikke la vær å se når damer går i treningstights, så lurer på hva han tenker Anonymkode: 95cea...5f8 Selv om jeg har/hadde hatt dame ja. Forelska er nok å overdrive, men det er det flotteste jeg kan se.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #40 Skrevet 4. februar 2020 2 timer siden, ArneAnd skrev: Selv om jeg har/hadde hatt dame ja. Forelska er nok å overdrive, men det er det flotteste jeg kan se. Men tenner du mer på den personene akkurat der og da enn dama?sammenligner du? Tenker du på det lenge etterpå? Må bare spør 😋 Anonymkode: 95cea...5f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå