Gå til innhold

Mulig kjønnssykdom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en fyr fredag kveld hvor kondomet sprakk. Men i dag føles det som blæren er full og jeg merker det når jeg snyter meg. Er livredd for at det skal være kjønnssykdom siden vi møttes på Happn og jeg vet ikke om han møter andre, men det kan jo være andre ting også. Noen som har vært der? Er på diett hvor jeg ikke har regelmessig avføring, sovnet like etter sex så kom meg ikke på do før etter en times tid kanskje det er nyinnsatt spiral som kødder med livmoren. Har bestilt time hos legen på nettet men fikk ikke før i slutten av uken. :murvegg:

Anonymkode: f4428...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæren er full? Urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 082f7...966

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blæren er full? Urinveisinfeksjon?

Anonymkode: 082f7...966

Den føles full etter at jeg har tisset også. Uvi er godt tips, kjøper hjemmetest i morgen! 

Skrevet

Det gjør ikke noe om du må vente på legetime:

«Det kan ta opptil 14 dager fra du ble smittet med for eksempel klamydia til det faktisk slår ut på en test. Testen kan bli positiv før det har gått 14 dager. Hvis du får en negativ test før det har gått 14 dager, anbefaler vi at du tar en ny test når det har gått 14 dager, for å være sikker. » (Sex og samfunn)

Veldig bra du tar ansvar og sjekker det. Bedre med en gang for mye enn for lite 😊 Du kan jo spørre han når han sjekket seg sist.

Anonymkode: 89f36...ca4

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke noe om du må vente på legetime:

«Det kan ta opptil 14 dager fra du ble smittet med for eksempel klamydia til det faktisk slår ut på en test. Testen kan bli positiv før det har gått 14 dager. Hvis du får en negativ test før det har gått 14 dager, anbefaler vi at du tar en ny test når det har gått 14 dager, for å være sikker. » (Sex og samfunn)

Veldig bra du tar ansvar og sjekker det. Bedre med en gang for mye enn for lite 😊 Du kan jo spørre han når han sjekket seg sist.

Anonymkode: 89f36...ca4

Uansett hva han sier om ubeskyttet sex så ville jeg ikke stolt på han, kondomet kan ha sprukket da også. 🙄 Kjønnssykdom er så dealbreaker at vi kommer ikke til å ha sex igjen før jeg finner ut av dette. Ville nok kun stolt på han hvis vi dro sammen og testet oss. Har aldri hatt sex uten kondom siden jeg ikke har tålt prevensjonsmidlene jeg har testet hittil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...