Gå til innhold

Jumpsuit til min figur...har så lyst på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ikke kjøpe meg noe før jeg får penger til bursdagen min i februar( veit det blir tusen kr ) har så lyst på en jumpsuit...men kler jeg det ? Er over førti,170høy,75kg,lange bein,litt mage....men rank og fin🤓🙊noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i det? Vil ha lange eller trekvart ermer. 

Anonymkode: b7963...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk bærer klær ulikt, uavhengig av alder, høyde og vekt. Kanskje du kler det, kanskje ikke. Kroppsform og personlighet har mye å si.

Anonymkode: 1c5ac...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kler det! 

 

Www.onepiece.com

Mye fint på outlet under tusenlappen. 

Anonymkode: e615d...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nysgjerrig altså, hvorfor må du vente til du får penger til bursdagen når du er over 40? Trodde først du var en tenåring 🙈

Anonymkode: 1c5ac...467

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke kjøpe meg noe før jeg får penger til bursdagen min i februar( veit det blir tusen kr ) har så lyst på en jumpsuit...men kler jeg det ? Er over førti,170høy,75kg,lange bein,litt mage....men rank og fin🤓🙊noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i det? Vil ha lange eller trekvart ermer. 

Anonymkode: b7963...454

Post bilde av figuren din, uten ansiktet, så kan vi komme med råd😊

Anonymkode: 1c5ac...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare gå i butikkene og prøve litt forskjellig. Kanskje vil du kle en med belte/bånd i livet, kanskje kler du best en uten innsving i livet. Bare gå ut og prøv, de har jumpsuits overalt. :)

Anonymkode: 4b0d6...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart du kler det! 

 

Www.onepiece.com

Mye fint på outlet under tusenlappen. 

Anonymkode: e615d...fd7

Jumpsuit kan også være noe annet enn onepiece vet du!😉

TS, jeg er 176, en del kilo tyngre enn deg men bor i jumpsuiter, så gå med det med glede du!😁

Anonymkode: 61f89...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare nysgjerrig altså, hvorfor må du vente til du får penger til bursdagen når du er over 40? Trodde først du var en tenåring 🙈

Anonymkode: 1c5ac...467

Det er ikke alle som har penger til overs hver mnd.

Jeg er over førti,  100 % jobb mannen jobber 100 %, ca 1000000 i årslønn begge to, 2 barnehagebarn og lån. Vi har ikke råd til å bruke penger på klør til oss selv.

Anonymkode: 064e1...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare nysgjerrig altså, hvorfor må du vente til du får penger til bursdagen når du er over 40? Trodde først du var en tenåring 🙈

Anonymkode: 1c5ac...467

Hehe, godt spørsmål. Fordi jeg har blitt så flink å spare,kjøper sjelden noe nytt,desto meir stas blir det😀 Har rydda klesskap og har no bare favorittklær,en deilig følelse. Tenkte derfor jeg skulle veære tålmodig og vente til bursdagen...hilsen TS😜

Anonymkode: b7963...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har penger til overs hver mnd.

Jeg er over førti,  100 % jobb mannen jobber 100 %, ca 1000000 i årslønn begge to, 2 barnehagebarn og lån. Vi har ikke råd til å bruke penger på klør til oss selv.

Anonymkode: 064e1...ba6

1 mill i inntekt og ikke råd til klær?? Da hadde jeg tatt et kurs i personlig økonomi og prioriteringer. 

Anonymkode: 1c5ac...467

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jumpsuit kan også være noe annet enn onepiece vet du!😉

TS, jeg er 176, en del kilo tyngre enn deg men bor i jumpsuiter, så gå med det med glede du!😁

Anonymkode: 61f89...38b

Takk for tips😀👍hvor kjøper du de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har penger til overs hver mnd.

Jeg er over førti,  100 % jobb mannen jobber 100 %, ca 1000000 i årslønn begge to, 2 barnehagebarn og lån. Vi har ikke råd til å bruke penger på klør til oss selv.

Anonymkode: 064e1...ba6

Det må da være tull. Jeg er ufør på minste sats, og alene med 2 tenåringer. Jeg kan fint kjøpe meg klær. 

Anonymkode: 3fc3d...d5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...