Gå til innhold

Jumpsuit til min figur...har så lyst på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke kjøpe meg noe før jeg får penger til bursdagen min i februar( veit det blir tusen kr ) har så lyst på en jumpsuit...men kler jeg det ? Er over førti,170høy,75kg,lange bein,litt mage....men rank og fin🤓🙊noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i det? Vil ha lange eller trekvart ermer. 

Anonymkode: b7963...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk bærer klær ulikt, uavhengig av alder, høyde og vekt. Kanskje du kler det, kanskje ikke. Kroppsform og personlighet har mye å si.

Anonymkode: 1c5ac...467

• Liker 1
Skrevet

Klart du kler det! 

Www.onepiece.com

Mye fint på outlet under tusenlappen. 

Anonymkode: e615d...fd7

Skrevet

Bare nysgjerrig altså, hvorfor må du vente til du får penger til bursdagen når du er over 40? Trodde først du var en tenåring 🙈

• Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke kjøpe meg noe før jeg får penger til bursdagen min i februar( veit det blir tusen kr ) har så lyst på en jumpsuit...men kler jeg det ? Er over førti,170høy,75kg,lange bein,litt mage....men rank og fin🤓🙊noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i det? Vil ha lange eller trekvart ermer. 

Post bilde av figuren din, uten ansiktet, så kan vi komme med råd😊

Skrevet

Du må bare gå i butikkene og prøve litt forskjellig. Kanskje vil du kle en med belte/bånd i livet, kanskje kler du best en uten innsving i livet. Bare gå ut og prøv, de har jumpsuits overalt. :)

Anonymkode: 4b0d6...5df

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart du kler det! 

Www.onepiece.com

Mye fint på outlet under tusenlappen. 

Anonymkode: e615d...fd7

Jumpsuit kan også være noe annet enn onepiece vet du!😉

TS, jeg er 176, en del kilo tyngre enn deg men bor i jumpsuiter, så gå med det med glede du!😁

Anonymkode: 61f89...38b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare nysgjerrig altså, hvorfor må du vente til du får penger til bursdagen når du er over 40? Trodde først du var en tenåring 🙈

Det er ikke alle som har penger til overs hver mnd.

Jeg er over førti,  100 % jobb mannen jobber 100 %, ca 1000000 i årslønn begge to, 2 barnehagebarn og lån. Vi har ikke råd til å bruke penger på klør til oss selv.

Anonymkode: 064e1...ba6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, godt spørsmål. Fordi jeg har blitt så flink å spare,kjøper sjelden noe nytt,desto meir stas blir det😀 Har rydda klesskap og har no bare favorittklær,en deilig følelse. Tenkte derfor jeg skulle veære tålmodig og vente til bursdagen...hilsen TS😜

• Liker 3
Skrevet

Jeg er over førti,  100 % jobb mannen jobber 100 %, ca 1000000 i årslønn begge to, 2 barnehagebarn og lån. Vi har ikke råd til å bruke penger på klør til oss selv.

1 mill i inntekt og ikke råd til klær?? Da hadde jeg tatt et kurs i personlig økonomi og prioriteringer. 

• Liker 11
Skrevet

Jumpsuit kan også være noe annet enn onepiece vet du!😉

TS, jeg er 176, en del kilo tyngre enn deg men bor i jumpsuiter, så gå med det med glede du!😁

Anonymkode: 61f89...38b

Takk for tips😀👍hvor kjøper du de? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være tull. Jeg er ufør på minste sats, og alene med 2 tenåringer. Jeg kan fint kjøpe meg klær. 

Anonymkode: 3fc3d...d5a

• Liker 3
Skrevet

Stå over.

Anonymkode: 52622...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...