Gå til innhold

Fargen warm blush i stue

Anbefalte innlegg

Gjest Fallabella
Skrevet

Planlegger å male. Vil bruke farger å gå bort fra det grå og veldig duse. Har noen av dere kjennskap til fargen jeg nevner i overskriften?

Skrevet

Ligner på den hun marthe borge, bloggeren, har i stua. Kanskje du kan se litt på bildene hun har lagt ut?

Anonymkode: 4dd77...ed0

Skrevet

Jeg ville valgt noe annet en warm blush. Rett og slett forde den har vært "inn" en stund. Jeg ville valgt en litt mer terracotta farge nå eller gå mot grønn. Har selv hatt warm blush I gangen I 3-4 år, kanskje derfor jeg er "lei". 

Jeg maler ikke ofte da jeg synes det er kjedelig. Men hadde nok valgt en grønnfarge i dag. Eventuelt noe gyldent mot gulaktig. 

• Liker 1
Skrevet

Den er kjempe fin! Har den i gangen å er veldig fornøyd med den :) å i stuen har jeg mørk blå. Har aldri angret ett eneste sekund på å velge sterke farger isteden for hvit toner. 

Anonymkode: 758b6...2ee

• Liker 1
Skrevet

Vi har den her hjemme, og jeg er veldig fornøyd! Den er ganske mørk, men rolig og levende på samme tid. 

Anonymkode: 2c90a...79c

• Liker 1
Gjest Fallabella
Skrevet
4 timer siden, kaleidoskop skrev:

Jeg ville valgt noe annet en warm blush. Rett og slett forde den har vært "inn" en stund. Jeg ville valgt en litt mer terracotta farge nå eller gå mot grønn. Har selv hatt warm blush I gangen I 3-4 år, kanskje derfor jeg er "lei". 

Jeg maler ikke ofte da jeg synes det er kjedelig. Men hadde nok valgt en grønnfarge i dag. Eventuelt noe gyldent mot gulaktig. 

Å ja, jeg har ingen forhold til hva som er eller har vært inn da jeg er helt blåst når det kommer til slike ting. Vet at jeg vil ha lune varme farger. Skal ha grønn på kjøkkenet etterhvert.

Gjest Fallabella
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er kjempe fin! Har den i gangen å er veldig fornøyd med den :) å i stuen har jeg mørk blå. Har aldri angret ett eneste sekund på å velge sterke farger isteden for hvit toner. 

Bra! Er klar for noe annet en hvit og grått. Gleder meg skikkelig til å prøve det her. Akkurat nå er hele leiligheten kritt hvit.. Så det blir forandring 👍

Skrevet

Jeg syns warm blush er kjempefin!!!

.. På bilder

Hos oss prøvemalte vi med warm blush, men den ble for lys og bleik. Vet jo ikke hvordan den vil se ut i stua du, men vi gikk for red marple som er mye kraftigere og det ble bedre. Kan være fordi stua vår er såpass svær at warm blush ble så lite warm

Skrevet

Grusom!!!!!!!!!!

Anonymkode: 3f95c...009

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Fallabella skrev:

Bra! Er klar for noe annet en hvit og grått. Gleder meg skikkelig til å prøve det her. Akkurat nå er hele leiligheten kritt hvit.. Så det blir forandring 👍

Når vi pusset opp malte vi sterke rolige farger i alle rom :) det er virkelig behagelig og avslappende! I verste fall kan man jo bare male om, litt jobb ja! Men man må våge å tørre litt ;) 

• Liker 2
Gjest Fallabella
Skrevet
1 time siden, Takida skrev:

Jeg syns warm blush er kjempefin!!!

.. På bilder

Hos oss prøvemalte vi med warm blush, men den ble for lys og bleik. Vet jo ikke hvordan den vil se ut i stua du, men vi gikk for red marple som er mye kraftigere og det ble bedre. Kan være fordi stua vår er såpass svær at warm blush ble så lite warm

Skal notere det. Best å prøvemale tenker jeg, bra du nevnte det. 

• 3 uker senere...
Gjest Fallabella
Skrevet

Her ble det fargen  wispering red. En fantastisk farge! Sterk og lun på samme tid. Dette et dristig valg føler jeg, men det er jo så fint 👍 

Som nevnt så ble warm blush for lys her også, litt blass og trist.. 

Skrevet

Har warm blush i stuen og her synes jeg egentlig den ble litt for mørk til tross for at vi har mange vinduer og mye lys😅

Anonymkode: 1bbfd...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...