Gå til innhold

Hvem kan man rapportere slike folk til?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Like ved meg så holder et par skrullinger til. Han ene vil bare komme i kontakt med innvandrere, spesielt kvinner. Jeg bare: eeeh. Han og de andre vil hjelpe disse innvandrerne med ting. Alt fra å lære norsk, sying, matlaging og alt mulig. Får et innmari dårlig inntrykk. Jeg får inntrykk av at de som liksom skal hjelpe disse bare bruker det som et påskudd for å komme i kontakt med folk. Spesielt svake innvandrere. De syns også at det å lære thailandsk og sånn er kjempe gøy og givende og sånn holder disse skrullinger på. De drar bort til masse utlendinger/asylsøkere med mat og drikke, ja de gjør alt for å bli kjent med de og har en haug med unnskyldninger for å bli kjent med dem. Ehhh tenker jeg. Er det mulig?!? 
 

Jeg reagerer på det fordi det blir å utbytte ressurssvake mennesker og de driver jo vranglære om Norge og norsk til de også. Hvordan få de til å la disse stakkarsene være i fred? 

Anonymkode: b4de8...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Like ved meg så holder et par skrullinger til. Han ene vil bare komme i kontakt med innvandrere, spesielt kvinner. Jeg bare: eeeh. Han og de andre vil hjelpe disse innvandrerne med ting. Alt fra å lære norsk, sying, matlaging og alt mulig. Får et innmari dårlig inntrykk. Jeg får inntrykk av at de som liksom skal hjelpe disse bare bruker det som et påskudd for å komme i kontakt med folk. Spesielt svake innvandrere. De syns også at det å lære thailandsk og sånn er kjempe gøy og givende og sånn holder disse skrullinger på. De drar bort til masse utlendinger/asylsøkere med mat og drikke, ja de gjør alt for å bli kjent med de og har en haug med unnskyldninger for å bli kjent med dem. Ehhh tenker jeg. Er det mulig?!? 
 

Jeg reagerer på det fordi det blir å utbytte ressurssvake mennesker og de driver jo vranglære om Norge og norsk til de også. Hvordan få de til å la disse stakkarsene være i fred? 

Anonymkode: b4de8...ad6

Rettelse: utnytte skulle det stå. 

Anonymkode: b4de8...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Like ved meg så holder et par skrullinger til. Han ene vil bare komme i kontakt med innvandrere, spesielt kvinner. Jeg bare: eeeh. Han og de andre vil hjelpe disse innvandrerne med ting. Alt fra å lære norsk, sying, matlaging og alt mulig. Får et innmari dårlig inntrykk. Jeg får inntrykk av at de som liksom skal hjelpe disse bare bruker det som et påskudd for å komme i kontakt med folk. Spesielt svake innvandrere. De syns også at det å lære thailandsk og sånn er kjempe gøy og givende og sånn holder disse skrullinger på. De drar bort til masse utlendinger/asylsøkere med mat og drikke, ja de gjør alt for å bli kjent med de og har en haug med unnskyldninger for å bli kjent med dem. Ehhh tenker jeg. Er det mulig?!? 
 

Jeg reagerer på det fordi det blir å utbytte ressurssvake mennesker og de driver jo vranglære om Norge og norsk til de også. Hvordan få de til å la disse stakkarsene være i fred? 

Anonymkode: b4de8...ad6

Ja, tenk at noen er greie med innvandrerne og vil hjelpe dem. Og ikke bare henger på nettet og slenger dritt på autopilot som de har lest på resett, document eller andre neonazistiske nettsider.

Anonymkode: 1e220...31b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker og du bare ehhh? Har du ikke bedre ordforråd?  Dessuten kalles det å være hyggelig mot andre. Noe du ikke later til å være i særlig stor grad.

Endret av Adrenalina61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...