Gå til innhold

Erfaring med prampack?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ut og reise og hadde håpet og få med vognen frem til flydøren men så er det må de som sier at det tillates ikke. Hva er reglene her? 

Baby er 5 mnd og jeg skulle gjerne hatt han i vognen hele veien mot flydøren. 

Jeg har en vogn jeg er redd for så om den skal sendes som bagasje vil jeg ikke få den ødelagt. Da må det vel en prampack til. Men den må jeg leie. Tar jeg sikte på og leie den eller å få vognen inn mot døren? Og hvis bruk av prampack, kan man ha liten trille i den og ikke noe mer? Eller kan jeg legge feks vippestol og bleier i den? 

Anonymkode: 078f1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde trille i prampacken. Funket veldig greit. Kan du ikke ha ungen i bæresele i flyplassen? Fins kanskje triller å låne på flyplass?

Anonymkode: 15bbb...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn har du? De store, vanlige duovognene får du ikkegjennom sikkerhetskontrollen,  så er det en slik en kan du bare legge fra deg den tanken med en gang. Vil du ha vogn med gjennom må du ha den bittelille City jogger,  baby yoyo etc (usikker på navnene). Altså skikkelig små vogner / triller.  Men da skal du være sikker på at det holder med den vogna dit du kommer, og med en på fem måneder hadde jeg valgt bæresele på flyplassen (noe som er utrolig praktisk uansett!) og prampack til vogna. Det funker som fjell og det er helt idiotsikkert å slenge vogna inni 👌👌

Anonymkode: 0db60...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts.

Kan man fylle prampack med annet? Feks reiseseng eller vippestol? Ser at en liten trille i prampack tok ikke mye plass gitt. Blir den scannet? 

Anonymkode: 078f1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at forsikringa skal dekke skade ved vogn så kan ikke du ha noe annet i prampacke’n. 
 

Den er ganske romslig så plass til en vogn har du. Vi tok med oss bilstol oppi der første gangen også, men det anbefales ikke med tanke på Usynlige skader på bilstol.

kjøp en brukt prampack og ha barnet i bæresele på flyplassen. 

 

 

Anonymkode: aa8eb...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan forsikring se at man har annet oppi? 

 

Anonymkode: 078f1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan forsikring se at man har annet oppi? 

 

Anonymkode: 078f1...6e3

De "ser" det ikke før andre ting enn vognen har fått skade under reisen.

Men ingenting i veien for å putte annet i prampacken, særlig dyner/vognpose, bleiepakker, tykke vinterdresser osv. Tror reiseseng blir for stor.

Anonymkode: c9048...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I september måtte jeg åpne prampacken når jeg leverte den i spesialbagasjeskranka. Første gang jeg kun hadde vogn i 😁 har sendt mye rart i den før inkl bilstol, trille, håndklær, bleier....

Nå har jeg en carena kobbe , den får jeg hatt med inn på flyet selv om den er litt for stor....

Anonymkode: b10c3...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...