AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Hei. Har to hull i hvert øre. Det første ble tatt når jeg var 7 år, og det andre når jeg var 18. Er 23 år nå. Er plaget med at det kommer inn i mellom litt hvitt belegg på øredobbene i alle hullene som lukter litt. I tillegg får jeg av og til betennelse i de to gamleste hullene. Hva kan jeg gjøre? Har nettopp dyppet ørene i glovarmt grønnsåpevann. Bruker sølvøredobber i de to nyeste hullene hver eneste dag, tar de aldri ut. I de to gamle bruker jeg nesten aldri øredobber. Har ikke pyrisept i huset nå, men har bacimycin :) Anonymkode: 8e114...cee
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Ta dem ut av og til og vask dem. Det hoper seg opp med dritt og gamle hudceller i hullene og i låser. Hender det går betennelse i mine eldgamle hull, det blir irritert pga dritt og møkk. Tar dem ut, renser, smører med bacimycin el og lar gjerne hullene være uten dobb en dag eller tre. Finner jeg ikke klorheksidin, pyrisept el bruker jeg gjerne ansiktsvann 😜 Anonymkode: 982c8...981
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå