Gå til innhold

Hvorfor blir du sint av at andre har analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest UglerIMosen
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg på. I tråden der en spør om smerter etter analsex er det stort sett bare svar om hvor skadelig og lite godt/naturlig analsex er. Hvorfor? Hvorfor lar man seg provosere av hvordan andre har sex? For det er ikke sånn at dette er den eneste analsextråden det skjer i. Blir dere like provosert når homofile spør eller er det bare når det er i heterofile forhold?

Jeg er kvinne, 40 år og har hatt analsex med min godt over gjennomsnittlig utrustede mann i årevis. Jeg kan helt fint holde på luft og avføring. For oss er analsex en helt naturlig del av sexlivet. Vi har det sikkert minst 50% av gangene vi har sex og det er like mye på mitt initiativ som det er hans. Hvorfor blir du forbannet av det??

Anonymkode: c73df...f50

Kunne ikke sagt det bedre selv. Opplevd at mange blir provoserte av at jeg har analsex. Hvorfor greier jeg ikke helt å skjønne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel noen som blir sinte fordi de ikke selv liker analsex. Og derfor forstår de ikke at andre kan like det....

Så tror jeg det er noen som har blitt pressa til det, eller blir provoserte av at det liksom skal være en selvfølge å ha dette på reportoaret. For hvis vi skal være ærlige, slik sex krever en viss modenhet og at man er svært trygge på hverandre.

Det er skremmende hvis 16-åringer tror analsex er obligatorisk fra dag 1, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden du refererer til, men jeg reagerer på når folk skriver at de omtrent vil tvinge partner til å ha det. Sånn "hvordan kan jeg overtale kjæresten til å bli med på analsex?" og den type tråder. Har partner sagt nei så må man nesten respektere at det ikke er ønsket.

Jeg blir også provosert av at andre skal fremstille andre som pripne og gudene vet hva bare fordi de ikke har analsex. Om man ønsker forståelse for sine preferanser så får man nesten respektere at andre ikke deler nevnte preferanse man selv har. Virker som dette går litt begge veier og at det i begge leire ikke akkurat vises mye forståelse hva andre liker eller ikke liker.

Jeg synes også at det er på sin plass å advare og opplyse om eventuelle skader, at det er lov å si nei og kanskje opplyse unge mennesker om at det ikke bare er å kjøre hardt på om begge skal nyte det.

Anonymkode: 05c67...4c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sint når den andre part ikke godtar ett nei. (Da kommer leksa om at det er gjort feil, og at du egenlig mener ja)

Anonymkode: 87953...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den tråden det refereres til så sier jo vedkommende at analsexen nytes, men at det er vondt etterpå. Så det virker jo ikke som om det er snakk om tvang. Det er mulig jeg er naiv, men sånn leser i alle fall jeg det.

så det er litt merkelig at det skal komme lekser om forventninger og tvang når det ikke virker til å være tilfelle.

 

Anonymkode: 077f8...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke det, men regner med at alle mennene her som er homofobe kan svare deg! Det er så mye dobbeltmoral her inne om at kvinner skal presses til å ha analsex, mens homser åhneeei de er ekle og må holde sexlivet sitt for seg selv og homoparaden er visst noe unødvendig pervodritt i disse "heterofile" analsex elskernes øyne. 

Haha. 

Jeg mener at de mennene som presser damer til analsex heller får godta deres homofile side, og ikke dekke over det med homofobi. Menn har hvertfall et g punkt i analen i motsetning til kvinner så det er win win for alle parter 

Anonymkode: eaf97...842

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.1.2020 den 12.57, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg mener vi trenger noen som tør å være en motvekt mot all analsex-påvirkningen vi utsettes for. Det fremstilles nå som en obligatorisk del av sexlivet og det mener jeg er helt feil da det er svært smertefullt og ubehagelig for mange, det fører til at mange kvinner går rundt med kronisk urinveisinfeksjon og til at mange blir ille plaget av hemorroider og slapp ringmuskel. Det øker også smittefaren for Hiv.

Anonymkode: 09def...895

Ja, alltid viktig at noen våger å kritisere main stream-/PK-kulturen!

Anonymkode: 6847a...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I den tråden det refereres til så sier jo vedkommende at analsexen nytes, men at det er vondt etterpå. Så det virker jo ikke som om det er snakk om tvang. Det er mulig jeg er naiv, men sånn leser i alle fall jeg det.

så det er litt merkelig at det skal komme lekser om forventninger og tvang når det ikke virker til å være tilfelle.

 

Anonymkode: 077f8...919

Nei, det høres mer ut som selvskading.

Anonymkode: 6847a...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det høres mer ut som selvskading.

Anonymkode: 6847a...ff2

Haha hva faen? Jeg er ofte sår og har vondt etter vanlig vaginal sex. Er dette også selvskading? Burde jeg slutte å ha sex med mannen min fordi det er selvskading? God damn folk er syke i hodet ass 

Anonymkode: e9f89...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...