Gå til innhold

Forelska i bestevenninna til eks dama...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger litt hjelp her...

Har funnet ut at jeg er forelska i bestevenninna til eksen min. 
Jeg og hun har alltid hatt det kjekt sammen, og delert mye av de samme interessene, humor osv... 

Vi finner på ting i ny og ne sammen, og har det veldig kjekt sammen.

Hva gjør jeg! Hvis jeg sier til henne hvordan jeg føler det, risikerer jeg jo å miste et godt vennskap og en god venn...

Mann 29. 

Anonymkode: 3ec40...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor mye drama og såklart er det sisters before misters! Grunnen til at dere har god kjemi er nettopp fordi du er svartelistet hos henne som noe mer, da kan hun være seg selv og hyggelig uten at du tar det som flørt fordi det er naturlig å være hyggelig mot bestevenninnas kjæreste. 

Dropp det , respekter eksen din nok til å holde deg unna 

Anonymkode: 5e4c2...e56

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mye drama og såklart er det sisters before misters! Grunnen til at dere har god kjemi er nettopp fordi du er svartelistet hos henne som noe mer, da kan hun være seg selv og hyggelig uten at du tar det som flørt fordi det er naturlig å være hyggelig mot bestevenninnas kjæreste. 

Dropp det , respekter eksen din nok til å holde deg unna 

Godt! Takk, godt skrevet! 😄 

Anonymkode: 3ec40...df9

Skrevet

Hvor ofte finner dere på noe og hvem tar initiativ? Gjorde dere dette også før du var kjæreste med bestevenninnen hennes, og evt hva synes eksdama om at dere tilbringer tid sammen? Hvor lenge var du sammen med eksdama?

Kanskje det er verdt å miste et vennskap over om dere kan ende som noe mer, men siden du spør her inne har du kanskje en dårlig magefølelse relatert til det? 

Anonymkode: bd98f...59b

Skrevet

Sånne forhold lukter nok bedre enn de smaker. ;) Er ofte sånn at de personene som et «off limits» blir ekstra tiltrekkende uten at det egentlig er verdt det, det er min erfaring i alle fall. 

Anonymkode: 72dae...73f

Skrevet

Kjør på! Jeg er gift med eksen til bestevenninna mi! Alle lever lykkelige alle våre dager😄

Anonymkode: 1875b...b56

• Liker 1
Skrevet

Ikke 

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo hva eksen din vil tenke om det, da.. 

Jeg har jo prøvd å spleise ene eksen min med venninner liksom, men det er hundre år siden det endte og vi har bare vært gode venner siden. Så hadde blitt glad om han og min beste venninne ble sammen.

Men - en veldig god venninne av meg ble sammen med en gammel flamme av meg en gang. Og jeg skjønte det litt og luftet det litt som tema og sa flere ganger at jeg var helt over han, jeg følte faktisk med henne for jeg så at hun hadde det vanskelig med det og det var helt sant at det ikke gjorde meg noe som helst. Men jeg fikk servert direkte løgner rett i ansiktet gang på gang. Da de ble sammen og hun måtte fortelle meg det helt oppløst i tårer ga jeg henne en stor klem og sa jeg heiet på dem. Men vennskapet vårt ble helt ærlig ikke det samme etterpå, hun slet med at hun hadde løyet så mye til meg, og jeg slet med at hun ikke kunne tro på meg når jeg sa det var greit og være ærlig. Så om dere går den veien, må dere ikke gå bak ryggen på eksen din. Det sviket fra en bestevenninne er tusen ganger større enn eventuell sjalusi eller bitterhet som ligger igjen fra forholdet deres.

Anonymkode: 7926e...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...