Gå til innhold

Mamma og alenetid


PepsiFlax

Anbefalte innlegg

Ingen spørsmål eller noe slikt. Ønsket kun å dele en følelse.

I helga har mannen tatt med seg barna på hytta. Jeg har huset alene. Jeg har ikke møtt en sjel, bortsett fra kassadama på butikken. Jeg har ikke gjort noe fornuftig, utenom litt nødvendig husarbeid. Jeg har sovet så lenge at jeg burde skjemmes. Jeg sover natta gjennom uten å bli vekket av snorking...  Jeg har sett så mye Netflix at jeg synes det er merkelig om ingen fra Netflix snart ringer meg for å høre hvordan det går med meg. Jeg har spist bare det JEG vil ha.

Jeg vil ikke bytte bort familielivet mot noe annet, men FY SØREN hvor deilig det er med alenetid ei HEL HELG!

Stay strong fantastiske mammaer, og ta vare på dere selv, for det fortjener vi! 

Endret av PepsiFlax
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyt😃 Jeg hadde også en helg for en tid tilbake, og det var helt fantastisk😊

Anonymkode: 39e57...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fordelen med å ikke være sammen med barnefaren må jo være at jeg har barnefri annenhver helg å jeg også nyter det! Jeg blir bedre mamma av å kunne gjøre ting uten barn og å kunne sove så lenge jeg vil. Er helt luksus å kunne gå på standup show med venner,eller se noe annet enn barnefilm på kino. Idag har jeg også hatt en lat dag med god mat og jenteserie på DVD,jeg har koset meg masse :)

Anonymkode: 70d69...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent jeg har alenetid, men når lillegutt er til pappaen sin annenhver helg så jobber jeg. Så føler aldri helt at jeg har helt fri 😅 

men jeg nyter søndagene mine. Da har jeg fri fra jobb og kan sove lenge. Går rundt i pysjen hele dagen, ser serier og spiser godteri 😂 kan til nøds gå en tur sammen med min mor om hun spør. 
Vi mødre trenger en pause i bakken. Det er lov å se timesvis med TV og spise akkurat det du vil. Kos deg 😊 

I kveld spiste jeg kinamat og så skrekk film sammen med ei venninne. Ble sittende lenge med en flaske vin. Nyter slike kvelder. Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet fordi jeg er våken halve natten og jeg vet jeg kan sove lenge dagen etterpå 🙋‍♀️ 

Anonymkode: 43d7e...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco

Høres deilig ut! Nyter bare jeg får en kveld alene, men en hel natts søvn hadde jeg ikke sagt nei til altså........... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...