Gå til innhold

Bryllupsfotografering


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Hei!

vi skal gifte oss i sommer ❤️

Jeg fikk tilbud fra fotografen kr 9500kr for 

- vielsen

- etter vielsen med familien

- vi reiser til et sted og fotograferer oss med og uten barn uten andre 

- inkluderer ca 300 høyopp. ferdig redigert bilder 

 

er prisen ok ? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt han ikke var så veldig erfaren... 

Anonymkode: 73ad5...cb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres suspekt billig ut. hobbyfotograf?

Anonymkode: 3a802...49e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går vel under betegnelsen "halv dags fotografering". Når jeg sjekket ut prisene for noen måneder siden, virket det som om halvdags fotografering startet på rundt 10 000. Og rundt 30 000 for heldags hos Profesjonell fotograf:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Scarlet Witch skrev:

Fader. Jeg burde åpenbart blitt fotograf. Snakk om fin timelønn!

Ja, du må påregne minst ett par dager etterarbeide og ett par hundre tusen i utstyr i tillegg, så er det bare for hvermannsen å bli bryllupsfotograf.

Synes også det høres suspekt billig ut, kan ikke tenke meg at vedkommende er veldig erfaren.

 

Anonymkode: c120a...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, du må påregne minst ett par dager etterarbeide og ett par hundre tusen i utstyr i tillegg, så er det bare for hvermannsen å bli bryllupsfotograf.

Synes også det høres suspekt billig ut, kan ikke tenke meg at vedkommende er veldig erfaren.

 

Anonymkode: c120a...54e

Du, det va'kke seriøst ment altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For halvdagsfotografering er det i nedre sjiktet, men det kan hende dere gjør et kupp. Det er langt viktigere å se tidligere jobber og bilder fra fotografen, enn pris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografen har jobbet i 20 år, og reist verden rundt så nå er han bare hobby fotograf. Han tar fantastiske bilder - så jeg antar prisen er god. Takk dere :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterspør bilder fra andre oppdrag han/hun har vært på. Jeg vet det finnes mye rart der ute. Gjerne spør hvilket utstyr fotografen bruker. Sånn at du utelukker en som dukker opp med et "billigkamera". Men er det et firma er utstyret stort sett i orden. 

Edit: Du kom men i forkjøpet. hehe

Endret av Hr. Aktiv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Etterspør bilder fra andre oppdrag han/hun har vært på. Jeg vet det finnes mye rart der ute. Gjerne spør hvilket utstyr fotografen bruker. Sånn at du utelukker en som dukker opp med et "billigkamera". Men er det et firma er utstyret stort sett i orden. 

Edit: Du kom men i forkjøpet. hehe

Jeg har sett over 100 bilder - han tar fantastiske bilder både mat, familie, bryllup, verden, osv. Han er proff :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...