Gå til innhold

Skadet ankel - når er man klar for trening igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var uheldig på trening igår, og brakk begge leggbeina like ovenfor ankelen. Jeg ble operert, og har fått skruer for å holde det hele på plass. Jeg er bekymret for hvordan foten vil oppføre seg fremover. Når kan man vanligvis begynne å trene/jogge igjen? Hvordan har du opplevd en lignende skade? 

Anonymkode: 1aa68...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var uheldig på trening igår, og brakk begge leggbeina like ovenfor ankelen. Jeg ble operert, og har fått skruer for å holde det hele på plass. Jeg er bekymret for hvordan foten vil oppføre seg fremover. Når kan man vanligvis begynne å trene/jogge igjen? Hvordan har du opplevd en lignende skade? 

Anonymkode: 1aa68...83e

Spør der du ble operert.

Vi aner ikke stort om bruddet ditt, eller hvilken prognose som er rimelig å forvente for deg med hensyn til restitusjon.

Skal du ikke på en kontroll ved ortopedisk avd. etter hvert?

God bedring! 🙂

Anonymkode: 76160...a5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør der du ble operert.

Vi aner ikke stort om bruddet ditt, eller hvilken prognose som er rimelig å forvente for deg med hensyn til restitusjon.

Skal du ikke på en kontroll ved ortopedisk avd. etter hvert?

God bedring! 🙂

Anonymkode: 76160...a5f

Jeg vet det varierer, men jeg er interessert i å høre andres erfaringer. 

Anonymkode: 1aa68...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du skal på kontroll ganske snart? Da hadde jeg hørt med ortopeden/fysioterapeut du skal til. 

Jeg har ikke erfaring med bruddskader, men tok kneet mitt og var tilbake 9mnd etter operasjon, trente allerede noe etter bare noen dager. Styrke etter 6uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...